bazár, predaj, inzercia, predám

Praga piccolo

Kategória: Veterány

Predám diely na Picollo, prednú nápravu, prevodovku pre pravostranne riadenie, nádrž, plechy pod motor predané.
Praga piccolo
Podobné inzeráty
PRAGA PICCOLO r.1932
Predám náhradné diely na Praga Piccolo r.v.1932 vid.foto
Blok motora Praga Picollo
Predám blok motora na veterána Praga, kľukovka, vačka, zotrvačník, rozvod motora, ... Dohoda možná... Presný typ: Praga Piccolo, r.v.1925, 3tia séria, objem 707 ccm...
Tatra 603,Škoda Octavia,Praga RN-nový prepínač svetiel
Predám nepoužitý nožný prepínač svetiel na Tatra 87,Tatra 603,Tatra 600,Tatra 805,Tatra 111,Praga S5T,Praga V3S,Praga RN,Škoda Octavia,Felicia...ČSSR výroba,cena 19 eur.
Praga Piccolo typ ,,P,, 1929 serie č. 8
Nabízím nádherného veterána po renovaci z Německa, od té doby ho mám několik let zaparkovaného pod plachtou ve vyhřívané garáži. Zprovoznění je otázka jednoho víkendu pro mechanika. Vyčistit nádrž, karburátor a dát baterku (delší dobu nejel). Praga je bez značek. Veteránské nejsou problém, ale z časového vytížení na to nemám čas. Kontakt na majitele:
Praga S5T Valník
Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Tatra 805,Praga V3S,S5T,Gau 69-nové zadné lampy PAL ČSSR
Predám nové,plechové zadné lampy /pár/na Tatra 805,Praga V3S,Praga S5T,Gaz 69,Tatra 148...Pôvodná ČSSR výroba PAL.Cena za pár-40 eur