Účtovníčka + administratívna posila
Kategória:
Financie a ekonomika
Pre dve spoločnosti K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku)s termínom nástupu ASAP.
Miesto výkonu práce: Trnava
Pracovný pomer: možnosť práce na TPP, skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Možnosť home office podľa dohody.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
Požadovaná prax v účtovníctve min. 1 rok
Mzda: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Informácie o výberovom konaní:
Životopis s fotkou poprosíme zaslať na mail: info@
Miesto výkonu práce: Trnava
Pracovný pomer: možnosť práce na TPP, skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Možnosť home office podľa dohody.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
Požadovaná prax v účtovníctve min. 1 rok
Mzda: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Informácie o výberovom konaní:
Životopis s fotkou poprosíme zaslať na mail: info@
Podobné inzeráty
Hľadáme šikovného človeka na pracovnú pozíciu ÚČTOVNÍK, ÚČTOVNÍČKA, administratívna pracovníčka.
Ak si to práve ty napíš nám a my sa ti ozveme.
Ponúkame:
- stabilný pracovný čas
- nadštandardný príjem
- osobnostný rast
- firemné benefity
- a mnoho dalšieho
Miesto výkonu práce: BARDEJOV
Hľadám si prácu v účtovníctve. Mám ukončenú Obchodnú Akadémiu v Prešove. Tiež ukončený kompletný účtovníčky kurz.
Rada by som začala ako personalistka , junior mzdová účtovníčka alebo junior účtovníčka. V administratíve pracujem od ukončenia strednej školy.
Kontaktujte ma telefonicky alebo emailom
Životopis pošlem obratom.
Hľadám si prácu na skrátený úväzok(max.20 hod/týždeň )ako mzdová účtovníčka. Rada pomôžem aj s administratívou. Prax mám s vedením kompletnej mzdovej agendy 8.rokov v programe humanet. Prácu môžem vykonávať aj z domu. V prípade záujmu pošlem aj CV
Plat dohodou
Do ďalšej kancelárie, ktorú budem teraz otvárať v septembri na Myjave hľadám 3 posily.
Jedná sa o pozície
-asistent/ asistentka -1x
-finančný sprostredkovateľ/ ka - min 2 pozície
V prípade záujmu ma kontaktuje
remesicmilan@
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti.
Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky
-spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Zamestnanecké výhody, benefity
Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka.
-prispevok na šport, stravu a iné.
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonomika, matematika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac
všetko je samozrejme o vzájomnej dohode
Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba