bazár, predaj, inzercia, predám

PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue

Kategória: Auto Moto

Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.

Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:

SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.

Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.

Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.

Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®

Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur

Ďalšie produkty na:
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Podobné inzeráty
Peugeot /Citroen/ Jumper/ Jumpy adblue
Oprava adblue Diagnostika auta Kódovanie Čistenie motora. Peugeot boxer adblue Peugeot expert adblue Berlingo adblue Pegeot 508 adblue Peugeot 301 adblue Peugeot 308 adblue/ sw hybrid Peugeot 208 adblue Peugeot 5008 adblue Peugeot 2008 adblue
Nádrž na AdBlue ECO-Line 1500
ECO-Line 1500 Adblue Dvojplášťová nádrž na Adblue vyrobená z UV odolného MDPE materiálu rotačnou technológiou bez zvarov a iných spojov. Nádrž je určená pre neverejný výdaj s uložením interiéri, alebo exteriéry s vyhrievaním. Výdajné zariadenie Adblue nádrži je odolné voči korózii vyrobené z plastu a nerezovej ocele. Nádrž je dostupná v 4 stupňoch vybavenia od základnej Basic až po maximálnu verziu Prestige. Základné vybavenie nádrže Basic: – Ponorné čerpadlo 230V – 40 lit/min, – 6m výdajná hadica, – Manuálna výdajná pištoľ, – Spínač čerpadla, – Držiak pištole, – 440 mm inšpekčný otvor vnútornej nádrže, – Plniaci – kontrolný otvor 100 mm, – Plavákový hladinomer, – Vzduchový ventil vnútornej nádrže, Záruka 10 rokov na telo nádrže a 24 mesiacov na vybavenie nádrže. V cene je zahrnuté vybavenie nádrže s kompletnou dokumentáciu a zaškolením obsluhy. Naša spoločnosť zabezpečuje kompletný záručný aj pozáručný servis nádrži. Cena 1999,-€ + DPH, možný odpočet DPH = 2398,8,-€ ( cena je uvedená bez dopravy) Možná doprava po dohode. Možnosť dokúpenia množstva doplnkov, ako aj iných veľkosti nádrži od 100 do 15 000 litrov. Viac informácii na
Výmena oleja v automatickej prevodovke s preplachom
Vykonávame profesionálne výmeny olejov v automatických prevodovkách s dynamickým preplachom, na dokonalý preplach od starého oleja používame 1,5-2x viac oleja ako je náplň prevodovky. Cenník video ako prebieha výmena Výmena obsahuje: - značkové oleje RAVENOL / MOTUL / Originál ZF - prísada na preplach PRO-TEC / MOTUL - prísada do nového oleja PRO-TEC - dynamický preplach automatickej prevodovky - kontrola hladiny oleja - adaptácia prevodovky - výmena vonkajšieho filtra prevodovky - výmena vnútorného filtra s tesnením prevodovky
Úpravy DSG , AdBlue , EGR , DPF , FAP
Ponúkame Úprava DSG automatických prevodoviek DQ200 DQ250 DQ381 DQ500 DL501 DL551 DQ382 AL1000 Odstránenie podtáčania motora Odstránenie podtáčanie prevodovky Predĺženie životnosti zotrvačníka, prevodovky Motor pracuje v optimálnych otáčkach Softvér nastavujeme individuálne Možnosť prispôsobiť radenie podľa predstáv - Odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia EVAP, Hot start, MAF,SAP - Uprava nizkeho tlaku oleja 3.0TDI 4.0TDI 3.0TFSI 4.0TFSI CRTx - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE vypnutie ( nebude možné naštartovať ) - Deaktivácia Start Stop - podtacanie dsg - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek SWIRL - Oprava teplých a studených štartov - Chiptuning zvýšenie výkonu - Nahratie originálnej mapy Web : Našu prácu môžete sledovať aj na Facebooku FB : Viac informácií po telefóne / SMS alebo cez FB
AdBlue
AdBlue
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... Taktiez disponujeme silnym skladovym zazemim nahradnych riadiacich jednotiek pre Vas automobil. - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi. Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@ ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, IMMO, STAGE 1...