Práca v predajni s Chovateľskými potrebami
Kategória:
Obchod a predaj
Hľadáme posilu do predajne s chovateľskými potrebami ZTS Hafo v Považskej Bystrici na Štúrovej ulici.
Práca podľa dohody predbežne na krátky/dlhý týždeň pondelok/piatok a utorok/streda/štvrtok. (2dni,3dni,2dni...).
Práca od 9:00-18:00
Náplň práce:
Obsluha a starostlivosť o zákazníkov v predajni
Práca s pokladňou a skladovým programom
Dokladanie tovaru (max 15kg. vrecia)
Udržanie čistoty a poriadku na predajni a v skladových priestoroch
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Bežné užívateľské znalosti v práci s PC
Ochota učiť sa nové veci
Príjemné vystupovanie
Vzťah ku zvieratám a chovateľstvu
Flexibilita
Predchádzajúce skúsenosti s obsluhou zákazníkov v predajni a skúsenosti so zvieratami sú viac ako vítané.
Odmena 45€/deň.
Práca podľa dohody predbežne na krátky/dlhý týždeň pondelok/piatok a utorok/streda/štvrtok. (2dni,3dni,2dni...).
Práca od 9:00-18:00
Náplň práce:
Obsluha a starostlivosť o zákazníkov v predajni
Práca s pokladňou a skladovým programom
Dokladanie tovaru (max 15kg. vrecia)
Udržanie čistoty a poriadku na predajni a v skladových priestoroch
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Bežné užívateľské znalosti v práci s PC
Ochota učiť sa nové veci
Príjemné vystupovanie
Vzťah ku zvieratám a chovateľstvu
Flexibilita
Predchádzajúce skúsenosti s obsluhou zákazníkov v predajni a skúsenosti so zvieratami sú viac ako vítané.
Odmena 45€/deň.
Podobné inzeráty
Tvojou pracovnou náplňou v našej firme bude prioritne predaj tovaru a komunikácia so zákazníkmi, pričom práca bude zahŕňať zabezpečenie celkového chodu predajne.
Ďalšou pracovnou náplňou bude :
Aktívne ponúkanie a predaj produktov zákazníkovi na predajni
Príprava objednávok
Komunikácia so zákazníkom, návrh riešení
Zodpovednosť za vystavenie a správne ocenenie sortimentu
Sledovanie, vyhodnocovanie stavu sortimentu v predajni
Vyskladnenie a zaskladnenie materiálu
Manipulácia s bremenami
Udržiavanie poriadku a čistoty predajne
Práca je vhodná pre kohokoľvek kto má záujem sa učiť, je flexibilný, komunikatívny a má chuť pracovať.
Podmienkou nie je vzdelanie avšak je výhodou elektroinštalačné alebo obchodné zameranie
Prax nie je nutná ale je veľkou výhodou
Znalosť jazyka je vítaná
Vaše životopisy nám zašlite na stekel@
Hľadáme do nášho tímu - PREDAJCU AUTODIELOV.
Náplň práce: telefonický kontakt so zákazníkom, odborné poradenstvo, práca na predajni, administratívna práca, práca podľa pokynov nadriadeného.
Požiadavky: práca s PC, znalost v obore vyhodou, vodičský preukaz sk.B, komunikatívnosť, precíznosť, organizačné schopnosti, schopnosť pracovať v tíme.
Nástup: dohodou
Ponúkame: mzda dohodou (nástupný plat od 1100 euro, bližsie pri osobnom stretnutí)
pracovná doba 8:00-16:hod./9.00-17.00
Životopisy zasielať prosím na e-mail: richard.karl@
Prosíme uviesť telefónny kontakt. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov na osobný pohovor.
Príjmeme pokladníčku do predajni Everland s domácimi potrebami a obuvou v OD Dargov na 1. poschodí.
Pracovná doba:
PO-PIA:
8:30-19:00
SO: 8:30-15:00
V prípade záujmu zaslať životopis na: filipnguyen0@
Informácie o pracovnej pozícii:
- Viazanie kytíc, tvorba aranžmánov zo živých a umelých kvetov, predaj kvetov, rastlín a dekorácií
- Poradenstvo v oblasti rastlín
- Starostlivosť o chod predajne, práca s pokladňou
- Pracovný čas pre pozíciu na TPP je na krátky a dlhý týždeň
- Práca na TPP = Hrubá mzda je tvorená základnou zložkou mzdy 850 € brutto + príplatky za soboty a nedele + dorovnanie do dohodnutej mzdy + ostatné príplatky navyšujúce mzdu
- Práca brigádnika = 4,8 €- 5,5 €/hod + príplatky za soboty a nedele + príplatky od výkonu. Ideálne plnoletý študent VŠ, práca zhruba 2-4 x do týždňa, najmä v soboty, podľa dohody
- Nového pracovníka hľadáme na pobočku kvetinárstva Plantea v Bratislave.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilná a dlhodobá práca na TPP
- zamestnanecké zľavy na tovar
- príspevok na stravné na každý odpracovaný deň
- ohodnotenie navyše od výkonu
Požiadavky na zamestnanca:
-vzdelanie stredoškolské s maturitou / nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie/ študent vysokej školy / vysokoškolské I. stupňa /
vysokoškolské II. stupňa.
