bazár, predaj, inzercia, predám

Úpravy DSG , AdBlue , EGR , DPF , FAP

Kategória: Auto Moto

Ponúkame
Úprava DSG automatických prevodoviek
DQ200 DQ250 DQ381 DQ500 DL501 DL551
DQ382 AL1000
Odstránenie podtáčania motora
Odstránenie podtáčanie prevodovky
Predĺženie životnosti zotrvačníka, prevodovky
Motor pracuje v optimálnych otáčkach
Softvér nastavujeme individuálne
Možnosť prispôsobiť radenie podľa predstáv


- Odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off)
- Aktivácia/Deaktivácia systému EGR DPF/FAP
- Aktivácia/Deaktivácia EVAP, Hot start, MAF,SAP
- Uprava nizkeho tlaku oleja 3.0TDI 4.0TDI 3.0TFSI 4.0TFSI CRTx
- Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE vypnutie ( nebude možné naštartovať )
- Deaktivácia Start Stop
- podtacanie dsg
- Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek SWIRL
- Oprava teplých a studených štartov
- Chiptuning zvýšenie výkonu
- Nahratie originálnej mapy

Web :

Našu prácu môžete sledovať aj na Facebooku
FB :

Viac informácií po telefóne / SMS alebo cez FB
Úpravy DSG , AdBlue , EGR , DPF , FAP
Podobné inzeráty
Prefosionálne čistenie DPF/FAP filtrov a katalyzátorov
Ponúkame profesionálne čistenie DPF/FAP filtrov a katalyzátorov na profesionálnom stroji najúčinnejšou hydrodynamickou metódou. Čistime všetky typy a na všetky modely vozidiel ako osobné, dodávky, suv, nákladné a pracovne stroje/AGRO Čistime aj na počkanie Obsluhujeme celu SR aj CR stačí keď nám zavoláte, vyzdvihneme si u Vás DPF/FAP filter alebo katalyzátor, vyčistime a pošleme späť - všetko na naše náklady. Naše výhody Test a analýza filtra pred a po čistení doložené protokolom priamo zo stroja. Bezpečná metóda pre katalytický povlak filtra. Vysoká účinnosť, dokonca až do 98 % priepustnosti. Ako jedna z mála metód umožňuje efektívne čistiť filtračné kanály od všetkých pevných častíc: sadze, popol, olej, usadeniny karbónu, oxid céru. Nie je potrebné rezať keramickú vložku. Rýchly čas čistenia. DPF FILTER/FAP FILTER/ČISTENIE DPF/REPAS DPF/REPAS DPF FILTRA/CISTENIE DPF FILTRA/KATALYZÁTOR/ČISTENIE KATALYZÁTORA
Peugeot /Citroen/ Jumper/ Jumpy adblue
Oprava adblue Diagnostika auta Kódovanie Čistenie motora. Peugeot boxer adblue Peugeot expert adblue Berlingo adblue Pegeot 508 adblue Peugeot 301 adblue Peugeot 308 adblue/ sw hybrid Peugeot 208 adblue Peugeot 5008 adblue Peugeot 2008 adblue
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur Ďalšie produkty na:
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... Taktiez disponujeme silnym skladovym zazemim nahradnych riadiacich jednotiek pre Vas automobil. - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi. Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@ ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, IMMO, STAGE 1...
Autoelektronika Diagnostika Podpora pre servisy
Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora DSG prevodovka ⚠️ ⚠️ Trápi Vás podtáčanie motora DSG :6 rýchlostná DQ250 7 rýchlostná DQ200 , DQ500 Moje práce môžete sledovať na Facebooku Audimmi Servis Diag
DSG uprava
DSG prevodovka Trápi Vás podtáčanie motora DSG :6 rýchlostná DQ250 7 rýchlostná DQ200 , DQ500 Odstránenie podtáčania motora Odstránenie neskorého radenia prevodovky Predĺženie životnosti zotrvačníka, prevodovky Motor pracuje v optimálnych otáčkach Softvér nastavujeme individuálne Možnosť prispôsobiť radenie podľa predstáv - Odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia EVAP, Hot start, MAF,SAP - Uprava nizkeho tlaku oleja 3.0TDI 4.0TDI 3.0TFSI 4.0TFSI - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek - Oprava teplých a studených štartov - Chiptuning / nahratie ori. suboru Tel.