bazár, predaj, inzercia, predám

Ženské postavy

Kategória: Umelecké predmety

Nálezový stav. Ponúkam na predaj zberateľovi alebo do domácnosti starožitnosť / umelecké dielo, rozmer 44,5 x 25 cm, drevo - laminát.
V prípade záujmu poskytnem viac informácií.
Ženské postavy
Podobné inzeráty
Predám bronzové reliéfy ,, Ženské lono” autor M. Marciňa
Predám sériu šiestich bronzových reliéfov ,, Ženské lono “ ( Vagína ) vytvorené v roku 2010 sochárom M. Marciňom. Priemer kruhu reliéfu 19 cm + čo presahuje kruh. Cena za jeden kus 550 eur. Pri kúpe celej série 6 ks zvýhodnená cena.
Ženské telo - drevená socha
Drevená socha ženskej postavy (Venuša), torzo. Socha je ručne vyrobená z niekoľkých desiatok vrstiev precízne rezaného a lepeného dreva. Socha má 30,5 cm. V prípade záujmu mi napíšte na email alebo SMS (volania väčšinou nedviham). Na cene sa môžme dohodnúť. :) ____________________________ Socha z dreva
dekorácia postavy
predám 2 africké postavy - výška 31 cm, cena spolu
Bronzové sochy II
1, Bronzová socha býka - Miguel Fernando Lopez (Milo) Druh výtvarného umenia: sochárstvo Materiál: patinovaný bronz, mramor Výška: 19 cm Dĺžka: 30 cm Hĺbka: 12 cm Hmotnosť: 4,9 kg cena: 480,- Eur Autorom tejto bronzovej sochy je portugalský umelec Miguel Fernando Lopez, ktorý sa narodil v roku 1955 v Lisabone a je známejší pod pseudonymom Milo, veľký miestny hrdina Lisabonu. Študoval umenie na Lisabonskej univerzite. V jeho sochárskej tvorbe prevažujú ženské akty a sochy zvierat. Bronzová socha býka na mramorovej základni je dokonalou ukážkou moderného umenia. Napriek redukcii detailov autor zachoval anatómiu zvieraťa v jeho plnej sile a kráse. 2,Bronzová socha pantera Druh výtvarného umenia: sochárstvo Materiál: bronz, mramor Šírka: 41 cm Výška: 13,5 cm Hĺbka: 15,5 cm Hmotnosť: 6,7 kg cena: 390,- eur 3,Miguel Fernando Lopez (Milo) – bronzová socha leguána druh výtvarného umenia: sochárstvo materiál: patinovaný bronz dĺžka: cca 33 cm výška: cca 9 cm signované v tele cena: 190 € 4,Bronzová socha geparda autor: Milo (Miguel Fernando Lopez) materiál: bronz, mramor výška: 20 cm šírka: 31 cm hĺbka: 8 cm Hmotnosť: 2,3 kg Sign. Milo cena: 270,- eur 5,Martin Klein - bronzová socha býka materiál: patinovaný bronz, mramor Výška : 25 cm Hmotnosť: 3,1 kg Signované v tele Cena: 290,- Eur 6,Steampunk - Martin Klein materiál: patinovaný bronz, mramor výška: 21 cm hmotnosť: 3,4 kg signované v tele cena: 300,- eur Počnúc literárnym hnutím v 80. rokoch minulého storočia sa steampunk vyvinul do účinnej subkultúry, ktorá spájala technickú fascináciu 20. a 21. storočia s kúzlom viktoriánskej éry. Modernita a sci-fi sa tu stretávajú s určitým retrolookom. 7, Bronzová socha hudobníka - Pino materiál: bronz, mramor výška: 24 cm signované v tele : Pino cena: 280 € 8,Bronzová socha golfistu - Cesaro materiál: patinovaný bronz, mramor výška: 32 cm hmotnosť: 2,5 kg signované: Cesaro cena: 270,- € 9, Dve bronzové sochy hudobníkov. Jeden hrá na trúbku, druhý hrá na banjo. materiál: patinovaný bronz, drevená základňa Stav: dobrý Výška: 22,5 cm Šírka: 11 cm Celková hmotnosť 993 gramov Cena: 160,- eur
Vladimír Stříbrný (1905 - 1970) / Dáma v šatách
