bazár, predaj, inzercia, predám

Výpomoc s administratívou

Kategória: Administratíva

Dobrý deň,
hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme. Ponúkam výpomoc s administratívou- nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do Vášho systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo vo Vašom softwére, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu....
Mám prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom.
Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte.
Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.

Výpomoc s administratívou
Podobné inzeráty
MANAŽÉR VOZOVÉHO PARKU / REFERENT ADMINISTRATÍVNYCH ČINNOSTÍ
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku • Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení • Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/ • Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola • Optimalizácia nákladov na vozový park • Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek • Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc. • Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov • Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/ • Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň • Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./ • Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/ • Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne. • Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia. • Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť. Požiadavky na kandidáta: • MS office – min mierne pokročilý • Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí • Logické a analytické myslenie Zamestnanecké benefity: • 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme • Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne • Finančná náhrada za stravné lístky • Služobný mobil Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac. Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností. Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Hľadám si prácu administratíva / inžiniering
Hľadám si administratívnu prácu v oblasti stavebnictva/developmentu, v ktorej mám skúsenosti 12 rokov. Pokojne aj ako výpomoc na pár hodín denne. Prípadne externe pri vybavovaní stavebných povolení. Prosím, kontaktovať len podľa zadania, nie predaj, kozmetika, atď.
Pomocná admin. pracovníčka .
Hľadáme na výpomoc pracovníčku do účtovnej kancelárie. Ide o dlhodobú brigádu na dohodu, vhodné pre študenta VŠ. Podmienky: obchodná akadémia, znalosti Word, Excel, vítané praktické skúsenosti v programe KROS resp. POHODA. Náplň práce: triedenie dokladov, nahadzovanie dokladov, zoskupenie dokladov, využívanie WORD, EXCEL. Životopisy posielajte na e-mail, na pohovor budú oslovení tí, ktorí spĺňajú podmienky. office@
Hľadám si prácu Junior účtovníka
Dobrý deň, Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve. Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz. Životopis pošlem obratom.
Administratívny pracovník
Do firmy Konnex s.r.o., prijmeme študenta /študentku na výpomoc do kancelárie. Jedná sa o nenáročnú administratívnu prácu. Plat: 4,00 / hodina Životopis zasielajte na zakaznickyservis@
Asistent, Administrativa, Brigáda
Dobrý deň, do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ) Náplň práce: -administratíva -práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky. -komunikácia- telefonická a mailová Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme. interný vzdelávací systém, lektor. Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota. - Mzda v čistom 300-500€ - po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€ Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.