bazár, predaj, inzercia, predám

Príjmeme účtovničku

Kategória: Administratíva

Príjmeme účtovníčku na TPP
Vystavovanie faktúr a administratívne práce s tým súvisiace.
Pracovná doba od 8-15.30 hod.
Príjmeme účtovničku
Podobné inzeráty
Prijmem účtovníčku,účtovníka
Príjmem účtovníčku,účtovníka na administratívne práce -90% zahraničie-evidencie dochádzky,bločky,faktúry,freistelungi-potvrdenia a iné,10%-slovensko.Požadujem zodpovednosť,samostatnosť a prax v programe Kros.
Hľadáme ekonómku, účtovníčku
Prijmeme ekonómku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú, PO – PIA 8:00 – 16:30h. Pracovná náplň: Príprava podkladov pre ekonomické oddelenie, spracovanie dochádzky zamestnancov, účtovanie podvojného účtovníctva Požadujeme: vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook samostatnosť, komunikatívnosť, iniciatívnosť, organizačné schopnosti Benefit – stravné lístky
Učtovnictvo, personalistka, mzdárka
Dobry deň. Zháňam firmu alebo účtovníčku ktora by ma zaučila do praxe. Momentalne externe studujem na sukromnom gymnaziu odbor Obchodna akademia. Mam kurz jednoduche uctovnictvo. Momentálne navstevujem kurz mzdy a personalistka a podvojne uctovnictvo. Zháňam niekoho pri kom sa môžem zaučit. Ďakujem poprosim kontaktovat emailom alebo telefonicky. Kludne Žiar nad Hronom, Zvolen, Žarnovica, Banska Bystrica
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme šikovného mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami i opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Asistentka
Stavebná spoločnosť prijme ihneď asistentku na 3 dni do týždňa. Náplň práce :vedenie korešpodencie, príprava podkladov pre účtovníčku, dobrá znalosť EXCEL, ostatné práce spojené s vedením v súkromej firme uvedieme na pohovore. Platové podmienky 500 € bude záležať od skúseností. Životopis zasielajte na ambramartin@
Administratívna pracovníčka
Stavebná spoločnosť vo Valalikoch príjme na polovičný úväzok administratívnu pracovníčku. Náplň práce:asistentka konateĺa, administratívne práce, vybavovanie emailovej komunikácie, príprava podkladov na fakturáciu, príprava dokladov pre účtovníčku. Pracovný čas po vzájomnej dohode min.4 hod denne. Nástup hneď.