bazár, predaj, inzercia, predám

sekretárske práce

Kategória: Administratíva

Banskobystrická spoločnosť hľadá sekretárku, sekretára na dva pracovné dni v týždni (pondelky a stredy) podmienka, ovládanie excel, word, internet, práca s PC.

odmena dohodou
sekretárske práce
Podobné inzeráty
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
ADMINISTRATÍVNO - KLIENTSKÝ PRACOVNÍK
Dobrý deň, prijmeme posily na administratívno - klientské práce. Náplň práce: vybavovanie telefonátov, mailová komunikácia, audity, asistenčné práce, atď. Flexibilná pracovná doba prípadne homeoffice - dohodou Možnosť pracovať aj popri VŠ, MD - do budúcna možnosť trvalého PP Životopisy prosím zasielať na mail: asistentka.nitra1@
Poľsky hovoriaci administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00. Čo bude náplňou Vašej práce: -aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce -administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce -komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu -bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity. Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Personalista / Náborár - Poľsky hovoriaci
Sme stavebná spoločnosť a rozširujeme tím o pozíciu personalista/náborár. Aktuálne predmetom práce je nábor na veškere stavebné profesie. Potrebná prax na obdobnej pozícii aspoň 3 mesiace. Práca je pre SZČO Dohoda/alebo TPP Predmetom práce je nábor pracovníkov so Slovenska, Česka alebo Poľska podľa zadaných kritérií. Poľský jazyk podmienkou. Predmetom práce: telefonická komunikácia s pracovníkmi a podobne. Osobnostné predpoklady: - cieľavedomosť - komunikatívnosť - zodpovednosť Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Mzda na začiatok 1.200 EUR brutto V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Administratívna práca
Ponúkame prácu v Autobazári/kancelárií Hľadáme kolegyňu do nášho mladého zabehnutého tímu na administratívnu prácu Hlavnou náplňou práce je osobný kontakt so zákazníkmi, telefonická a mailová komunikácia, riešenie úverov, leasingov a poistení, pomocné a podporné práce pri riešení rôznych úloh a bežných administratívnych prác. Požiadavky: - Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou- ekonomické vzdelanie je výhodou - Komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť, samostatnosť, prijemné vystupovanie - Práca s PC- Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint – pokročilý - Ponúkanie a spracovanie financovania(úvery, leasingy) na vozidlá , ktoré má v ponuke náš autobazár a iné vozidlá - prax v oblasti poskytovania úverov je výhodou - Fakturácia, skladové hospodárstvo- základy - Vodičský preukaz skupiny B Práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke, študentov a absolventov strednej a vysokej školy. Príjem závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (800 - 1500€). Miesto výkonu prace Žilina Pri Celulózke 30 V prípade záujmu pošlite životopis: info@ Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.