Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 10
Dobrý deň,
hľadám prácu v oblasti administratívy, colno-deklaračných služieb, práca umožňujúca home-office,asistenčné práce v kancelárii... pozícia asistentky,sekretárky, manažérky(poprípade Vami ponúknutú prácu).Som flexibilná,zodpovedná,rýchlo a rada sa učím novým veciam.V prípade potreby nemám problém vycestovať na služobné cesty. Uprednostňujem prácu na TPP.
Nástup možný od 9/2023(poprípade dohodou)
Za akúkoľvek ponuku ďakujem
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Do nášho kolektívu radi prijmeme všestrannú kolegyňu ktorá sa vie orientovať v základoch podvojného účtovníctva a podnikového manažmentu , rada pracuje s ľuďmi ,rozprava anglickým jazykom aspoň na úrovni A2 , ma vodičské oprávnenie B a je aktívny vodič, zvládne nejakú tu dávku stresu , ma obchodného ducha , kamaráti sa s microsoft office , a nerobí jej problém cestovať niekedy aj na rýchlo , mzda počas skúšobného obdobia základ 800 , po skúšobnom 1100 + dalsie benefity
Do kancelárie v Banskej Bystrici hľadáme nemčinára / nemčinárku s administratívnym zameraním.
Mzda od 1200 brutto + príplatky a odmeny.
Náplňou práce je zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie a komunikácia s klientmi v nemeckom jazyku.
Požadujeme znalosť nemčiny na komunikatívnej úrovni a ovládanie PC (bežné veci - word, excel, mail, vyhľadávanie informácii cez google).
Po zaučení možná častá práca z domu.
Životopisy posielajte na paula.milatova@
telefón:
Sme spoločnosť, ktorá sa špecializuje na lešenárske práce. Svojich pracovníkov vysielame do Nemecka a Švédska.
viac informácii nájdete na
Prijmeme sikovnych pozitivnych ludi na administrativu, flexi cas, praca z domu, mozne aj privyrabanie popri praci, dobre ohodnotena praca.
Ponúkame miesto administratívnej pracovníčky pre niekoho, kto sa chce realizovať a k práci bude pristupovať s úprimným záujmom a nadšením. Oceníme samostatnosť a flexibilitu.
Náplň práce:
- príprava a spracovanie podkladov podľa zadania,
- administratívne práce,
- práca s PC - Word a Excel,
- komunikácia s obch. partnermi a úradmi
- pravidelné reporty o stave zverených úloh.
Miesto výkonu práce Michalovce
Životopis zaslať na mailovú adresu:
betamaxx@
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva.
Za kvalitou účtovania si stojíme a preto naši klienti majú PRVÝ MESIAC ÚPLNE ZDARMA.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte.
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou
Dobrý deň, hľadáme šikovných mladých ľudí na prácu pre súkromnú zdravotnú poisťovňu.
Pozícia : obchodník/obchodníčka
Zmluva : Pracovnou zmluvou je dohoda o vykonaní práce priamo so zdravotnou poisťovňou
Náplň práce : Nábor poistencov na vznik a zmenu zdravotnej poisťovne.
Mzda : Vysoká fixná odmena za každú prijatú zmluvu o vzniku/zmene zdravotnej poisťovne + motivačné objemové bonusy až do výšky 20.000 eur.
Požiadavky : SŠ vzdelanie, čistý reg. trestov
Odporúčané vlastnosti : komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
Komplet zaškolenie samozrejmosťou. Nástup možný ihneď.
Ak Vás ponuka zaujala kontaktujte ma na uvedené tel.číslo v pracovných dňoch od 10:00-16:00.
Sme stavebna spoločnosť a rozširujeme tím o pozíciu personalista
Aktuálne predmetom práce je nábor na veškere stavebné profesie.
Potrebná prax na obdobnej pozícii aspoň 1 rok
Pracuje sa z domu.
