Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám
Firmy, hľadáte:
•navolavanie termínov pre obchodných zástupcov
•priami predaj cez tel.
•prieskum trhu
•odosielanie mailov
•asistentku na diaľku
A iné...podľa potreby obchodného partnera alebo firmy
Rada to s vami prekonzultujem
Hľadáme Asistentku - Telefonistku so skúsenosťami v kontaktovaní s klientami, ktorej úlohou bude dohodnutie stretnutí našich klientov pre našich obchodných zástupcov.
Požiadavky:
- Skúsenosti s komunikáciou s klientami osobne a po telefóne
- Práca s PC
- Chuť do práce
- Bydlisko Nové Zámky je nutná podmienka
- Práca na trvalý pracovný pomer, Dohodu, alebo Živnosť (bližšie informácie si dohodneme pri osobnom pohovore.
- Platové podmienky 800€ až 1200€ v čistom, plus odmeny.
Svoj životopis posielajte na: servis@
Hľadám si prácu v oblasti administratívy: telefonická/emailová komunikácia so zákazníkmi, príjem a evidencia telefonických objednávok, evidencia faktúr. Práca na jednu smenu.
Ak máš prax v nákupe je to výhodou, nie však podmienkou.
Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina.
Ide o administratívne práce v oblasti nákupu.
Miesto výkonu ILAVA
Možný nástup IHNEĎ
Mzda: od 1000 €/mesiac
Kontakt:
mail: peopablesro@
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.
O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.
Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.
Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.
Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Hľadám si prácu v oblasti administratívy, fakturácie... Skúsenosti mám.
Rada a rýchlo sa učím nové veci.
Najlepšie na TPP, nebránim sa zatiaľ ani dohode. Som časovo flexibilná.
Miesto: Strážske +- 20km
Ak si študent a hľadáš si prácu 4 hodiny denne, tak to je pre teba skvelá ponuka.
Tvojou hlavnou úlohou bude starostlivosť o súčasných zákazníkov, telefonická komunikácia na dennej báze a taktiež komunikácia prostredníctvom služby webchat, zabezpečovať predaj autodielov.
Ponúkam služby v oblasti účtovníctva jednoduché , podvojné účtovníctvo, mzdové a skladové hospodárstvo. Mám prax 15 rokov. Vlastný program pohoda. Práca na živnosť, skúsenosti najmä stavebné firmy. Finančné ohodnotenie na dohode.
Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb.
V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.
Účtovná kancelária ponúka prácu externej účtovníčke s praxou, týždenne 20 hod s možnosťou
výkonu práce z domu. Znalosť slovenského a maďarského jazyka nutná.
Samostatné účtovanie podvojného účtovníctva v programe POHODA, spracovanie DPH a DPPO.
Hľadáme dynamických a komunikatívnych ľudí, ktorí majú radi prácu s klientami/dtb a chcú reprezentovať značku WEXO a pracovať v biznise digitálnych technológií - APLIKÁCIA DO SMARTFÓNU WEXO.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať prezentáciu aplikácie WEXO
- aktivovať zákazníkom konto WEXO
- zabezpečovať zákaznícku starostlivosť
- TELEFONICKY, ELEKTRONICKY a OSOBNE budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov.
Je ten správny čas, aby si AJ TY naštartoval svoju kariéru v DIGITÁLNOM MARKETINGU.
Ak sa Ti páči takáto práca, pošli nám životopis na:
pohovory@
a my Ťa budeme kontaktovať.
Mzda/plat: 1 000 fix+bonusy
Ak máš prax v nákupe je to výhodou, nie však podmienkou.
Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina.
Ide o administratívne práce v oblasti nákupu.
Miesto výkonu ILAVA
Možný nástup IHNEĎ
Mzda: od 1000 €/mesiac
Kontakt:
mail: peopablesro@
Pracovníčka (administrátorka) e-shopu
Miesto práce : Levice
Druh pracovného pomeru : Polovičný úväzok
Požiadavky na zamestnanca:
- Stredoškolské vzdelanie
- Uprednostňujeme - Maďarský jazyk - Pokročilý
- Microsoft Word, Microsoft Excel - Základy
Informácie o pracovnom mieste
Administratívna práca pozostáva z 80%:
- nahrávania produktov na e-shop
- spravovanie objednávok z e-shop a v ERP systéme,
- komunikácia s klientmi e-mailom, telefonicky, FB chat,
- riešenie reklamácií a vrátenie tovaru,
- správa e-shopu.
Práca v sklade pozostáva z 20%:
- prípravy objednávok a balenia,
- spravovanie objednávok v ERP systéme
Jedná sa o mix pracovnej činnosti, kde je každý deň iný. Pokiaľ človek nemá rád stereotyp, práca je pre neho ideálna.
Stručná charakteristika spoločnosti : Predaj osobných ochranných pracovných pomôcok
Životopisy posielať na e-mail: primeeuropesro@
Dobrý deň! Hľadám si prácu na doma popri MD.Nie katalógový predaj,skôr stály príjem.Najlepšie administratíva.Certifikát zo SJ nemám,ale výborne ovládam gramatiku a štylistiku,som flexibilná a rýchlo sa učím novým veciam.Práca s WORD,Excel na mierne pokročilej úrovni.Za ponuky vopred ďakujem!
Kompletný program, ktorý ťa prevedie zákulisiami dropservicingu, prinesie viac predajov, viac slobody a jednoduchosti.
Nabízíme stabilní zaměstnání v pracovní agentuře s jistotou mzdy a práci v příjemném prostředí. Další firemní benefity jsou u nás samozřejmostí. Věnujeme se náboru zaměstnanců na různé pozice, převážně dělnického a strojírenského zaměření. Možnost pracovat z domu (homeoffice).
Více info na tel.
Hľadám si prácu na doma som SZČO a 6 rokov volám pre české call centrá posledne predaj internetovej prezentacie ale už nie predaj, vítané prieskumy, dohodnutie stretnutí kde nie je podmienkou počet na den jednoducho kto nechce tak nechce
dôvod ukončenia pre call centrum nevyplatenie mzdy za vyše 3 mesiacov :( :( píšte prosím email, alebo tč je na manžela mne sa nedá tč napísať
Hľadám si prácu na doma.
Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka.
Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov.
Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku.
Teším sa na spoluprácu s Vami.
Hľadajú sa telefonisti, ktorí nemajú problém aktívne volať iným ľudom alebo firmám. Vedia prijať aj odpoveď NIE a ísť ďalej...
Zákazky sú rôzne. Každý telefonista vždy dostane informácie o zákazke, callscript a databázu.
Vhodné aj pre študentov, mamičky s deťmi, invalidných dôchodcov, ktorí si chcú privyrobiť.
Podmienky:
- minimálny vek 19 rokov
- paušál s neobmedzenými volaniami
Platové podmienky:
od 5,5 EUR / 6 eur v čistom
Kontaktujte nás prosím cez mail na: info@