PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Kategória:
Auto Moto
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur
Ďalšie produkty na:
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur
Ďalšie produkty na:
Podobné inzeráty
Oprava adblue
Diagnostika auta
Kódovanie
Čistenie motora.
Peugeot boxer adblue
Peugeot expert adblue
Berlingo adblue
Pegeot 508 adblue
Peugeot 301 adblue
Peugeot 308 adblue/ sw hybrid
Peugeot 208 adblue
Peugeot 5008 adblue
Peugeot 2008 adblue
ECO-Line 1500 Adblue
Dvojplášťová nádrž na Adblue vyrobená z UV odolného MDPE materiálu rotačnou technológiou bez zvarov a iných spojov. Nádrž je určená pre neverejný výdaj s uložením interiéri, alebo exteriéry s vyhrievaním. Výdajné zariadenie Adblue nádrži je odolné voči korózii vyrobené z plastu a nerezovej ocele. Nádrž je dostupná v 4 stupňoch vybavenia od základnej Basic až po maximálnu verziu Prestige.
Základné vybavenie nádrže Basic:
– Ponorné čerpadlo 230V – 40 lit/min,
– 6m výdajná hadica,
– Manuálna výdajná pištoľ,
– Spínač čerpadla,
– Držiak pištole,
– 440 mm inšpekčný otvor vnútornej nádrže,
– Plniaci – kontrolný otvor 100 mm,
– Plavákový hladinomer,
– Vzduchový ventil vnútornej nádrže,
Záruka 10 rokov na telo nádrže a 24 mesiacov na vybavenie nádrže.
V cene je zahrnuté vybavenie nádrže s kompletnou dokumentáciu a zaškolením obsluhy.
Naša spoločnosť zabezpečuje kompletný záručný aj pozáručný servis nádrži.
Cena 1999,-€ + DPH, možný odpočet DPH = 2398,8,-€ ( cena je uvedená bez dopravy)
Možná doprava po dohode.
Možnosť dokúpenia množstva doplnkov, ako aj iných veľkosti nádrži od 100 do 15 000 litrov.
Viac informácii na
Vykonávame profesionálne výmeny olejov v automatických prevodovkách s dynamickým preplachom, na dokonalý preplach od starého oleja používame 1,5-2x viac oleja ako je náplň prevodovky.
Cenník
video ako prebieha výmena
Výmena obsahuje:
- značkové oleje RAVENOL / MOTUL / Originál ZF
- prísada na preplach PRO-TEC / MOTUL
- prísada do nového oleja PRO-TEC
- dynamický preplach automatickej prevodovky
- kontrola hladiny oleja
- adaptácia prevodovky
- výmena vonkajšieho filtra prevodovky
- výmena vnútorného filtra s tesnením prevodovky
Ponúkame
Úprava DSG automatických prevodoviek
DQ200 DQ250 DQ381 DQ500 DL501 DL551
DQ382 AL1000
Odstránenie podtáčania motora
Odstránenie podtáčanie prevodovky
Predĺženie životnosti zotrvačníka, prevodovky
Motor pracuje v optimálnych otáčkach
Softvér nastavujeme individuálne
Možnosť prispôsobiť radenie podľa predstáv
- Odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off)
- Aktivácia/Deaktivácia systému EGR DPF/FAP
- Aktivácia/Deaktivácia EVAP, Hot start, MAF,SAP
- Uprava nizkeho tlaku oleja 3.0TDI 4.0TDI 3.0TFSI 4.0TFSI CRTx
- Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE vypnutie ( nebude možné naštartovať )
- Deaktivácia Start Stop
- podtacanie dsg
- Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek SWIRL
- Oprava teplých a studených štartov
- Chiptuning zvýšenie výkonu
- Nahratie originálnej mapy
Web :
Našu prácu môžete sledovať aj na Facebooku
FB :
Viac informácií po telefóne / SMS alebo cez FB
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov.
Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám.
Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď...
Taktiez disponujeme silnym skladovym zazemim nahradnych riadiacich jednotiek pre Vas automobil.
- Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off)
- Aktivácia/Deaktivácia systému EGR
- Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP
- Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE
- Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra
- Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu
- Oprava teplých a studených štartov
- Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora
Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster)
- Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela
- Korekcia počítadla najazdených KM
- Výmena displayov
Autokľúče a štartovacie karty:
-Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet
Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi.
Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni.
Tel.: mail: info@
ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, IMMO, STAGE 1...