Prídavná nádrž pre bojové lietadlo
Kategória:
Veterány
Predám pridavnú palivovú nádrž pre bojové lietadlo ako na foto, pre zberateľa,fanúšika vojnovej techniky.Cena 250 eur tel. nefunkčný,dlžka nádrže cez 4 metre,vlastný odvoz.KE-okolie
Podobné inzeráty
Nádrž na cely život Pionýr,Lepšie jazdiť ako čistiť nádrž:)
Predám nerezovú nádrž na Jawa Pionier . Hrúbka plechu 1,5 MM , zváranie metódou TIG v atmosfére argonu , ručná poctivá práca , V ponuke je nádrž s original objemom 5,5 litra a nádrž zväčšená na objem 6 litrov. Nádrž pasuje do rámu bez uprav aj 5,5 a 6 litrová , stačí zhodit povodnu nádrž namontovat nerezovu nadrž a možte jazdit bez starostí , iba tankovat palivo. Cenu nezjednávam . jawa pionier 05 20 21
Origo nádrž 5,5l - 125 €
Zväčšená nádrž 6 l - 135 €
štandartne do nadrže dávam vnutorný zavit v cene , v prípade zaujmu viem do nádrže dat vonkajší zavit +5€.
Stadion babetta 207 210 jawa čz
Koho zaujma viac odporučam pozriet video
Predám retro veterán palivová nádrž na motorku, a palivová nádrž Babeta podľa priložených fotografií.
Posielam na dobierku za 5.- Euro, alebo osobné prevzatie u mňa po dohode.
Nádrž na motorku veteránová
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.