Volvo Amazon GT 1968
Kategória:
Veterány
Predám Volvo Amazon v krásnom stave .
Edícia 123 GT
Viac Info po telefóne
Edícia 123 GT
Viac Info po telefóne
Podobné inzeráty
Kúpim nepoškodený držiak / obal olejového filtra na W115 220 benzín s číslom A
Stačí mi len časť vyznačená na obrázku.
Pasuje aj z modelov :
MERCEDES-BENZ W108, W109 250 S Limousine ( kW 96) 01.1966 -12.1969
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 Limousine ( kW 85) 01.1968 -08.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 Limousine ( kW 96) 07.1968 -08.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 C Coupe ( kW 96) 04.1969 -06.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 CE Coupe ( kW 110) 04.1969 -04.1972
MERCEDES-BENZ /8 W115 220 Limousine ( kW 77) 01.1968 -07.1973
MERCEDES-BENZ /8 W115 200 Limousine ( kW 63) 01.1968 -01.1977
MERCEDES-BENZ /8 W115 200 Limousine ( kW 70) 01.1968 -01.1977
MERCEDES-BENZ /8 W115 220 Limousine ( kW 66) 01.1968 -07.1973
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W110 200 Limousine ( kW 61) 07.1965 -02.1968
MERCEDES-BENZ W123 250 Limousine ( kW 103) 10.1979 -07.1985
MERCEDES-BENZ W123 250 Limousine ( kW 95) 02.1976 -10.1979
MERCEDES-BENZ W123 / S123 250 T T-Modell Kombi ( kW 95) 05.1978 -10.1979
MERCEDES-BENZ W123 / S123 250 T T-Modell Kombi ( kW 103) 05.1978 -08.1982
MERCEDES-BENZ PAGODE W113 230 SL Cabriolet ( kW 110) 01.1963 -01.1967
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W111 220 SEB Limousine ( kW 88) 08.1959 -08.1965
MERCEDES-BENZ W111 220 SEB Coupe ( kW 88) 01.1961 -12.1965
MERCEDES-BENZ W108, W109 250 SE Limousine ( kW 110) 01.1966 -12.1967
MERCEDES-BENZ W111 250 SE Coupe ( kW 110) 01.1965 -12.1967
MERCEDES-BENZ PAGODE W113 250 SL Cabriolet ( kW 110) 01.1966 -01.1968
MERCEDES-BENZ W108, W109 280 S Limousine ( kW 103) 10.1967 -07.1972
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 2,8 Limousine ( kW 96) 06.1972 -11.1976
MERCEDES-BENZ /8 W114 250 C 2,8 Coupe ( kW 96) 06.1972 -11.1976
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W110 230 Limousine ( kW 88) 06.1966 -12.1967
MERCEDES-BENZ HECKFLOSSE W111 230 S Limousine ( kW 88) 07.1965 -01.1968
MERCEDES-BENZ /8 W114 230,6 Limousine ( kW 88) 01.1968 -11.1976
Predám návody na obsluhu a dielenskú príručku k Volvám 142, 144, 145 a 164. Autá sa vyrábali od r. 1966 do r. 1975. Posledné motory s označením B20 boli použité aj vo Volvách radu 240 a tiež vo Volve Amazon, P1800, P1800 ES, 544, Duett, Lapplander - rôzne verzie vrátane pásovej techniky a 6-válcový motor Volva 164 poháňal dokonca aj lode. - len pre prípad, že máte niečo z vymenovaných modelov - v manuáloch je dosť info. aj o motoroch. Sám som vlastnil Volvo Amazon a Volvo PV 544. Cena za všetky spolu je 100 euro, jednotlivé manuály dohodou. Viac info rád poviem po telefone. Ďalej ponúkam zopár vecí, ktoré mi ostali po Amazone a PV 544 napr. nový remeň motora B20 - Made in USA, originálny olej do karburátora, palivový filter atď. Ceny jednotlivých vecí dohodou. Fotky pridám do inzerátu na základe Vašej žiadosti alebo ich pošlem Vám do mailu. Osobné prevzatie v BA alebo poštou - poštovné Vám pripočítam k cene. Viac info po tel.
Podlaha kufru pro Volvo P1800E 1970-72 a Volvo P1800 Jensen - P1800S 1961-69. Cena 8 700 Kč.
Tel.: , e-mail: info@
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.