bazár, predaj, inzercia, predám

STK - Recepčná

Kategória: Administratíva

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegyňu, ktorá rada pracuje s ľuďmi a poskytuje prvotriedny servis kolegom a partnerom, vie si prácu zorganizovať a je doma v ovládaní PC a administratíve.
- Pracovná doba od Pon- Pia 6:30 - 16:00
- zabezpečenie chodu recepcie, komunikácia so zákazníkmi
- prijímanie návštev a udržiavanie poriadku
- podpora a príprava podkladov - podľa požiadaviek ekonomického oddelenia
- osobná, telefonická a elektronická komunikácia zo zákazníkmi a dodávateľmi, v prípade neprítomnosti kolegov preberanie odkazov
- evidencia a vystavovanie objednávok (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.);
- administratívna podpora každodenných činností (kopírovanie, skenovanie, zakladanie, triedenie a pod.),
- práca s pokladňou
- objednávanie a prijímanie vozidiel na STK, EK, KO
- vybavovanie telefonických rozhovorov,
- odovzdávanie vozidiel
- operatívne riešenie vzniknutých situácií a ďalšie úlohy podľa príkazu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie v spoločnosti s viac ako 32 ročnou tradíciou,
• príjemné pracovné prostredie, neformálna atmosféra a priateľský kolektív
• široká škála benefitov

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a kultivované vystupovanie
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, zodpovedný prístup k pracovným úlohám
- odolnosť voči stresu
- systematickosť, presnosť
- organizačné schopnosti
- schopnosť učiť sa nové veci
- vodičský preukaz B

Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pozíciu Recepčná nám, prosím, zašlite Váš životopis v slovenčine spolu s aktuálnou fotografiou na lajmexstk@ .
Za účelom osobného pohovoru budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Všetkým kandidátom ďakujeme za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť.
Odoslaním Vášho životopisu, motivačného listu a iných príloh súvisiacich s výberovým konaním dávate spoločnosti LAJMEX SLOVAKIA TRADING, spol. s r.o. Levočská 4557 058 01 Poprad, súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o prijatie a iných prílohách súvisiacich so žiadosťou o prijatie do zamestnania na účely výberového konania a evidencie v internej databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti.
STK - Recepčná
Podobné inzeráty
Práca na recepcii Bratislava RAČA
Príjmeme brigádničky/brigádnikov na pracovnú pozíciu Recepčná. Miesto práce : Administratívna budova, Rybničná 40 Bratislava Rača. Mzda : 4,20/hod. netto. Pracovná doba : 06:00 – 18:00 hod., Po – Pi. Kontakt : .
MANAŽÉR VOZOVÉHO PARKU / REFERENT ADMINISTRATÍVNYCH ČINNOSTÍ
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku • Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení • Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/ • Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola • Optimalizácia nákladov na vozový park • Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek • Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc. • Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov • Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/ • Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň • Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./ • Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/ • Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne. • Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia. • Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť. Požiadavky na kandidáta: • MS office – min mierne pokročilý • Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí • Logické a analytické myslenie Zamestnanecké benefity: • 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme • Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne • Finančná náhrada za stravné lístky • Služobný mobil Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Administratívny pracovník
Spoločnosť ALBERT enduro team, s.r.o., so sídlom Skladová 8, 971 01 Prievidza hľadá šikovnú administratívnu pracovníčku na 4 hodiny zo znalosťou práce s PC. Náplň práce: -príprava podkladov k fakturácii -práca s programom Autoplan -evidencia STK vozidiel -evidencia prac. oblečenia Pracovný čas od 8:00 do 12:00 (PON-PIA) Základná mzda 350 EUR brutto + prémie V prípade záujmu nás môžete kontaktovať na tel. čísle alebo e-mailovej adrese albertauto@