Práca je pre SZČO Dohoda/alebo TPP
Predmetom práce je nábor pracovníkov so Slovenska, Česka alebo Poľska podľa zadaných kritérií.
Spracovanie dochádzky, kontrola telefonická komunikácia s pracovníkmi a podobne.
Vyžadujeme základy znalosti EXEL, inzercia na FB, Instagram a obdobných platformách.
Práca je možná dlhodobo.
Plat všetko dohodou po telefóne
Ak mate záujem nás môžte kontaktovať
Ponúkame prácu v Autobazári/kancelárií
Hľadáme kolegyňu do nášho mladého zabehnutého tímu na administratívnu prácu
Hlavnou náplňou práce
je osobný kontakt so zákazníkmi,
telefonická a mailová komunikácia, riešenie úverov, leasingov a poistení, pomocné a podporné práce pri riešení rôznych úloh a bežných administratívnych prác.
Požiadavky:
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou- ekonomické vzdelanie je výhodou
- Komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť, samostatnosť, prijemné vystupovanie
- Práca s PC- Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint – pokročilý
- Ponúkanie a spracovanie financovania(úvery, leasingy) na vozidlá , ktoré má v ponuke náš autobazár a iné vozidlá
- prax v oblasti poskytovania úverov je výhodou
- Fakturácia, skladové hospodárstvo- základy
- Vodičský preukaz skupiny B
Práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke, študentov a absolventov strednej a vysokej školy.
Príjem závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (800 - 1500€).
Miesto výkonu prace Žilina Pri Celulózke 30
V prípade záujmu pošlite životopis:
info@
Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Radi by sme privítali do nášho tímu spolupracovníčku, ktorá nám bude asistovať v riadení a organizácii našej hostesingovej agentúry. Ak si ambiciózna, organizovaná a schopná zvládať viacero úloh naraz, sme presvedčení, že túto pozíciu si zamiluješ!
Požiadavky:
• Skúsenosti v oblasti asistentskej práce
• Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť efektívne riadiť svoj čas.
• Skvelá komunikácia a schopnosť pracovať s ľuďmi na všetkých úrovniach.
• Výborná znalosť slovenského a anglického jazyka (ďalšie jazyky sú výhodou).
• Pokročilá znalosť práce s počítačom a softvérových nástrojov (MS Office, e-mailové platformy, atď.).
• Prístup k riešeniu problémov a schopnosť pracovať pod tlakom.
• Flexibilita a ochota cestovať na podujatia podľa potreby.
Ako sa uchádzať:
Ak si nadšená z tejto možnosti, pošli nám svoj životopis s aktuálnou fotografiou na e-mailovú adresu: zefir@ . Email prosím označ predmetom „Asistentka“ a okrem požadovaných príloh uveď aj či si držiteľka vodičského preukazu. Vzhľadom na fakt, že je potrebné byť v osobnom kontakte skoro na dennej báze, preferujeme uchádzačku z okolia Prešova, respektíve Košíc.
Tešíme sa na tvoju prihlášku! Pre viac informácií o našej agentúre a našich službách navštív prosím našu webovú stránku:
Dôležité upozornenie: ZEFIR Hostesingová Agentúra si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybrané uchádzačky, ktoré budú pozvané na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Obchodno - Ekonomicka firma hľadá konzultantov a manažérov firmy. Práca na fulltime (od 20 rokov...) alebo privyrobenie ( pre študentov vysokej školy alebo mamičky na materskej) Práca v kancelárií, komunikácia s klietmi, obchodnými partnermi, telefonovanie, vybavovanie emailov, práca v mladom kolektíve,flexibilný čas, garantovaný kariérny postup,motivačné víkendy,organizovanie akcií a služobné cesty. Nemáš skúsenosti ? Nevadí. V prípade, že máte záujem o prácu, pošlite mi svoj životopis s Vašou fotografiou. (zuzanasamek1995@)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka, ktorý bude mať na starosti starostlivosť o našich spolupracovníkov v zahraničí. Aktívna komunikácia v Nemeckom jazykom je nutná, anglický jazyk min. úroveň A2.
