bazár, predaj, inzercia, predám

Účtovné služby

Kategória: Administratíva

Ponúkam služby v oblasti účtovníctva jednoduché , podvojné účtovníctvo, mzdové a skladové hospodárstvo. Mám prax 15 rokov. Vlastný program pohoda. Práca na živnosť, skúsenosti najmä stavebné firmy. Finančné ohodnotenie na dohode.
Účtovné služby
Podobné inzeráty
HĽADÁM PRÁCU V ADMINISTRATÍVE
Mám 40r a dlhoročné skúsenosti s prácou asistentky, ekonómky, personalistky aj mzdárky. Mám VŠ ekonomickú, ovládam rôzne účtovné aj mzdové programy - KROS,Pohoda,Refis.. Som samostatná, flexibilná a rýchlo sa učím. Hľadám prácu na TPP/čiastočný úväzok/živnosť v BA a okolí. Ponúknite.
Vaša online asistentka
Ponúkam Vám svoje služby ako online asistentka. Ak potrebujete ušetriť čas, aby ste sa mohli plnohodnotnejšie venovať dôležitým pracovným úlohám, alebo chcete mať viac času pre Vašich blízkych, či na voľnočasové aktivity, som tu pre Vás. Služby z mojej ponuky: - správa eshopu (aktualizácia a správa produktov, email marketing, tvorba príspevkov pre sociálne siete) - zákaznícky servis (mail, telefón, messenger) - tvorba jednoduchého dizajnu (oznámenia, vizitky, letáky, bannery a iné) - gramatická a štylistická úprava textov - tvorba a úprava dokumentov - fakturácia a bežná administratíva - internetový prieskum a tvorba formulárov Mám niekoľkoročné skúsenosti ako asistentka v administratíve a tiež s prácou v eshope. Cena za hodinu mojich služieb je 5€, alebo na dohode pri náročnejších úlohách. V prípade záujmu ma kontaktujte emailom (číslo nie je platné) kajasist@
REALITNÝ ASISTENT + Realitný MAKLÉR/ KA KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV. Naplň práce: Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony - NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Virtuálna asistentka
Moje profesijne zameranie je orientované predovšetkým ako podporný asistent pre malých a stredných podnikateľov. Služby, ktoré ponúkam, zahŕňajú administratívu, marketing a zákaznícku podporu. Môžete sa na mňa, ako na univerzálnu virtuálnu asistentku obrátiť s každou úlohou, na ktorú nemáte dostatočný čas popri Vašej profesií. Budete sa tak môcť venovať dôležitým obchodným stretnutiam, tvorbe a rozvoju vlastného podnikania, ale aj vlastným koníčkom a rodine. Viac o mne a mojej práci sa dozviete na mojom webe Neváhajte ma kontaktovať! info@
Spracovanie miezd a JÚ
Ponúkam služby v oblasti spracovania miezd- personalistiky a jednoduchého účtovníctva . Práce realizujem na živnosť
účtovnictvo
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva Druh pracovného pomeru - HPP, miesto výkonu práce: Turzovka. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné vedenie podvojného účtovníctva, - komunikácia s daňovým úradom, - účtovanie a kontrola došlých faktúr, - príprava a účtovanie odberateľských faktúr, - účtovanie bankových výpisov, - účtovanie interných dokladov, - kontrola a príprava daňových priznaní k DPH, - kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia, - spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti - min. 2 ročná prax v účtovníctve, - vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca - dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve - zodpovednosť, logické a analytické myslenie, - práca v programoch Omega alebo MRP K/S. Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam. Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom. Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Pokročilý životopis poslať: furdan.fmpartners@ Nástup: ASAP alebo po dohode i neskôr