Prijmeme asistentku
Kategória:
Administratíva
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.
Podobné inzeráty
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou
Obchodno-investičná spoločnosť s realitami v Poprade hľadá zodpovednú osobu so zmyslom pre poriadok na pozíciu osobná asistentka. Nástup ASAP. Mzda dohodou. Uchádzači prosím zasielať životopis s fotografiou na e-mailovu adresu pbauto13@ . Vybratí uchádzači budú oslovení. Ďakujeme za pochopenie.
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante prijme do TPP asistentku vedenia spoločnosti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom.
Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného.
Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia.
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
Objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia.
Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií.
Informácie o výberovom konaní
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo zavolať iba tých uchádzačov, ktorý splnia všetky požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
VP skupiny B - nutnosť
Mzda:
od 760€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného kandidáta)
Kontakt: alebo pošlite svoj životopis na praca@
Dobrý deň,
hľadám si extra zárobok popri súčasnej práci ONLINE, prípadne prácu na plný úväzok.
Ak hľadáte virtuálnu asistentku rada vám pomôžem.
Mám 6 ročné skúsenosti s online prácou pre e-shopy. Starám sa o sociálne siete, komunikujem prostredníctvom mailov, telefonujem so zákazníkmi, riešim reklamácie, fakturácie, tvorím texty a píšem blogy.
Rada pomôžem aj s bežnými činnosťami, ako bookovanie letov, hotelových izieb atď.
Ovládam anglický jazyk na úrovni B2.
Verím, že vás to zaujalo a budem sa tešiť na spoločnú spoluprácu.
Moje profesijne zameranie je orientované predovšetkým ako podporný asistent pre malých a stredných podnikateľov. Služby, ktoré ponúkam, zahŕňajú administratívu, marketing a zákaznícku podporu. Môžete sa na mňa, ako na univerzálnu virtuálnu asistentku obrátiť s každou úlohou, na ktorú nemáte dostatočný čas popri Vašej profesií. Budete sa tak môcť venovať dôležitým obchodným stretnutiam, tvorbe a rozvoju vlastného podnikania, ale aj vlastným koníčkom a rodine.
Viac o mne a mojej práci sa dozviete na mojom webe
Neváhajte ma kontaktovať! info@
Radi by sme privítali do nášho tímu spolupracovníčku, ktorá nám bude asistovať v riadení a organizácii našej hostesingovej agentúry. Ak si ambiciózna, organizovaná a schopná zvládať viacero úloh naraz, sme presvedčení, že túto pozíciu si zamiluješ!
Požiadavky:
• Skúsenosti v oblasti asistentskej práce
• Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť efektívne riadiť svoj čas.
• Skvelá komunikácia a schopnosť pracovať s ľuďmi na všetkých úrovniach.
• Výborná znalosť slovenského a anglického jazyka (ďalšie jazyky sú výhodou).
• Pokročilá znalosť práce s počítačom a softvérových nástrojov (MS Office, e-mailové platformy, atď.).
• Prístup k riešeniu problémov a schopnosť pracovať pod tlakom.
• Flexibilita a ochota cestovať na podujatia podľa potreby.
Ako sa uchádzať:
Ak si nadšená z tejto možnosti, pošli nám svoj životopis s aktuálnou fotografiou na e-mailovú adresu: zefir@ . Email prosím označ predmetom „Asistentka“ a okrem požadovaných príloh uveď aj či si držiteľka vodičského preukazu. Vzhľadom na fakt, že je potrebné byť v osobnom kontakte skoro na dennej báze, preferujeme uchádzačku z okolia Prešova, respektíve Košíc.
Tešíme sa na tvoju prihlášku! Pre viac informácií o našej agentúre a našich službách navštív prosím našu webovú stránku:
Dôležité upozornenie: ZEFIR Hostesingová Agentúra si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybrané uchádzačky, ktoré budú pozvané na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.