STK - Recepčná
Kategória:
Administratíva
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegyňu, ktorá rada pracuje s ľuďmi a poskytuje prvotriedny servis kolegom a partnerom, vie si prácu zorganizovať a je doma v ovládaní PC a administratíve.
- Pracovná doba od Pon- Pia 6:30 - 16:00
- zabezpečenie chodu recepcie, komunikácia so zákazníkmi
- prijímanie návštev a udržiavanie poriadku
- podpora a príprava podkladov - podľa požiadaviek ekonomického oddelenia
- osobná, telefonická a elektronická komunikácia zo zákazníkmi a dodávateľmi, v prípade neprítomnosti kolegov preberanie odkazov
- evidencia a vystavovanie objednávok (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.);
- administratívna podpora každodenných činností (kopírovanie, skenovanie, zakladanie, triedenie a pod.),
- práca s pokladňou
- objednávanie a prijímanie vozidiel na STK, EK, KO
- vybavovanie telefonických rozhovorov,
- odovzdávanie vozidiel
- operatívne riešenie vzniknutých situácií a ďalšie úlohy podľa príkazu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie v spoločnosti s viac ako 32 ročnou tradíciou,
• príjemné pracovné prostredie, neformálna atmosféra a priateľský kolektív
• široká škála benefitov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a kultivované vystupovanie
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, zodpovedný prístup k pracovným úlohám
- odolnosť voči stresu
- systematickosť, presnosť
- organizačné schopnosti
- schopnosť učiť sa nové veci
- vodičský preukaz B
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pozíciu Recepčná nám, prosím, zašlite Váš životopis v slovenčine spolu s aktuálnou fotografiou na lajmexstk@ .
Za účelom osobného pohovoru budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Všetkým kandidátom ďakujeme za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť.
Odoslaním Vášho životopisu, motivačného listu a iných príloh súvisiacich s výberovým konaním dávate spoločnosti LAJMEX SLOVAKIA TRADING, spol. s r.o. Levočská 4557 058 01 Poprad, súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o prijatie a iných prílohách súvisiacich so žiadosťou o prijatie do zamestnania na účely výberového konania a evidencie v internej databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegyňu, ktorá rada pracuje s ľuďmi a poskytuje prvotriedny servis kolegom a partnerom, vie si prácu zorganizovať a je doma v ovládaní PC a administratíve.
- Pracovná doba od Pon- Pia 6:30 - 16:00
- zabezpečenie chodu recepcie, komunikácia so zákazníkmi
- prijímanie návštev a udržiavanie poriadku
- podpora a príprava podkladov - podľa požiadaviek ekonomického oddelenia
- osobná, telefonická a elektronická komunikácia zo zákazníkmi a dodávateľmi, v prípade neprítomnosti kolegov preberanie odkazov
- evidencia a vystavovanie objednávok (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.);
- administratívna podpora každodenných činností (kopírovanie, skenovanie, zakladanie, triedenie a pod.),
- práca s pokladňou
- objednávanie a prijímanie vozidiel na STK, EK, KO
- vybavovanie telefonických rozhovorov,
- odovzdávanie vozidiel
- operatívne riešenie vzniknutých situácií a ďalšie úlohy podľa príkazu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie v spoločnosti s viac ako 32 ročnou tradíciou,
• príjemné pracovné prostredie, neformálna atmosféra a priateľský kolektív
• široká škála benefitov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a kultivované vystupovanie
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, zodpovedný prístup k pracovným úlohám
- odolnosť voči stresu
- systematickosť, presnosť
- organizačné schopnosti
- schopnosť učiť sa nové veci
- vodičský preukaz B
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pozíciu Recepčná nám, prosím, zašlite Váš životopis v slovenčine spolu s aktuálnou fotografiou na lajmexstk@ .
Za účelom osobného pohovoru budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Všetkým kandidátom ďakujeme za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť.
Odoslaním Vášho životopisu, motivačného listu a iných príloh súvisiacich s výberovým konaním dávate spoločnosti LAJMEX SLOVAKIA TRADING, spol. s r.o. Levočská 4557 058 01 Poprad, súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o prijatie a iných prílohách súvisiacich so žiadosťou o prijatie do zamestnania na účely výberového konania a evidencie v internej databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti.
Podobné inzeráty
Príjmeme brigádničky/brigádnikov na pracovnú pozíciu Recepčná.
Miesto práce : Administratívna budova, Rybničná 40 Bratislava Rača.
Mzda : 4,20/hod. netto. Pracovná doba : 06:00 – 18:00 hod., Po – Pi. Kontakt : .
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku
• Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení
• Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/
• Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola
• Optimalizácia nákladov na vozový park
• Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek
• Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc.
• Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov
• Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/
• Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň
• Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./
• Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/
• Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne.
• Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia.
• Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť.
Požiadavky na kandidáta:
• MS office – min mierne pokročilý
• Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí
• Logické a analytické myslenie
Zamestnanecké benefity:
• 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme
• Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne
• Finančná náhrada za stravné lístky
• Služobný mobil
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Spoločnosť ALBERT enduro team, s.r.o., so sídlom Skladová 8, 971 01 Prievidza hľadá šikovnú administratívnu pracovníčku na 4 hodiny zo znalosťou práce s PC.
Náplň práce:
-príprava podkladov k fakturácii
-práca s programom Autoplan
-evidencia STK vozidiel
-evidencia prac. oblečenia
Pracovný čas od 8:00 do 12:00 (PON-PIA)
Základná mzda 350 EUR brutto + prémie
V prípade záujmu nás môžete kontaktovať na tel. čísle alebo e-mailovej adrese albertauto@