bazár, predaj, inzercia, predám

Príprava /rekvalifikácia na podnikanie

Kategória: Financie a ekonomika

Skarab o.z. pôsobiace v oblasti finančnej gramotnosti a sociálneho poradenstva, ponúka pre zodpovedného uchádzača, možnosť spolupráce na skrátený VPP alebo HPP. Požiadavky : ochota a motivácia sa vzdelávať, zodpovednosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, oceňujeme z časti aj samovzdelávanie.
Možnosti spolupráce: absolventská prax, stáž, SZČO, VPP, HPP.
Ponúkame bezplatné vzdelávanie k príprave vlastného podnikania/uplatnenia sa na pracovnom trhu, podporu marketingu, podporné semináre, teambuildingové aktivity.
Ak vás zaujala niektorá časť ponuky a máte záujem sa dozvedieť ako predísť alebo sa vyhnúť osobnému finančnému krachu, informácie ako si zabezpečiť vyplatenie hypotéky alebo iného úveru za vlastné bývanie do 3.rokov, osamostatniť sa od zamestnávateľa z hľadiska príjmu, sú vám blízke motivácia, sloboda, odvaha, zašlite svoje CV na adresu: infoskarab@
Príprava /rekvalifikácia na podnikanie
Podobné inzeráty
Obchodný vedúci
Ponúkam prácu v oblasti finančného sprostredkovania v najvačšej sprostredkovatelskej spoločnosti na SR s viac ako 50 ročnou históriou. Čo poskytnem? - Svoje 10 ročné skúsenosti a mentoring - 50 rokov overené know-how podnikania v najväčšej štrukturálnej firme na SR - Bezplatné vedenie a mentoring- žiaden vstupný kapitál - Prax a skúsenosti nevyžadujem ale poskytujem - Garantovaný kariérny rast a spravodlivé nadštandardné ohodnotenie Ak máš samozrejme problém s oblasťou finančníctva či nebodaj živíš v hlave, že budeš musieť predávať produkty alebo sa celý život stretávať s klientami oslov jehovistou či poisťovákov na námestí , aby sme spoločne nestrácali čas????Ak si chceš vybudovať podnikanie či už popri škole, či svojej práci a chceš získať skúsenosti zašli svoj životopis na pracavtn@
Finančníctvo
Hľadám do tímu nových spolupracovníkov , spolupracovníčky Požiadavky : - min.učňovské vzdelanie - telefonovanie - práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka - je potrebné mať počítač alebo notebook - min.prax v používaní pc Čo ponúkame : - sektor finančníctvo - jednoduchá nenáročná práca -podrobne zaškolíme aj bez praxe - dlhodobé stabilné podnikanie - kvartálne a ročné odmeny - portfólio existujúcich klientov - zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti - príjemné pracovné prostredie - moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast - zaujímavé finančné ohodnotenie
Do novootvoreného klientského centra prijmeme zamestnancov
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Samostatný účtovník/ účtovníčka
Do nášho tímu hľadáme odborníka v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je: - vedenie komplexnej účtovnej agendy . - spracovanie účtovnej agendy - práca v ekonomickom software Helios - spracovanie účtovných a daňových výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH -spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat ) - zadávanie platieb - styk s finančnými a štátnymi inštitúciami - príprava podkladov pre vedenie -reporting pracovné podmienky: 1 300 EUR/mesiac v závislosti od odborných znalostí, praxe a schopností, možnosť bonusov nad rámec základného platu požiadavky pre uchádzačov: prax v oblasti spracovania účtovníctva min. 5 rokov, precíznosť a samostatnosť. Životopisy nám prosím posielajte elektronicky na mailovú adresu: info@ Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich požiadavky na postúpenie k osobnému pohovoru