Studoval u prof. J. Obrovského a V. Nechleby na AVU v Praze. Byl malířem žánrů, zátiší a portrétů, s oblibou maloval ženské tělo. Dílo nese znaky akademické malby, typický je veristicky pojatý detail v kombinaci s volnější, měkkou štětcovou stopou a staromistrovsky potemnělý kolorit. Člen JUV. Samostatně vystavoval např. 1931 v Topičově salonu v Praze. datovanie: 1930 + technika: olej na kartóne rozmery: 50 x 60 cm bez rámu značené vpravo dole
Obraz od Cyprián Majerník.
Predám obraz od Cypriana Majeríka ,gvaš s figurálnou kompozíciou . bližšie informácie a fotografie poskytnem iba vážnym záujemcom po tel obhliadka možná každý deň od 8:00 hod do 12:00 hod v Závadke nad Hronom . Narodil sa 24. 11. 1909 vo Veľkých Kostoľanoch, zomrel 4. 7. 1945 v Prahe. V rokoch 1926 – 1931 študoval na Akadémii výtvarných umení v Prahe (prof. Loukota, prof. Obrovský). Po skončení štúdia zostal žiť v Prahe. Koncom roka 1931 odišiel na študijný pobyt do Paríža, odkiaľ sa vrátil v polovici roka 1932. V roku 1935 mal prvú samostatnú výstavu v priestoroch Elánu a v roku 1940 druhú, počas života poslednú, samostatnú výstavu v priestoroch Umeleckej besedy v Prahe. Od roku 1934 bol Cyprián Majerník vážne chorý, jeho zdravotný stav sa stále zhoršoval, následkom čoho sa v roku 1945 dobrovoľne vzdal života. Tvorba Cyprián Majerník je považovaný za mimoriadny fenomén slovenského maliarstva medzivojnového obdobia, ktorý mal výrazný vplyv na svojich generačných kolegov. Jeho tvorba je charakterizovaná vysoko autentickým výtvarným prejavom. Cyprián Majerník sa nesústreďoval na novátorské a originálne riešenia tvarov a foriem, ale na umelecký výraz diela, t.j. na základnú myšlienku motívu, na maliarske prerozprávanie silného príbehu. Rané diela C. Majerníka, na konci 20-tych rokov 20. storočia, boli charakteristické výraznou farebnosťou a expresívnym vyjadrením motívov, väčšinou zameraných na ženské akty, zátišia a krajinky. V prvej polovici 30-tych rokov C. Majerník rozvíjal dva okruhy tém – vidiecky život a život vo veľkomeste. V tvorbe zameranej na stvárnenie vidieka bol inšpirovaný a ovplyvnený M. Chagallom. Za základ výtvarného stvárnenia skutočnosti zvolil formu grotesky. Vlastnú predstavu slovenského vidieka stvárnil svojskou maliarskou formou. Aj zobrazenie života ľudí vo veľkomeste sa stalo v tvorbe C. Majerníka ojedinelé v slovenskom výtvarnom umení. V druhej polovici 30-tych rokov dosiahol C. Majerník zrelý výtvarný prejav. V jeho tvorbe – aj v dôsledku zdravotného stavu a politickej situácie – nastal posun smerom k motívom s existencialistickými otázkami, základom ktorých boli úzkosť, odcudzenie, snaha o únik. Vo svojich dielach vyjadroval mimoriadne empatie so zobrazovanými postavami (jazdec, tulák, cirkusant, krasojazdec, utečenec, pútnik, vojak , pierot, harlekýn atď.). Občianska vojna v Španielsku priniesla v zobrazovaní C. Majerníka nové témy – toreadora, Dona Quijota. Až do konca jeho života mali jeho diela prevažne protivojnový charakter a boli zamerané na zobrazovanie tragédie a neodvratného osudu človeka, zapríčineného mimo jeho vôle. Pri jeho druhej samostatnej výstave v roku 1940 sa dobová kritika vyjadrila, že Cyprián Majerník „nezobrazuje hmotu, ale sám život“. V prvej polovici 40-tych rokov, okrem prevažujúcich protivojnových tém, sa v jeho tvorbe vyskytujú aj diela zobrazujúce svet divadla a cirkusu.