bazár, predaj, inzercia, predám

Praca administrativa

Kategória: Administratíva

Hľadám prácu ako personalistka. Prax, skúsenosť v danom odbore.
Spoľahlivá, časovo flexibilná. Ponuky poprosím zasielať na atosmt@
Praca administrativa
Podobné inzeráty
Asistent, Administrativa, Brigáda
Dobrý deň, do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ) Náplň práce: -administratíva -práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky. -komunikácia- telefonická a mailová Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme. interný vzdelávací systém, lektor. Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota. - Mzda v čistom 300-500€ - po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€ Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Asistent / Administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc. Náplň práce: -administratíva -práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel -komunikácia- telefonická a mailová -pošta/korešpondecia. Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. Mzda v čistom 300-400€ Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.
Poľsky hovoriaci administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00. Čo bude náplňou Vašej práce: -aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce -administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce -komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu -bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity. Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Práca v kancelárii na HPP/VPP Lučenec/Detva
❗️PONUKA PRÁCE ❗️ •Ponúkam prácu v kancelárií na HPP (700-1500€) a VPP (250-500€) •Miesto výkonu práce: Lučenec •Náplň práce: administratíva, vybavovanie telefonátov, práca s PC, vypisovanie tlačív... •Práca aj pre absolventov, študentov, rodič na MD... •Nástup: ihneď •Obsadzujeme viacero voľných pracovných miest. •V prípade záujmu pošlite životopis na emailovu adresu: patrik.mag@ •Kontaktovaní budú vybraní uchádzači.
Práca asistentka
Hľadáme asistentku: Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou