Prenájom administratívnej budovy v Krupine - 1000m2
Kategória:
Kancelárie
Astonreal ponúka na prenájom administratívnej budovy v Krupine, o rozlohe až 1000 m2. K areálu prislúcha aj parkovisko. Budova ponúka rozsiahle kancelárske priestory. V prípade záujmu kontaktujte Makléra Bc. Petra Čániho, Email cani@ alebo Tel. .
Dodatok k cene: dohoda
Celková rozloha: 1000m²
Parkovanie: áno
Dodatok k cene: dohoda
Celková rozloha: 1000m²
Parkovanie: áno
Podobné inzeráty
Ponúkame na prenájom skladové/výrobné/komerčné priestory v Banskej Bystrici s rôznymi výmerami. Areál skladov je situovaný v priemyselnej zóne mesta Banská Bystrica, tesne pri hlavnej ceste Zvolen – Banská Bystrica, s priamym dopravným napojením na hlavný ťah. Autobusová stanica a železničná stanica sa nachádza vo vzdialenosti 1 km. Areál tvoria samostatné objekty – veľkoobchodný sklad, administratívna budova, garáže a vrátnica. Objekt ponúka široké možnosti komerčného využitia – logistika, skladovanie tovaru, obchodné priestory, výrobné priestory, kancelárske priestory, športové a zábavné aktivity (motokáry, laser aréna a pod).
Výhody objektu:
- výhodná poloha v logistickom areáli v priemyselnej časti mesta Banská Bystrica
- priame dopravné napojenie areálu na hlavný ťah Zvolen – Banská Bystrica
- objekt administratívnej budovy bol čiastočne zrekonštruovaný v rozsahu výmeny obvodového plášťa administratívnej budovy so zateplením vrátane strechy osadením PVC okien a dverí, položením keramických podláh chodieb a schodísk, rekonštrukcia sociálnych zariadení a výťahov. V budove bola zavedená klimatizácia
- skladové priestory boli taktiež čiastočne rekonštruované v rozsahu opráv strešnej krytiny a podlahy. Skladové podlahy sú čisté, vybielené. V priestoroch na prenájom je nové osvetlenie
- objekt je strážený v nočných hodinách, cez víkend nonstop
- možnosť parkovania v areáli
- administratívna budova má bezbariérový prístup (výťah)
- v administratívnej budove sa nachádza vynikajúca jedáleň poskytujúca 6 denných menu a bufet
- možnosti veľkoplošnej reklamy na fasáde administratívnej budovy
Viac ponúk nájdete na webovej stránke:
V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás kontaktujte na tel.č.: , alebo na mailovej adrese
Ponúkame Vám na prenájom klimatizovaný administratívny priestor o rozlohe 40,3 m2 na ulici Panónska cesta, v mestskej časti Petržalka, Bratislava V.
Záujemca NEPLATÍ PROVÍZIU RK, ani DEPOZIT.
CHARAKTERISTIKA
Ponúkame na prenájom svetlý administratívny priestor o rozlohe 40,3 m2 na štvrtom podlaží / 5.
Priestor je plne klimatizovaný, vybavený kancelárskym kobercom a veľkou výhodou sú otváracie okná. Priestor je orientovaný do tichej Švabinského ulice.
Sociálne zariadenia sú spoločné na poschodí. Budova je vybavená dvomi osobnými výťahmi a schodiskom.
Administratívna budova s nebytovými priestormi má výbornú polohu.
Priestory sú vybavené 24/7 vstupom a službami recepcie a sú zabezpečené HD kamerovým systémom. Veľkou výhodou tejto administratívnej budovy je vlastná výroba tepla a chladenie, čo optimalizuje energetické vstupy.
V budove je možné si prenajať školiace miestnosti alebo učebne.
Parkovanie je bezproblémové, buď voľné popri administratívnej budove (vo vlastníctve) alebo je možné využiť spoplatnené parkovanie, ktoré je pripojené na pult centrálnej ochrany.
Priamo v budove sa nachádza reštaurácia s kaviarňou.
LOKALITA
V blízkosti administratívnej budovy sa nachádzajú: budova Daňového úradu, Panon office, železničná stanica Petržalka. Budova je ľahko dostupná, vzdialenosť do centra ako aj na diaľnicu D1/ D2 je približne 5 minút jazdy autom a 3 minúty od obchodného centra Aupark alebo Digital Parku. Zastávka MHD je v blízkosti budovy. V blízkom okolí sa nachádza množstvo prevádzok, ktoré pokrývajú všetky druhy základnej občianskej vybavenosti. Najbližšia pošta sa nachádza v pešej vzdialenosti. V budove sa nachádza poisťovňa, reštuarácia s kaviarňou, e-shop a pod.
Cena prenájmu: 9 € / m2 / mesiac
Energie: 4 € / m2 / mesiac
Priestory sú k dispozícii na prenájom IHNEĎ.
Radi Vám priestor predstavíme osobne po dohode obhliadky.
BC_BA04_RAHE_003480
Spoločnosť Lexxus,a.s. ponúka exkluzívne kompletne zariadené reprezentatívne kancelárske priestory v štýlovo zrekonštruovanej historickej administratívnej budove na výnimočnej adrese Starého Mesta v objekte Stefanium. Celé podlažie na 1. nadzemnom podlaží s čistou podlahovou plochou o výmere 302,05 m2 tvorí recepcia, 5 miestností (kancelárií), sociálne zázemie a kuchynka, menší sklad a pod.. Každé poschodie budovy má vlastný prístup výťahom prostredníctvom vlastných prístupových kariet, je komplet klimatizované a technologicky dimenzované podľa aktuánych trendov a nárokov. Inteligentná elektronika budovy Stefanium sa stará o vytvorenie ideálnej atmosféry pre prácu i obchodné rokovania. Počítače riadia vykurovanie, chladenie, osvetlenie, ale aj parkovanie.
Štefánikova ulica je nepochybne jednou z najlepších adries v meste. Jej poloha v blízkom susedstve Úradu vlády a Prezidentského paláca ponúka jednoduchú a rýchlu dostupnosť z centra, ale zároveň dostatočnú mieru súkromia a pokoja na sústredenú pracovnú atmosféru. V priľahlom parčíku môžete relaxovať, oslavovať i pracovať bez toho, aby Vás niekto vyrušoval. Stefanium dostalo po prestavbe novú dušu, ktorá rešpektovala zachovanie všetkých historických a architektonických hodnôt. Podarilo sa dosiahnuť harmóniu medzi duchom minulosti a dynamickou atmosférou súčasnosti. Lepšie miesto pre kultivovanú a tvorivú prácu nenájdete.
Moderným trendom administratívnych budov je poskytovanie maximálneho komfortu, funkčnosti a bezpečnosti pri nízkych prevádzkových nákladoch pre svojich nájomcov. Aj preto je v budove realizovaný inteligentný systém riadenia ABB i-bus EIB. Tento v sebe zahŕňa ovládanie osvetlenia, žalúzií, kúrenia a chladenia a integruje ďalšie systémy budovy ako je zabezpečovací a dochádzkový systém, parkovací systém či riadenie audio video zariadení do jedného kompaktného celku. Celá budova je ovládateľná a vizualizovaná v rámci jedného počítačového programu. Inteligentný systém riadenia budovy bude možné vždy preprogramovať podľa individuálnych požiadaviek jednotlivých užívateľov tak, aby čo najviac splňal ich predstavy. Výhodou takéhoto riešenia je okrem dosiahnutia úspor prevádzkových nákladov aj možnosť" nastavenia nových parametrov systému vyhovujúcich požiadavkám užívateľov.
Budova disponuje automatickým parkovacím systémom, ktorý je prepojený so systémom riadenia budovy. Parkovanie je takto vizualizované a všetky neštandardné stavy sú okamžite hlásené a opatrované. Jediné čo užívateľ musí urobiť je teda prísť a vystúpiť, alebo nastúpiť do vopred pripraveného auta a pohodlne odísť. Prenájom parkovacieho boxu ks/mesiac je vo výške 150€ + DPH.
Zabezpečovací systém prináša komplexné informácie o pohybe osób, aktivácii zónových ochrán, či napríklad stave okien pre riadenie budovy, čím sú ovládané niektoré stavy budovy, alebo jej jednotlivých priestorov. Pri odchode posledného zamestnanca sa napríklad utlmí kúrenie, zatiahnú žalúzie a vypne osvetlenie. TOPPONUKA
Posch
189213 – Ak hľadáte kanceláriu v tichom a kľudnom prostredí, kde Vás pri práci nebude nič rušiť, kanceláriu, ktorá sa nachádza v novostavbe budovy, ktorá je výborne presvetlená a ľahko vetrateľná , taktiež s prístupom 24/7, bezproblémovým parkovaním máme pre Vás túto výbornú ponuku. Bonusom je 1 mesiac nájmu zdarma.
Realitná kancelária Vaše Reality vám ponúka na prenájom administratívne a kancelárske priestory nachádzajúce sa v novostavbe administratívnej 3-podlažnej budovy na Odborárskej ulici v tichej časti priemyselnej zóny lokality Bratislava III. - Nové Mesto.
Kancelária je situovaná na 1/2. poschodí novostavby budovy, je nepriechodná, výborne presvetlená a vetrateľná. V kancelárii je telefón s možnosťou otvárania hlavných dverí budovy a prípojky na dátové siete. Kancelária má francúzsky balkón, 1 radiátor. Podlaha je z PVC.
Rozmery a rozlohu priestoru si môžete pozrieť v pôdoryse, ktorý je súčasťou fotoprílohy ponuky. Taktiež súčasťou fotoprílohy je aj 3D pôdorys.
Cena možná aj dohodou. 1. mesiac nájomného zdarma.
DISPOZÍCIA
• 2.01 kancelária je nepriechodná s rozlohou 14,81 m²
• rozmery kancelárie sú 3,75 m x 3,95 m
MOŽNOSTI
• prenajať si parkovacie miesta priamo v areáli patriaci k budove
• vstup do budovy podľa vlastnej potreby 24/7
• k dispozícii je aj kuchynka a sociálne zariadenia
VÝHODY
• celá budova je oplotená so samostatnými 2 vchodmi pre autá a peší vstup
• vstup do areálu a aj do budovy je na čip
• vchod do areálu pre autá (veľká brána) je tiež na čip
• chránené kamerovým systémom
• tiché prostredie
CENA
• Cena prenájmu kancelárie je 162,91 €/mesiac + DPH.V cene nájmu sú započítané aj energie. (nájom 7 € za m2 na mesiac + energie 4 € za m2 na mesiac). Cena možná aj dohodou.
• 1 mesiac za nájomné sa neplatí,
• Pri podpise Nájomnej zmluvy sa platí mesačný nájom + kaucia
• Taktiež sa platí jednorázový právny servis (provízia) vo výške 160 €.
• V cene nájmu sú započítané energie a všetky prevádzkové náklady. Upratovanie každý deň a 1x do týždňa aj vysávanie.
• Kancelária je ihneď voľná.
• Taktiež je možnosť prenajať si parkovacie miesto priamo v areály budovy za 35 € / mesiac + DPH.
• V cene nie sú započítané poplatky za internet, je možnosť si ho zapojiť na vlastné náklady.
Len u nás je tá najlepšia ponuka. Kontaktujte nás, vždy sa dohodneme !
Ak sa Vám nehnuteľnosť zapáčila a chceli by ste si dohodnúť obhliadku alebo máte otázky ohľadom nehnuteľnosti som tu pre Vás na tel. čísle .
V cene právneho servisu je zahrnutý:
• kompletný právny servis spojený s ponukou, prenájmom nehnuteľnosti
• vypracovanie Nájomnej zmluvy
• vypracovanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu
• zabezpečíme Vám maximálne pohodový priebeh prenájmu nehnuteľnosti
Kontakt: Eduard Číž Telefón: E-mail: ciz@
Kontaktovať ma môžete aj cez víkendy a sviatky do 22:00 hodiny.
Rozmýšľate nad predajom / prenájmom svojej nehnuteľnosti, alebo
Ponúkame Vám na prenájom komerčné a kancelárske priestory v administratívnej budove na Miletičovej ulici, ktorá sa nachádza v atraktívnej lokalite Bratislava II. – Ružinov.
Budova je kompletne zrekonštruovaná, zateplená, má vlastnú kotolňu a interiér budovy je klimatizovaný. Kancelárie majú štandardne plochu 19,83 m2, sú neprechodné, s možnosťou vzájomného prepojenia pri dodržaní podmienky doby viazanosti na dlhšie obdobie. Aktuálne v ponuke 40 m2 na prízemí, 60m2 na 1.posch., 515m2 na 4.posch., 315m2 na 5.posch., 100m2 na 7.posch. a 60m2 na 1.posch.
Od roku 2009 sa budova postupne rekonštruuje. Priestory na jednotlivých poschodiach boli dispozične stavebne upravené tak, aby vyhovovali najmodernejším požiadavkám prenájmu, čím budova zvýšila svoj štandard. Čistá úžitková plocha tejto budovy je 8 063,90 m2, z toho kancelárska plocha 5 654,65 m2 a spoločné priestory s plochou 2 409,25 m2. Jednotlivé poschodia v budove sú dispozične členené tak, aby vyhovovali nielen veľkým spoločnostiam, ale aj menším pracovným kolektívom a jednotlivcom s jednou kanceláriou. Členenie kancelárskych priestorov na jednotlivých poschodiach je rôzne. Možnosť prenajatia priestorov je od samostatnej kancelárie až po celé poschodie
Lokalita: v tesnej blízkosti centra Bratislavy s dobrou dostupnosťou mestskej hromadnej dopravy a rýchlym prístupom na:
• diaľnicu (5 min)
• letisko (10 min)
• autobusovú stanicu (5 min)
• do centra (do 10 min)
• k hraniciam (15 min)
V tesnej blízkosti budovy sa nachádza zdravotná poisťovňa, banky, iné dôležité úradné inštitúcie a obchody.
Vybavenie budovy:
• kancelárie s plochou od 19 m2 až po dispozičné riešenia podľa požiadaviek (open space)
• na každom poschodí je min. 1 spoločná kuchynka a sociálne zariadenia
• otvárateľné okná, klimatizácia
• recepcia so strážnou službou a prístupom do budovy 24/7, vstupný kartový a kamerový systém
• internet, štruktúrovaná kabeláž
• veľká konferenčná miestnosť
• možnosť vybavenia kancelárii nábytkom prenajímateľa
Parkovanie:
• administratívna budova na Miletičovej ul. poskytuje parkovanie na vlastnom uzavretom parkovisku spolu s 58 parkovacími státiami, ktoré je zabezpečené rampami, kamerovým systémom, ako aj strážnou službou 24/7.
Internet a štruktúrovaná kabeláž:
• v administratívnej budove majú ukončené optické siete mnohí poskytovatelia internetového pripojenia, čo predstavuje zdravé konkurenčné prostredie pre poskytované internetové služby. Budova má vybudovanú metalickú aj optickú chrbticovú sieť pre bezproblémové pripojenie nájomníka.
Štruktúrované kabeláže CAT 6A poskytujú nadštandardné prenosové rýchlosti (10-Gigabit) so šírkou prenosového pásma 500-650 MHz. Dátové zásuvky sú ukončené tieneným konektorom RJ-45. Prepojenie koncového bodu siete nájomcu so zariadeniami ISP je možné aj prostredníctvom optického kábla.
Cena nájmu za kancelársku plochu je od 7,50 Eur bez DPH/m2 v závislosti od veľkosti p
Ponúkame Vám na prenájom komerčné a kancelárske priestory v administratívnej budove na Miletičovej ulici, ktorá sa nachádza v atraktívnej lokalite Bratislava II. – Ružinov.
Budova je kompletne zrekonštruovaná, zateplená, má vlastnú kotolňu a interiér budovy je klimatizovaný. Kancelárie majú štandardne plochu 19,83 m2, sú neprechodné, s možnosťou vzájomného prepojenia pri dodržaní podmienky doby viazanosti na dlhšie obdobie. Aktuálne v ponuke kancelárie o rozlohe 315 m2. na 5. poschodí. Od roku 2009 sa budova postupne rekonštruuje. Priestory na jednotlivých poschodiach boli dispozične stavebne upravené tak, aby vyhovovali najmodernejším požiadavkám prenájmu, čím budova zvýšila svoj štandard. Čistá úžitková plocha tejto budovy je 8 063,90 m2, z toho kancelárska plocha 5 654,65 m2 a spoločné priestory s plochou 2 409,25 m2. Jednotlivé poschodia v budove sú dispozične členené tak, aby vyhovovali nielen veľkým spoločnostiam, ale aj menším pracovným kolektívom a jednotlivcom s jednou kanceláriou. Členenie kancelárskych priestorov na jednotlivých poschodiach je rôzne. Možnosť prenajatia priestorov je od samostatnej kancelárie až po celé poschodie
Lokalita: v tesnej blízkosti centra Bratislavy s dobrou dostupnosťou mestskej hromadnej dopravy a rýchlym prístupom na:
• diaľnicu (5 min)
• letisko (10 min)
• autobusovú stanicu (5 min)
• do centra (do 10 min)
• k hraniciam (15 min)
V tesnej blízkosti budovy sa nachádza zdravotná poisťovňa, banky, iné dôležité úradné inštitúcie a obchody.
Vybavenie budovy:
• kancelárie s plochou od 19 m2 až po dispozičné riešenia podľa požiadaviek (open space)
• na každom poschodí je min. 1 spoločná kuchynka a sociálne zariadenia
• otvárateľné okná, klimatizácia
• recepcia so strážnou službou a prístupom do budovy 24/7, vstupný kartový a kamerový systém
• internet, štruktúrovaná kabeláž
• veľká konferenčná miestnosť
• možnosť vybavenia kancelárii nábytkom prenajímateľa
Parkovanie:
• administratívna budova na Miletičovej ul. poskytuje parkovanie na vlastnom uzavretom parkovisku spolu s 58 parkovacími státiami, ktoré je zabezpečené rampami, kamerovým systémom, ako aj strážnou službou 24/7.
Internet a štruktúrovaná kabeláž:
• v administratívnej budove majú ukončené optické siete mnohí poskytovatelia internetového pripojenia, čo predstavuje zdravé konkurenčné prostredie pre poskytované internetové služby. Budova má vybudovanú metalickú aj optickú chrbticovú sieť pre bezproblémové pripojenie nájomníka.
Štruktúrované kabeláže CAT 6A poskytujú nadštandardné prenosové rýchlosti (10-Gigabit) so šírkou prenosového pásma 500-650 MHz. Dátové zásuvky sú ukončené tieneným konektorom RJ-45. Prepojenie koncového bodu siete nájomcu so zariadeniami ISP je možné aj prostredníctvom optického kábla.
Cena nájmu za kancelársku plochu je už od 7,50 Eur bez DPH/m2 Bez provízie RK.
v závislosti od veľkosti od veľkosti prenajatej plochy. V prípade záujmu Vá