bazár, predaj, inzercia, predám

Práca z domu

Kategória: Administratíva

Hľadám si prácu v administratíve,najlepšie v kombinácii Homeofficu s prácou v kancelárii .prosím písať alebo volať len ponuky ohľadom administratívy , nie predaj kozmetiky a dotazníky
Práca z domu
Podobné inzeráty
Projekt. manažér- práca z domu, 5-8H , čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Projekt. manager - práca z domu, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Projekt. manažér - práca z domu, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
ADMINISTRATÍVNY REFERENT/ pol mesiaca možná práca z domu
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu? Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii. Nie je možné pracovať celý mesiac iba z domu. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Plat: 900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/ Nástup: dohodou Požiadavky: - SŠ s maturitou - pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa - spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, školenia V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
Práca z domu  - znalosť minimálne 2 cudzích jazykov nutnosť
Hľadáme šikovnú pracovníčku, - ka na prácu z domu. Jedná sa o administratívne práce - preklad stránok zo slovenského jazyka do maďarského, polského, nemeckého. Ovládanie minimálne dvoch vybraných jazykov slovom i písmom ako aj práca s PC je nevyhnutnosť. Mzda je vyplácaná týždenne. Po dohode možná aj práca na TPP - z domu. Plat 4,5€/hod. Viac informácií na tel. čísle
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail