Posila do kancelárie
Kategória:
Financie a ekonomika
Do ďalšej kancelárie, ktorú budem teraz otvárať v septembri na Myjave hľadám 3 posily.
Jedná sa o pozície
-asistent/ asistentka -1x
-finančný sprostredkovateľ/ ka - min 2 pozície
V prípade záujmu ma kontaktuje
remesicmilan@
Jedná sa o pozície
-asistent/ asistentka -1x
-finančný sprostredkovateľ/ ka - min 2 pozície
V prípade záujmu ma kontaktuje
remesicmilan@
Podobné inzeráty
Pre dve spoločnosti K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku)s termínom nástupu ASAP.
Miesto výkonu práce: Trnava
Pracovný pomer: možnosť práce na TPP, skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Možnosť home office podľa dohody.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
Požadovaná prax v účtovníctve min. 1 rok
Mzda: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Informácie o výberovom konaní:
Životopis s fotkou poprosíme zaslať na mail: info@
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci.
Pozícia je zameraná na
- komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov
- poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
- nahlasovanie poistných udalostí
- komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia
Zamestnanecké výhody a benefity
- komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností
- veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
- kvartálne a ročné bonusy
- príspevok na poistenie seba a svoju rodinu
- flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav
- samostatnosť, zodpovednosť
Druh pracovného pomeru
- na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť
Požadované vzdelanie
- úplné stredné odborné vzdelanie
Vodičský preukaz
- skupina B - výhodou
Ostatné znalosti
- Microsoft Office 365 - základy
- práca s PC
Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu:
husarovicovae@
Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.
Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na administratívne, obchodnícke a manažérske pozície.
Firma sa zaoberá sprostredkovávaním služieb na finančnom a realitnom trhu.
Skúsenosti nevyžadujeme. Vedenie aj zaškolenie je bezplatné a zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa.
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.
V prípade záujmu o osobný pohovor a zistenie bližších informácii ma kontaktujte na tel. čísle alebo prostredníctvom emailu.
Prijmem do pracovného pomeru do auditorskej kancelárie v BA Stare mesto, administratívnu pracovníčku, s možnosťou postupu
Podmienka ekonomicke vzdelanie, znalost excel
Nastupny plat podľa schopností uchádzača.
Sme externí účtovníci a hľadáme do nášho tímu výpomoc. Pracujeme v KROS a vieme, že nie je ľahké začať účtovať a tak radi pomôžeme. Požadujeme minimálne základné znalosti podvojného účtovníctva a ochotu pracovať. Sme ochotní sa dohodnúť aj na práci na 3 dni v týždni. Kancelárie máme v Podunajských Biskupiciach. Motivačný list a životopis prosím zasielajte na mail: rkusova@
Do obchodného tímu hľadám komunikatívneho, šikovného človeka.
Náplň práce:
- administratívna činnosť
- obchodné stretnutia
Požiadavky na kandidáta:
- komunikačné schopnosti
- flexibilita, samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť
Ponúkame:
- mladý, dynamický kolektív
- flexibilný pracovný čas
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- firemné dovolenky
- kvartálne a ročné odmeny
V prípade záujmu posielajte životopisy na uvedenú mailovú adresu.