bazár, predaj, inzercia, predám

Pracovník / pracovníčka na recepciu do zubárskej ambulancie

Kategória: Administratíva

Miesto práce: 7210 Mattersburg, Burgenland (v blízkosti maďarskej hranice a Neziderského jazera)

HĽADÁME

PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU
(NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG)



Vaše povinnosti:

- Príjem našich pacientok a pacientov
- Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov
- Administratívne úlohy v našej ordinácii
- Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa.


Očakávame od vás:

- Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie
- Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny
- Priateľskosť a odolnosť voči stresu
- Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie
- Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára.


Ponúkame:

- Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii
- Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený
- Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta
- Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie.


Mzdové podmienky

1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať.


Kontakt:

Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@

Zahnarztpraxis Dr. Leidl
Brunnenplatz 10
7210 Mattersburg

office@

Pracovník / pracovníčka na recepciu do zubárskej ambulancie
Podobné inzeráty
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu Miesto práce : Levice Druh pracovného pomeru : Polovičný úväzok Požiadavky na zamestnanca: - Stredoškolské vzdelanie - Uprednostňujeme - Maďarský jazyk - Pokročilý - Microsoft Word, Microsoft Excel - Základy Informácie o pracovnom mieste Administratívna práca pozostáva z 80%: - nahrávania produktov na e-shop - spravovanie objednávok z e-shop a v ERP systéme, - komunikácia s klientmi e-mailom, telefonicky, FB chat, - riešenie reklamácií a vrátenie tovaru, - správa e-shopu. Práca v sklade pozostáva z 20%: - prípravy objednávok a balenia, - spravovanie objednávok v ERP systéme Jedná sa o mix pracovnej činnosti, kde je každý deň iný. Pokiaľ človek nemá rád stereotyp, práca je pre neho ideálna. Stručná charakteristika spoločnosti : Predaj osobných ochranných pracovných pomôcok Životopisy posielať na e-mail: primeeuropesro@
Administratívna pracovníčka/pracovník Trnava
FirmaAPtech s.r.o. v Trnave -autoservis príjme do nášho tímu administratívnu pracovníčku / pracovníka. Hlavná náplň práce:vedenie evidencie, práca na počítači, e-mailová komunikácia. Pracovná doba Po-Pia , flexibilná od 4 hod. Podmienkypre prijatie do zamestnania: vzdelanie: SŠ smaturitou Vhodné pre absolventov Predpoklady: komunikatívny,technické zameranie,fakturácia,práca excel,word apod... Druh pracovného pomeru: polovičný úväzok, plný úväzok, dohoda Ponúkame: plat 500€ -700€ príjemné pracovné prostredie osobný profesný rast Prosíme uchádzačov o zamestnanie poslať životopis na e-mail: servis@ alebo sa telefonicky informovať na mob.:
Ponuka práce administratívny pracovník
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky. Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu. Príjem 1000€
Recruiter - náborový pracovník
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove. Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz. Náplň práce: - zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - príprava postov na sociálne siete, - pracovné pohovory - zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov, - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky Ponúkané výhody + stravné preplatené v plnej výške firmou + nemecký / anglický jazyk výhodou. Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Dĺžka praxe aspoň 6 mesiacov Vodičské oprávnenie: Skupina B Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov, motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav Microsoft Excel - pokročilá Microsoft Word - pokročilá Internet - vysoká Osobnostné predpoklady cieľavedomosť komunikatívnosť pozornosť
Hľadáme práve teba Veľkosklad s prémiovým alkoholom
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 17.7.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov