bazár, predaj, inzercia, predám

vypracovanie mzdy, mzdovej agendy, účtovníctva

Kategória: Administratíva

vykonávam administratívne práce, mzdy, jednoduché aj podvojné účtovníctvo .
vypracovanie mzdy, mzdovej agendy, účtovníctva
Podobné inzeráty
Samostatný účtovník/účtovníčka
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je: - vedenie komplexnej účtovnej agendy . - spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy - práca v ekonomickom software Navision - spracovanie účtovných a daňových výkazov - zadávanie platieb - styk s finančnými a štátnymi inštitúciami - reporting (príprava podkladov pre vedenie) Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka mzdy do 300 Eur Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu. Nástup možný ihneď. Ďalšie požiadavky: V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Samostatný mzdový účtovník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy, - organizácia vzdelávania zamestnancov, - spracovanie poistných zmlúv, - príprava bankových prevodov, - vedenie účtovníctva dlhodobého majetku, - účtovanie zverených účtovných dokladov, - spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti, - spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach, - sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch. Zamestnanecké výhody, benefity: - flexibilný pracovný čas, - parkovacie miesto, - vzdelávanie v odbore, - vysoká miera samostatnosti. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomické Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti - samostatnosť, zodpovednosť, - systematický a precízny prístup k práci, - zmysel pre detail, - znalosť podvojného účtovníctva podmienka, - znalosť programu firmy Compeko výhoda, - predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka, - schopnosť pracovať samostatne. Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
Mzdová účtovníčka
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo) - Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel) - doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce - stravovanie zdarma - raňajky, obedy - vianočný večierok - vianočný balíček Plat : 1000€
Externé vedenie účtovníctva
Ponúkam vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy, daň z príjmu a poradenstvo.
Spracujem podvojné účtovníctvo a mzdy
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, DPH, daňové priznanie pre PO a FO, mzdy. Cena dohodou. Bližšie informácie poskytnem v správe. Ďakujem