Samostatný mzdový účtovník
Kategória:
Administratíva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy,
- organizácia vzdelávania zamestnancov,
- spracovanie poistných zmlúv,
- príprava bankových prevodov,
- vedenie účtovníctva dlhodobého majetku,
- účtovanie zverených účtovných dokladov,
- spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti,
- spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach,
- sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas,
- parkovacie miesto,
- vzdelávanie v odbore,
- vysoká miera samostatnosti.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť,
- systematický a precízny prístup k práci,
- zmysel pre detail,
- znalosť podvojného účtovníctva podmienka,
- znalosť programu firmy Compeko výhoda,
- predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka,
- schopnosť pracovať samostatne.
Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
- vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy,
- organizácia vzdelávania zamestnancov,
- spracovanie poistných zmlúv,
- príprava bankových prevodov,
- vedenie účtovníctva dlhodobého majetku,
- účtovanie zverených účtovných dokladov,
- spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti,
- spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach,
- sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas,
- parkovacie miesto,
- vzdelávanie v odbore,
- vysoká miera samostatnosti.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť,
- systematický a precízny prístup k práci,
- zmysel pre detail,
- znalosť podvojného účtovníctva podmienka,
- znalosť programu firmy Compeko výhoda,
- predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka,
- schopnosť pracovať samostatne.
Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
Podobné inzeráty
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je:
- vedenie komplexnej účtovnej agendy .
- spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy
- práca v ekonomickom software Navision
- spracovanie účtovných a daňových výkazov
- zadávanie platieb
- styk s finančnými a štátnymi inštitúciami
- reporting (príprava podkladov pre vedenie)
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka
Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka mzdy do 300 Eur
Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu.
Nástup možný ihneď.
Ďalšie požiadavky:
V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Hľadám učtovníka/čku na administratívnu a archiváčnú prácu na 4 hod do týždňa. V poobednych alebo večerných hodinách.
mepelin@
Nástup 1.8.23
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva
Druh pracovného pomeru
- HPP, miesto výkonu práce: Turzovka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva,
- komunikácia s daňovým úradom,
- účtovanie a kontrola došlých faktúr,
- príprava a účtovanie odberateľských faktúr,
- účtovanie bankových výpisov,
- účtovanie interných dokladov,
- kontrola a príprava daňových priznaní k DPH,
- kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia,
- spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 ročná prax v účtovníctve,
- vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca
- dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve
- zodpovednosť, logické a analytické myslenie,
- práca v programoch Omega alebo MRP K/S.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam.
Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom.
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
životopis poslať: furdan.fmpartners@
Nástup: ASAP alebo po dohode i neskôr
Dobrý deň,
Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve.
Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz.
Životopis pošlem obratom.
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom.
Náplň práce zahŕňa:
• Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami
• Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi
• Správu kalendára a plánovanie stretnutí
• Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov
• Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií
• Práca s PC a používanie rôznych softvérov
• Starostlivosť o chod kancelárie
Požadujem:
• Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory
• Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou
• Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť
• Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie
• Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie
• Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi
• Znalosť práce s počítačom a programom MS Office
• Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami.
• Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa
• Vodičské oprávnenie typu B
Ponúkam:
• Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom
• Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
• Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť pravidelného vzdelávania
• Počas zapracovania 6 € / hodina
Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.