Predám tachometer Praga V3S
Kategória:
Veterány
Predám funkčný zachovalý tachometer Praga V3S len osobný odber
Podobné inzeráty
Predám nepoužitý nožný prepínač svetiel na Tatra 87,Tatra 603,Tatra 600,Tatra 805,Tatra 111,Praga S5T,Praga V3S,Praga RN,Škoda Octavia,Felicia...ČSSR výroba,cena 19 eur.
Predám nové,plechové zadné lampy /pár/na Tatra 805,Praga V3S,Praga S5T,Gaz 69,Tatra 148...Pôvodná ČSSR výroba PAL.Cena za pár-40 eur
Predám na Praga V3S valník:nové zadné blatníky /40 za pár/,nové držiaky spätných zrkadiel,totožné aj na Praga S5T /20 za pár/
Predám nový,nepoužitý predný zatemňovací reflektor /Notek/ ČS výroba.Použitie na vojenké auto Tatra 805,Tatra 111,Tatra 128,Praga V3S,Praga RN,Škoda Tudor -bojový,alebo aj alternatíva na VW KDF,Opel Blitz,Steyr 1500 a iné.Reflektor je aj s upevňovacím držiakom.Cena za komplet 750 eur.
Predám kontrolky do palubnej dosky-starý typ,pripojenie na skrutky.Použitie :Tatra 805,Tatra 111,Praga S5T,V3S,Praga RN,Škoda 706.Mám červené,zelené a modré.Cena za kus 9 eur.
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.