Virtuálna asistentka
Kategória:
Administratíva
Moje profesijne zameranie je orientované predovšetkým ako podporný asistent pre malých a stredných podnikateľov. Služby, ktoré ponúkam, zahŕňajú administratívu, marketing a zákaznícku podporu. Môžete sa na mňa, ako na univerzálnu virtuálnu asistentku obrátiť s každou úlohou, na ktorú nemáte dostatočný čas popri Vašej profesií. Budete sa tak môcť venovať dôležitým obchodným stretnutiam, tvorbe a rozvoju vlastného podnikania, ale aj vlastným koníčkom a rodine.
Viac o mne a mojej práci sa dozviete na mojom webe ma kontaktovať! info@
Viac o mne a mojej práci sa dozviete na mojom webe ma kontaktovať! info@
Podobné inzeráty
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne?
Tak ste na správnom mieste!
Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí.
Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy.
Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou.
Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu.
Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra.
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť.
Miesto práce: Bratislava/Pezinok.
Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás!
Zamestnanecké výhody, benefity
Menší "rodinný" kolektív
Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup
Flexibilný pracovný čas
Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu)
Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu.
Požiadavky na zamestnanca
Microsofr Word, Excel - Základy
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti:3
Počet rokov praxe:3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup
- obchodné zručnosti
Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na spoluprácu s Vami.
Ponúkam Vám svoje služby ako online asistentka. Ak potrebujete ušetriť čas, aby ste sa mohli plnohodnotnejšie venovať dôležitým pracovným úlohám, alebo chcete mať viac času pre Vašich blízkych, či na voľnočasové aktivity, som tu pre Vás.
Služby z mojej ponuky:
- správa eshopu (aktualizácia a správa
produktov, email marketing, tvorba
príspevkov pre sociálne siete)
- zákaznícky servis (mail, telefón,
messenger)
- tvorba jednoduchého dizajnu (oznámenia,
vizitky, letáky, bannery a iné)
- gramatická a štylistická úprava textov
- tvorba a úprava dokumentov
- fakturácia a bežná administratíva
- internetový prieskum a tvorba formulárov
Mám niekoľkoročné skúsenosti ako asistentka v administratíve a tiež s prácou v eshope.
Cena za hodinu mojich služieb je 5€, alebo na dohode pri náročnejších úlohách. V prípade záujmu ma kontaktujte emailom (číslo nie je platné)
kajasist@
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
✅pracovná doba Pondelok - Piatok
✅pracovný čas 08.00-16.00
Náplň práce
archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači
Zamestnanecké výhody a benefity
✅výhodné finančné ohodnotenie
✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa
✅práca v príjemnom kolektíve
✅výplata na čas
Požiadavky na zamestnanca
- vodičský preukaz
- práca s počítačom
- komunikatívnosť
- flexibilita
- anglický jazyk
Platové podmienky
na osobnom pohovore
NÁSTUP IHNEĎ!
V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu
personsteelagency.sro@
Tel.č.
Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Dobrý deň,
hľadám si extra zárobok popri súčasnej práci ONLINE, prípadne prácu na plný úväzok.
Ak hľadáte virtuálnu asistentku rada vám pomôžem.
Mám 6 ročné skúsenosti s online prácou pre e-shopy. Starám sa o sociálne siete, komunikujem prostredníctvom mailov, telefonujem so zákazníkmi, riešim reklamácie, fakturácie, tvorím texty a píšem blogy.
Rada pomôžem aj s bežnými činnosťami, ako bookovanie letov, hotelových izieb atď.
Ovládam anglický jazyk na úrovni B2.
Verím, že vás to zaujalo a budem sa tešiť na spoločnú spoluprácu.