bazár, predaj, inzercia, predám

Referent cestovnej kancelárie

Kategória: Administratíva

Cestovná kancelaria v Bratislave hladá posilu. Ak si mladý, pracovitý absolvent zaučíme do prace s rezervačným systémom AMADEUS.
Prax vítaná.Záujemca hlás sa na TEL: .
Referent cestovnej kancelárie
Podobné inzeráty
MANAŽÉR VOZOVÉHO PARKU / REFERENT ADMINISTRATÍVNYCH ČINNOSTÍ
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku • Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení • Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/ • Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola • Optimalizácia nákladov na vozový park • Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek • Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc. • Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov • Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/ • Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň • Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./ • Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/ • Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne. • Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia. • Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť. Požiadavky na kandidáta: • MS office – min mierne pokročilý • Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí • Logické a analytické myslenie Zamestnanecké benefity: • 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme • Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne • Finančná náhrada za stravné lístky • Služobný mobil Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Hľadáme práve teba Veľkosklad s prémiovým alkoholom
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 17.7.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
ADMINISTRATÍVNY REFERENT/ pol mesiaca možná práca z domu
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu? Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii. Nie je možné pracovať celý mesiac iba z domu. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Plat: 900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/ Nástup: dohodou Požiadavky: - SŠ s maturitou - pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa - spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, školenia V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
ASISTENT / ASISTENTKA s nemeckým jazykom - NÁSTUP IHNEĎ
Do kancelárie v Banskej Bystrici hľadáme nemčinára / nemčinárku s administratívnym zameraním. Mzda od 1200 brutto + príplatky a odmeny. Náplňou práce je zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie a komunikácia s klientmi v nemeckom jazyku. Požadujeme znalosť nemčiny na komunikatívnej úrovni a ovládanie PC (bežné veci - word, excel, mail, vyhľadávanie informácii cez google). Po zaučení možná častá práca z domu. Životopisy posielajte na paula.milatova@ telefón: Sme spoločnosť, ktorá sa špecializuje na lešenárske práce. Svojich pracovníkov vysielame do Nemecka a Švédska. viac informácii nájdete na
Asistent, Administrativa, Brigáda
Dobrý deň, do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ) Náplň práce: -administratíva -práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky. -komunikácia- telefonická a mailová Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme. interný vzdelávací systém, lektor. Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota. - Mzda v čistom 300-500€ - po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€ Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Poľsky hovoriaci administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00. Čo bude náplňou Vašej práce: -aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce -administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce -komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu -bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity. Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou