Práca na doma
Kategória:
Administratíva
Hladam si pracu na doma v ramci MD...administrativa,eshop,online chat,vyrobna cinnost proste nieco co je mozne vykonavat z domu.Nemam zaujem o katalogovy predaj, financne poradenstvo, hladanie klientov a pod.Pripadne ponuky/napady prosim zaslat emailom.Dakujem
Podobné inzeráty
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na spoluprácu s Vami.
Hľadám si prácu na doma - administratívny pracovník alebo niečo podobné. Ovládam prácu v systéme SAP, Word, Excel, Power point, Skicár, Google dokumenty, tabuľky, emailová komunikácia. Nie som držiteľom vodičského oprávnenia a neovládam cudzí jazyk. Vašu ponuku Vás prosím zaslať na email. Prácu na doma hľadám z dôvodu, že som po zlomenine nohy nie som fyzicky schopná dochádzať do zamestnania.
Prosím o kontaktovanie emailom
Prosím o finančné sprostredkovanie alebo poisťovníctvo nemám záujem. Ďakujem za pochopenie.
Ponúkame prácu na čiastočný úväzok. FULL HOME OFFICE RUMUNSKÝ JAZYK.
Jedná sa o administratívnu prácu na PC, na doma (v zásade nie je nutné nikam dochádzať do práce, iba prípadne na zaškolenia a semináre - párkrát do roka).
Práca spočíva v spracovaní objednávok a komunikácií s zákazníkmi v rumunskom jazyku (telefonická a e-mailová podpora) a spracovanie objednávok v našom internom systéme ktorý je iba v slovenčine.
Požiadavky :
Výborná znalosť rumunského jazyka (slovom aj písmom) a znalosť slovenského jazyka.
Samozrejme požadujeme slušný a milý prístup k zákazníkom.
Dobrá všeobecná počítačová gramotnosť.
Časovo táto práca zaberie cca. 4-6 hodín do týždňa a cez sezónu (október-december) výrazne viac.
Pracovný čas je flexibilný a viete si ho upraviť podľa vašich možností.
Ponúkame:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- byť súčasťou stabilného tímu v silnej a dlhodobo rastúcej spoločnosti
- Firemný telefón/ntb
- Teambuildingy
- Skvelý a mladý kolektív
- Flexibilný prac. čas
- Homeoffice
V prípade záujmu môžete pracovať aj viac - viac info osobne alebo telefonicky.
Pre viac informácií nás kontaktujte prosím mailom na jutiexpres@ na túto adresu môžete poslať aj Váš životopis.
Ďakujeme Vám veľmi pekne !
Ponúkame prácu na čiastočný úväzok. FULL HOME OFFICE.
Jedná sa o administratívnu prácu na PC, na doma (v zásade nie je nutné nikam dochádzať do práce, iba prípadne na zaškolenia a semináre - párkrát do roka).
Práca spočíva v spracovaní objednávok a komunikácií s zákazníkmi v maďarskom jazyku (telefonická a e-mailová podpora) a spracovanie objednávok v našom internom systéme ktorý je iba v slovenčine.
Požiadavky :
Výborná znalosť maďarského jazyka (slovom aj písmom) a znalosť slovenského jazyka.
Samozrejme požadujeme slušný a milý prístup k zákazníkom.
Dobrá všeobecná počítačová gramotnosť.
Časovo táto práca zaberie cca. 4-6 hodín do týždňa a cez sezónu (október-december) výrazne viac.
Pracovný čas je flexibilný a viete si ho upraviť podľa vašich možností.
Ponúkame:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- byť súčasťou stabilného tímu v silnej a dlhodobo rastúcej spoločnosti
- Firemný telefón/ntb
- Teambuildingy
- Skvelý a mladý kolektív
- Flexibilný prac. čas
- Homeoffice
V prípade záujmu môžete pracovať aj viac - viac info osobne alebo telefonicky.
Pre viac informácií nás kontaktujte prosím mailom na jutiexpres@ na túto adresu môžete aj poslať Váš životopis.
Ďakujeme veľmi pekne !
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.