bazár, predaj, inzercia, predám

Samostatný mzdový účtovník

Kategória: Administratíva

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy,
- organizácia vzdelávania zamestnancov,
- spracovanie poistných zmlúv,
- príprava bankových prevodov,
- vedenie účtovníctva dlhodobého majetku,
- účtovanie zverených účtovných dokladov,
- spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti,
- spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach,
- sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch.

Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas,
- parkovacie miesto,
- vzdelávanie v odbore,
- vysoká miera samostatnosti.

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore
ekonomické

Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť,
- systematický a precízny prístup k práci,
- zmysel pre detail,
- znalosť podvojného účtovníctva podmienka,
- znalosť programu firmy Compeko výhoda,
- predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka,
- schopnosť pracovať samostatne.

Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
Samostatný mzdový účtovník
Podobné inzeráty
Samostatný účtovník/účtovníčka
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je: - vedenie komplexnej účtovnej agendy . - spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy - práca v ekonomickom software Navision - spracovanie účtovných a daňových výkazov - zadávanie platieb - styk s finančnými a štátnymi inštitúciami - reporting (príprava podkladov pre vedenie) Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka mzdy do 300 Eur Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu. Nástup možný ihneď. Ďalšie požiadavky: V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Účtovník/čka Trebišov
Hľadám učtovníka/čku na administratívnu a archiváčnú prácu na 4 hod do týždňa. V poobednych alebo večerných hodinách. mepelin@ Nástup 1.8.23
účtovnictvo
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva Druh pracovného pomeru - HPP, miesto výkonu práce: Turzovka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné vedenie podvojného účtovníctva, - komunikácia s daňovým úradom, - účtovanie a kontrola došlých faktúr, - príprava a účtovanie odberateľských faktúr, - účtovanie bankových výpisov, - účtovanie interných dokladov, - kontrola a príprava daňových priznaní k DPH, - kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia, - spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti - min. 2 ročná prax v účtovníctve, - vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca - dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve - zodpovednosť, logické a analytické myslenie, - práca v programoch Omega alebo MRP K/S. Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam. Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom. Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Pokročilý životopis poslať: furdan.fmpartners@ Nástup: ASAP alebo po dohode i neskôr
Hľadám si prácu Junior účtovníka
Dobrý deň, Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve. Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz. Životopis pošlem obratom.
ODBORNÝ ASISTENT
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom. Náplň práce zahŕňa: • Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami • Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi • Správu kalendára a plánovanie stretnutí • Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami • Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov • Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií • Práca s PC a používanie rôznych softvérov • Starostlivosť o chod kancelárie Požadujem: • Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory • Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou • Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť • Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie • Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie • Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi • Znalosť práce s počítačom a programom MS Office • Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami. • Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa • Vodičské oprávnenie typu B Ponúkam: • Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja • Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie • Flexibilný pracovný čas • Možnosť pravidelného vzdelávania • Počas zapracovania 6 € / hodina Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.