bazár, predaj, inzercia, predám

Prídavná nádrž pre bojové lietadlo

Kategória: Veterány

Predám pridavnú palivovú nádrž pre bojové lietadlo ako na foto, pre zberateľa,fanúšika vojnovej techniky.Cena 250 eur tel. nefunkčný,dlžka nádrže cez 4 metre,vlastný odvoz.KE-okolie
Prídavná nádrž pre bojové lietadlo
Podobné inzeráty
Nádrž na cely život Pionier
Nádrž na cely život Pionýr,Lepšie jazdiť ako čistiť nádrž:) Predám nerezovú nádrž na Jawa Pionier . Hrúbka plechu 1,5 MM , zváranie metódou TIG v atmosfére argonu , ručná poctivá práca , V ponuke je nádrž s original objemom 5,5 litra a nádrž zväčšená na objem 6 litrov. Nádrž pasuje do rámu bez uprav aj 5,5 a 6 litrová , stačí zhodit povodnu nádrž namontovat nerezovu nadrž a možte jazdit bez starostí , iba tankovat palivo. Cenu nezjednávam . jawa pionier 05 20 21 Origo nádrž 5,5l - 125 € Zväčšená nádrž 6 l - 135 € štandartne do nadrže dávam vnutorný zavit v cene , v prípade zaujmu viem do nádrže dat vonkajší zavit +5€. Stadion babetta 207 210 jawa čz Koho zaujma viac odporučam pozriet video
Nádrž na motorku veteránová
Predám retro veterán palivová nádrž na motorku, a palivová nádrž Babeta podľa priložených fotografií. Posielam na dobierku za 5.- Euro, alebo osobné prevzatie u mňa po dohode. Nádrž na motorku veteránová
Vymenim nadrz jawa 250/592
Vymenim nadrz jawa 250/592 za nadrz na perak pripadne kupim nadrz na perak ponuknite
Vymenim nadrz banan za nadrz na Trubku
Vymenim nadrz banan (mam) za nadrz na Trubku (zhanam)
Vymenim nadrz Jawa 250/592 za nadrz Jawa 350/362 Californian
Vymenim povodnu chromovu nadrz Jawa 250 592 za povodnu chrom nadrz na Jawa 350 362 Californian.
Praga S5T Valník
Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.