Pracovník / pracovníčka na recepciu do zubárskej ambulancie
Kategória:
Administratíva
Miesto práce: 7210 Mattersburg, Burgenland (v blízkosti maďarskej hranice a Neziderského jazera)
HĽADÁME
PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU
(NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG)
Vaše povinnosti:
- Príjem našich pacientok a pacientov
- Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov
- Administratívne úlohy v našej ordinácii
- Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa.
Očakávame od vás:
- Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie
- Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny
- Priateľskosť a odolnosť voči stresu
- Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie
- Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára.
Ponúkame:
- Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii
- Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený
- Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta
- Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie.
Mzdové podmienky
1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať.
Kontakt:
Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@
Zahnarztpraxis Dr. Leidl
Brunnenplatz 10
7210 Mattersburg
office@
HĽADÁME
PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU
(NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG)
Vaše povinnosti:
- Príjem našich pacientok a pacientov
- Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov
- Administratívne úlohy v našej ordinácii
- Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa.
Očakávame od vás:
- Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie
- Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny
- Priateľskosť a odolnosť voči stresu
- Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie
- Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára.
Ponúkame:
- Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii
- Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený
- Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta
- Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie.
Mzdové podmienky
1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať.
Kontakt:
Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@
Zahnarztpraxis Dr. Leidl
Brunnenplatz 10
7210 Mattersburg
office@
Podobné inzeráty
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu
Miesto práce : Levice
Druh pracovného pomeru : Polovičný úväzok
Požiadavky na zamestnanca:
- Stredoškolské vzdelanie
- Uprednostňujeme - Maďarský jazyk - Pokročilý
- Microsoft Word, Microsoft Excel - Základy
Informácie o pracovnom mieste
Administratívna práca pozostáva z 80%:
- nahrávania produktov na e-shop
- spravovanie objednávok z e-shop a v ERP systéme,
- komunikácia s klientmi e-mailom, telefonicky, FB chat,
- riešenie reklamácií a vrátenie tovaru,
- správa e-shopu.
Práca v sklade pozostáva z 20%:
- prípravy objednávok a balenia,
- spravovanie objednávok v ERP systéme
Jedná sa o mix pracovnej činnosti, kde je každý deň iný. Pokiaľ človek nemá rád stereotyp, práca je pre neho ideálna.
Stručná charakteristika spoločnosti : Predaj osobných ochranných pracovných pomôcok
Životopisy posielať na e-mail: primeeuropesro@
FirmaAPtech s.r.o. v Trnave -autoservis príjme do nášho tímu administratívnu pracovníčku / pracovníka.
Hlavná náplň práce:vedenie evidencie, práca na počítači, e-mailová komunikácia.
Pracovná doba Po-Pia , flexibilná od 4 hod.
Podmienkypre prijatie do zamestnania:
vzdelanie: SŠ smaturitou
Vhodné pre absolventov
Predpoklady: komunikatívny,technické zameranie,fakturácia,práca excel,word apod...
Druh pracovného pomeru: polovičný úväzok, plný úväzok, dohoda
Ponúkame: plat 500€ -700€
príjemné pracovné prostredie
osobný profesný rast
Prosíme uchádzačov o zamestnanie poslať životopis na e-mail: servis@
alebo sa telefonicky informovať na mob.:
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky.
Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu.
Príjem 1000€
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove.
Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz.
Náplň práce:
- zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- príprava postov na sociálne siete,
- pracovné pohovory
- zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov,
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky
Ponúkané výhody
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ nemecký / anglický jazyk výhodou.
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 6 mesiacov
Vodičské oprávnenie: Skupina B
Všeobecné spôsobilosti:
komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov,
motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - vysoká
Osobnostné predpoklady
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 17.7.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov