Pracovná ponuka na TPP – Administratívny pracovník
Kategória:
Administratíva
Do nášho tímu hľadáme šikovného, pracovitého a zodpovedného človeka so zmyslom pre tímovú prácu a dynamiku. Podmienkou je vodičský preukaz, znalosť práce v MS Word a MS Excel. Vyžaduje sa fyzická prítomnosť v kancelárii (Štefánikova Trieda 84, Nitra), avšak niektoré úkony sa budú riešiť mimo kancelárie (napríklad realizovanie obhliadok na nájomných bytoch a iné). Práca je vhodná aj pre absolventa. Ponúkaný plat je 750€ v hrubom + príspevok na stravu.
V prípade záujmu volajte na t.č. . Informácie o našej spoločnosti nájdete na stránke
V prípade záujmu volajte na t.č. . Informácie o našej spoločnosti nájdete na stránke
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 17.7.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky.
Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu.
Príjem 1000€
Hľadáme šikovného mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami i opravou motorových vozidiel.
POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)
POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.
FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.
BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.
Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
-práca v BA
-komunikáci v nemeckom jazyku s klientmi
-zmluva na TPP alebo IČO
-firemné auto
-telefon+paušal
Požiadavky: Nemecký jazyk B2
Mzda: od 2000EUR/mesiac.
-práca v BA
-komunikáci v nemeckom jazyku s klientmi
-zmluva na TPP alebo IČO
-firemné auto
-telefon+paušal
Požiadavky: Nemecký jazyk B2
Mzda: od 2000EUR/mesiac.
Dobrý deň,do nášho tímu hľadáme šikovnú a spoľahlivú a administratívnu pracovníčku zo znalosťou práce s PC.
Náplň práce:
Vytváranie zmlúv a objednávok
Evidencia faktúr
Administratívne činnosti
Komunikácia v nemeckom jazyku so zahraničnými klientami- telefonicky a e-mailom
Pracovný čas od 8:00 do 16:00 hod.( pon- pia)
Dohodnutie platových podmienok poskytneme telefonicky.
Práca môže byť na živnosť, dohodu aj na TPP.
V prípade záujmu nás môžte kontaktovať