Radi uvítame pozitívneho kolegu/kolegyňu, ktorej primárnou úlohou bude:
- telefonická a emailová komunikácia v nemeckom jazyku spojená s vyhľadávaním ubytovania, leteniek, trajektov a i.
- administratívne práce spojené s vedením databáz - aktívna práca s MS Excel
- príprava admin. podkladov pred vyslaním zamestnancov a subdodávateľov do krajín EÚ
- plánovanie a organizácia služobných ciest
- úzka spolupráca s manažmentom
Zamestnanecké výhody, benefity
- "homeoffice dni" podľa dohody
– nekorporátne priateľské prostredie
– otvorená, obojstranná komunikácia s vedením spoločnosti na
pravidelnej báze
– služobný mobil a PC aj na súkromné účely
– práca na atraktívnych, inovatívnych a dlhodobých projektoch
– možnosť neustáleho vzdelávania sa
– možnosť zrýchleného kariérneho postupu v porovnaní s korporátmi
– spoločné aktivity (teambuildingy)
– pitný režim a kvalitná káva na pracovisku
– relaxačná zóna
Do kancelárie v Bratislave hľadám komunikatívnu pracovníčku, ovládať Internet, telefón, vodičák, rusky a maďarsky.
Hľadám prácu na TPP od 1.9.2023 ako administratívna pracovníčka, fakturantka atď. Skúsenosti mám, v prípade záujmu prepošlem životopis.Pracovná doba ideálne od 6:30/7:00 - 14:30/15:00.
J & A Broukers, s. r. o.
Miesto práce:
Diaľničná cesta D1 Center, Senec, Slovensko
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok / čiastočný úväzok / na dohodu (brigády) / živnosť
Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu.
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky (brutto): 1 000 - 1 300 EUR / mesiac / plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Administratívna a organizačná podpora vedenia
• Starostlivosť o priestory a o bežný chod spoločnosti
• Evidovanie, archivácia a skenovanie dokumentov
• Prijímanie návštev, občerstvenie, starostlivosť o kuchynku
• Organizovanie poštových zásielok, ich odosielanie, príjem
• Spracovanie dochádzky a zamestnaneckej agendy
• Tvorba a správa základných tabuliek
• Podpora pri objednávaní a distribúcii spotrebného materiálu
• Administratívne úkony pri zmluvách a iných dokumentoch
• Preberanie objednávok v čase neprítomnosti kolegov
• Príležitostné zabezpečovanie servisných opráv
• Administratívna starostlivosť o vozový park
• Komunikácia s úradmi
• Organizačná podpora zamestnancov pri služobných cestách
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Práca v spoločnosti, ktorá vytvára obsah na YouTube a sociálne siete
- Práca aj z domu
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti: Microsoft - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz sk.B
Počet rokov praxe: 1
Inzerujúca spoločnosť - stručná charakteristika:
je jedinečná spoločnosť venujúca sa úpravám, opravám, renováciam, tuningu vozidiel a veteránov.
A to všetko aj na Youtube:
Počet zamestnancov: 5 - 9
Kontaktná osoba: Jozef Knopp
Tel.:
Životopis zaslať na E-mail: asistentka.jagroup@
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove ( ideálne 1.-2. ročník )
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: momentálne obsadené
Mzdové podmienky: 6 EUR/hod. (s odvodovou odpočítateľnou položkou )
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: akvizícia nových klientov, telefonovanie, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@
Dobrý deň.
Hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy vo forme Home Office. Viem Vám ponúknuť dlhoročné skúsenosti pri práci s kancelárskym balíkom od spoločnosti Microsoft. Som maximálne zodpovedný, systematický a spoľahlivý.
NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA, MLM, PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE.
ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE!
V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky ma neváhajte kontaktovať.