- Vzdelanie v odbore kvetinárstvo, záhradníctvo výhodou.
Jazykové znalosti:
minimálne Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Mierne pokročilý
Google Chrome - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Dôležitá je príjemná komunikácia a jednanie s ľuďmi, estetické cítenie, tvorivosť - kreativita, samostatnosť, manuálna zručnosť, zodpovednosť, schopnosť učiť sa a najmä vzťah k prírode a rastlinám. Prax v odbore je výhodou.
Nástup práce : dohodou / 1.7.2023
Spoločnosť sa venuje predaju rezaných kvetov a rastlín, tvorbe kvetinových aranžmánov pre rôzne príležitosti, údržbe interiérových rastlín a tvorbe projektov záhradnej architektúry.
Kontakt:
Brands Alliance Service s.r.o.
Ing. Veronika Lukáčová
info@
Máte skúsenosti s obchodom, ste priateľský, aktívny a nemáte problém predať seba a svoj produkt?
Dokážete vytvoriť príjemnú atmosféru a pomôcť nájsť zákazníkom presne to, čo potrebujú?
Hľadáte stabilnú prácu v spoločnosti s dobrým menom? Potom ste na správnej ceste stať sa členom tímu požičovne náradia MS Rental Services, s.r.o.
Do požičovne náradia MS Rental Services, s.r.o. hľadáme obchodného zástupcu / zástupkyňu s pozitívnym vzťahom k strojom a náradiu, ktorý bude mať na starosti:
- prezentáciu spoločnosti a prezentáciu produktov spoločnosti
- aktívne vyhľadávanie obchodných príležitosti a získavanie nových zákazníkov formou osobných návštev
- budovanie a udržiavanie dobrých obchodných vzťahov s existujúcimi a novými zákazníkmi
- poskytovanie odborného poradenstva zákazníkom a návrh riešenia potrieb zákazníka
- vypracovávanie cenových ponúk, uzatváranie a spracovanie zmlúv
- predaj služieb a produktov
- sledovanie skladových zásob na predajni, zadávanie a odkontrolovanie objednávok
- monitorovanie trhu, aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít
- spravovanie web stránky a e-shopu po technickej a obsahovej stránke
- plnenie obchodných plánov
- reportovanie obchodných výsledkov
- práca si vyžaduje cestovanie za zákazníkmi
Čo Vám naopak ponúkame my?
- veľký priestor pre realizáciu, autonómnosť a možnosť rozhodovať, no zároveň podporu a pomocnú ruku pri vykonávaní vyššie uvedených činnosti,
- zamestnanecké zľavy pri výbere alebo prenájme strojov a náradia,
- firemné akcie,
- počas výkonu práce používať služobné automobily,
- a v neposlednom rade, priateľský kolektív a možnosť kariérneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
Pracovná ponuka je vhodná aj pre živnostníkov. Nebránime sa ani tejto forme spolupráce :)
Ak Vás naša ponuka zaujala, radi sa s Vami stretneme. Stačí len zaslať svoj životopis na mailovú adresu praca@
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí najviac spĺňajú kritéria stanovené našou spoločnosťou.
Pohovor bude dohodnutý telefonicky a konať sa bude v priestoroch našej spoločnosti.
Zaslanie životopisu pre zaradenie do výberového konania je podmienkou.
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto): 1 000 EUR/mesiac
+ osobné ohodnotenie (variabilná zložka). Výsledná výška mzda závisí od skúseností kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca:
Vodičský preukaz- B
Prax na pozícii/v oblasti: obchodný zástupca, predajca alebo výhodou aj práca v stavebníctve (tesárčina, práce s drevom)
Počet rokov praxe:2
Dobrý deň, prijmeme do TPP asistenta predaja v predajni stavebného materiálu. Práca sa vykonáva v Krásne nad Kysucou. Hľadáme človeka ktorý ma organizačné schopnosti, pozná okolie Kysúc. Náplň práce - predaj materiálu, poradenstvo, hlásenie tovaru ktorý treba doplniť poprípade vystavovať objednávky, starostlivosť o predajňu, plánovanie prepráv... viac na pohovore. Máme záujem o človeka ktorý podobnú prácu už robil, komunikatívny, slušný k zákazníkom. Sme mladý príjemný kolektív ľudí.