bazár, predaj, inzercia, predám

Superman J. A. R. V. I. S. - umelá inteligencia k dispozícií

Kategória: Administratíva


???? Zmeňte Spôsob, Ako Podnikáte s NAŠÍM AI Asistentom! ????

Jeden malý krok pre Vás, jeden obrovský skok pre Váš biznis! Urobte váš podnikateľský život jednoduchším s nášho novým AI asistentom!

???? Získajte svojho vlastného AI asistenta - 24/7 podpora pre Vás a Váš tím. Bez ohľadu na časové pásmo alebo pracovné hodiny - náš AI asistent je tu, aby Vám pomohol.

???? Efektívnosť a Produktivita na Steroidoch - Náš AI asistent dokáže zvládať všetky tie zdĺhavé administratívne úlohy, ktoré Vás zdržujú od toho, aby ste sa mohli sústrediť na to, čo naozaj záleží - rast Vášho podniku.

???? Profesionálny & Flexibilný - Naplánovanie stretnutí, riadenie emailovej komunikácie, zostavovanie prezentácií, sledovanie fakturácie - náš AI asistent to zvládne s ľahkosťou a profesionalitou, ktorú očakávate.

⏰ Šetrite Čas, Peniaze a Úsilie - Už žiadne hodiny strávené riešením nudnej administratívy. Náš AI asistent zaistí, že budete mať viac času na to, čo je pre Vás najdôležitejšie.

???? Investujte do Budúcnosti Vášho Podniku - S našim AI asistentom dostávate nástroj, ktorý s Vami bude rásť. Konečne služba, ktorá sa prispôsobuje Vášmu biznisu a potrebám, nie naopak.

???? Dôvera a Bezpečnosť sú našou Prioritou - Súkromie a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčové. Náš AI asistent je navrhnutý tak, aby chránil vaše dáta a zaručoval ich bezpečnosť.

Nečakajte na to, až Vás konkurencia predbehne. Buďte pionierom vo svojom odvetví s pomocou nášho AI asistenta. Teraz je ten správny čas prekvapiť svoj biznis s touto inovatívnou službou!

???? Pre viac informácií a registráciu, navštívte náš web: ????

AI asistent - budúcnosť podnikania je tu a čaká na Vás!


Superman J. A. R. V. I. S. - umelá inteligencia k dispozícií
Podobné inzeráty
MANAŽÉR VOZOVÉHO PARKU / REFERENT ADMINISTRATÍVNYCH ČINNOSTÍ
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku • Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení • Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/ • Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola • Optimalizácia nákladov na vozový park • Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek • Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc. • Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov • Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/ • Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň • Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./ • Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/ • Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne. • Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia. • Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť. Požiadavky na kandidáta: • MS office – min mierne pokročilý • Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí • Logické a analytické myslenie Zamestnanecké benefity: • 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme • Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne • Finančná náhrada za stravné lístky • Služobný mobil Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Homeoffice
Som online 24/7 a pracujem zodpovedne. Mám skusenosti s riadením a mám analytické myslenie. Ak potrebujete pomôcť a mať 100% servis, bez vedenia a príkazov som k dispozícií.
Administratívny pracovník-obchdný poradca poisťovne
Som majiteľom 2 obchodných miest v Bratislave a Senci. Zaoberáme sa poisťovacou činnosťou a do svojho tímu hľadám 2 nových kolegov. Služba pre spoločnosť Uniqa pojišťovna a.s. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytnúť najlepšiu kvalitu produktov a služieb prostredníctvom profesionálneho, motivovaného personálu. UNIQA znamená nie len meno našej spoločnosti , ale vyjadruje aj jej kódex - dlhoročné skúsenosti, spoľahlivosť, vysoká odbornosť podporená medzinárodným know-how koncernu UNIQA. Benefity: perspektíva, stabilita a silné meno spoločnosti, notebook či internet k dispozícií, nadštandardné finančné ohodnotenie so vstupnou podporou so zarobkom podľa skuseností od 1300€ vyššie, bonifikačné odmeny, bezplatné zaškolenia v priestoroch 4 hviezdičkových hoteloch,možnosť učasti na zájazdoch, flexibilný pracovný čas, práca a sebarealizácia široké produktové portfólio,práca formou podnikania. Pre osobný pohovor a zaslanie životopisu ma prosím kontaktujte na: +42
Administratívny pracovník na zastupovanie počas dovoleniek
Ponúkame brigádu na 2mesiace v oblasti administratívy (august,september) - evidencia a objednávanie ubytovania - kontrola ubytovaných zamestnancov - príprava dokladov na cudzineckú políciu - objednávanie termínov na polícii - objednávanie a koordinácia dopravy - vybavovanie žiadostí na štátnych úradoch - vybavovanie prechodných pobytov na cudzineckej polícii (skoro ráno, spolu aj s cudzincami chodíte na políciu) - komunikácia s cudzincami (je to možné aj bez znalosti cudzieho jazyka ale ak nejaký jazyk ovládate, budete to pre Vás jednoduchšie) Hľadáme lojálneho, komunikatívneho, samostatne mysliaceho zamestnanca, ktorý je zároveň tímovým hráčom. Podmienkou je vodičský preukaz skupiny B. Znalosť jedného z týchto jazykov je výhodou (rusky, ukrajinsky, anglicky). Zastupovanie je počas mesiacov august a september (nie je možná dohoda že iba jeden z týchto mesiacov, oba mesiace musí byť kandidát k dispozícii) Zamestnanecké výhody, benefity - služobné auto, služobný telefón, služobný notebook - finančný príspevok na stravu Pre viac informácií nám neváhajte poslať Váš životopis na mail : nabor@