Praca administrativa
Kategória:
Administratíva
Hľadám prácu ako personalistka. Prax, skúsenosť v danom odbore.
Spoľahlivá, časovo flexibilná. Ponuky poprosím zasielať na atosmt@
Spoľahlivá, časovo flexibilná. Ponuky poprosím zasielať na atosmt@
Podobné inzeráty
Dobrý deň,
do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ)
Náplň práce:
-administratíva
-práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky.
-komunikácia- telefonická a mailová
Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme.
interný vzdelávací systém, lektor.
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota.
- Mzda v čistom 300-500€
- po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€
Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc.
Náplň práce:
-administratíva
-práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel
-komunikácia- telefonická a mailová
-pošta/korešpondecia.
Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne.
Mzda v čistom 300-400€
Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00.
Čo bude náplňou Vašej práce:
-aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce
-administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce
-komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu
-bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti
Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity.
Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
✅pracovná doba Pondelok - Piatok
✅pracovný čas 08.00-16.00
Náplň práce
archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači
Zamestnanecké výhody a benefity
✅výhodné finančné ohodnotenie
✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa
✅práca v príjemnom kolektíve
✅výplata na čas
Požiadavky na zamestnanca
- vodičský preukaz
- práca s počítačom
- komunikatívnosť
- flexibilita
- anglický jazyk
Platové podmienky
na osobnom pohovore
NÁSTUP IHNEĎ!
V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu
personsteelagency.sro@
Tel.č.
Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
❗️PONUKA PRÁCE ❗️
•Ponúkam prácu v kancelárií na HPP (700-1500€) a VPP (250-500€)
•Miesto výkonu práce: Lučenec
•Náplň práce: administratíva, vybavovanie telefonátov, práca s PC, vypisovanie tlačív...
•Práca aj pre absolventov, študentov, rodič na MD...
•Nástup: ihneď
•Obsadzujeme viacero voľných pracovných miest.
•V prípade záujmu pošlite životopis na emailovu adresu: patrik.mag@
•Kontaktovaní budú vybraní uchádzači.
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou