bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Administratíva

Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 11

Hľadám študenta - projektanta
Hľadám študenta absolventa, ktorý nakreslí projekt na skladovú oceľovú halu. Bližšie info:
Poď zarábať
Firma AQUAMOL prijme do svojho tímu šikovných ľudí na viacero pracovných pozícií: montáž a servis, ale aj administratívnych pracovníkov. Administratívu je možné vykonávať z domu a vyžaduje si len 2-4 hod. denne. Práca je veľmi dobre finančne ohodnotená. Nutný je osobný pohovor na pobočke v Košiciach alebo v Bratislave.V prípade zájmu ma kontaktujte e-mailom
Administratíva / privyrobenie si popri práci - Analytik
Hľadám šikovných ľudí na administratívnu prácu vhodná aj popri práci na 3 hodiny denne 15 hodín týždenne. Jedná sa o bežnú administratívu, riešenie potreby klientov a analýza finančných zmlúv. Nepredávame a neponúkame žiadne produkty. Práca vhodná aj pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke. Neváhaj ozvi sa a možno práve toto bude pre teba. Možes si privyrobiť aj okolo 600€
Ponuka práce administratívny pracovník
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky. Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu. Príjem 1000€
Administratíva - správa krátkodobých prenájmov
Hľadáme administratívneho pracovníka do firmy zaoberajúcej sa správou krátkodobých prenájmov. Náplň práce je z 80% homeoffice. Odpisovanie na správy a e-maily, vypĺňanie štatistík, nákup tovaru, posielanie rozpisu brigádnikom... Občasná kontrola apartmánov... V prípade záujmu pošlite email so životopisom a telefónnym kontaktom na sprava.comfy@
Hľadáme ekonómku, účtovníčku
Prijmeme ekonómku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú, PO – PIA 8:00 – 16:30h. Pracovná náplň: Príprava podkladov pre ekonomické oddelenie, spracovanie dochádzky zamestnancov, účtovanie podvojného účtovníctva Požadujeme: vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook samostatnosť, komunikatívnosť, iniciatívnosť, organizačné schopnosti Benefit – stravné lístky
Projekt. manager - práca z domu, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Korektúry textu
Robím korektúry textu - pravopis, gramatika, štylistika, chyby v texte. Správnosť slovosledu, plynulosť textu, zrozumiteľnosť textu, jednotná terminológia. V prípade potreby aj formálna úprava textu - rozdelenie do logických celkov/odstavcov, číslovanie kapitol, odvolávky v texte, obsah, poznámky pod čiarov, hypertextové odkazy, ... Najrôznejšie druhy textov - záverečné a odborné práce, prezentácie, blogy, články, literárne texty, návody, manuály, informačné materiály, ... Rýchlo, profesionálne, texty odovzdané v elektronickej podobe (doc, pdf). Cena od 3,50€ za normostranu (1800 znakov vrátane medzier) podľa náročnosti textu a požadovaných korektúr. Cena je vždy dohodnutá vopred. Celoslovenská pôsobnosť, komunikujeme elektronicky.
administratívna pracovníčka
Do stabilnej logistickej spoločnosti hľadáme kolegynku na pozíciu administratívnej pracovníčky, mzda 800-2000 EUR podľa skúseností a potenciálu, nástup do zamestnania - dohodou
Práca aj na doma pre kazdeho
Ahojte, ponukame pracu alebo aj brigadu pre studentov, studentky, mladych, nezamestnanych, ale i zamestnanych, ktori si hladaju zarabanie si. Sami tak pracujeme a uzivame si hlavny prijem, z ktoreho si platime studium i vsetky vydavky. Pre blizsie informacie nam mozte napisat odpoved na inzerat. Dakujem.
Disponent prepráv/dispečer/špeditér.
Do nášho tímu prijmeme novú posilu na pozíciu špeditér/dispečer/disponent . Vašou náplňou práce bude plánovanie, organizácia a logistika vnútroštátnych a medzinárodných prepráv .Plynule plánovanie nakladania a vykladania vozidiel . Komunikácia s vodičmi a kontrola priebehu prepravy . Komunikácia s obchodnými partnermi a so zákazníkmi, spracovanie cenových ponúk, preberanie objednávok a ich evidencia. Minimálne jazykové znalosti : Anglicky jazyk (B2) prax v špedičných programoch ( RAAL , TimoCom etc.) výhodou . Mzdové ohodnotenie od 1300 EUR , avšak nebránime sa ani dohode , prípadne si radi vypočujeme Vašu predstavu .
Hľadám
Hľadám prácu na doma niečo vážne a seriózne vopred ďakujem pekne za ponuky
Externé vedenie účtovníctva
Ponúkam vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy, daň z príjmu a poradenstvo.
Virtuálna asistentka
Moje profesijne zameranie je orientované predovšetkým ako podporný asistent pre malých a stredných podnikateľov. Služby, ktoré ponúkam, zahŕňajú administratívu, marketing a zákaznícku podporu. Môžete sa na mňa, ako na univerzálnu virtuálnu asistentku obrátiť s každou úlohou, na ktorú nemáte dostatočný čas popri Vašej profesií. Budete sa tak môcť venovať dôležitým obchodným stretnutiam, tvorbe a rozvoju vlastného podnikania, ale aj vlastným koníčkom a rodine. Viac o mne a mojej práci sa dozviete na mojom webe Neváhajte ma kontaktovať! info@
Projekt. manažér- homeoffice, full/part time, čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Virtuálna asistentka
Dobrý deň, hľadám si extra zárobok popri súčasnej práci ONLINE, prípadne prácu na plný úväzok. Ak hľadáte virtuálnu asistentku rada vám pomôžem. Mám 6 ročné skúsenosti s online prácou pre e-shopy. Starám sa o sociálne siete, komunikujem prostredníctvom mailov, telefonujem so zákazníkmi, riešim reklamácie, fakturácie, tvorím texty a píšem blogy. Rada pomôžem aj s bežnými činnosťami, ako bookovanie letov, hotelových izieb atď. Ovládam anglický jazyk na úrovni B2. Verím, že vás to zaujalo a budem sa tešiť na spoločnú spoluprácu.
Administratíva
Hľadám prácu v oblasti jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy. Pracujem v programe ALFA+,OMEGA a mzdy OLYMP a MRP. Aj externe.
Asistentka CEO
evidencia a spracovanie pošty - administratívne práce - spracovanie a párovanie platieb - spracovanie písomností - telefonická komunikácia - vedenie pokladne - príprava podkladov pre externého účtovníka - mzdová a personálna agenda žiadame uchádzačov aby posielali životopis s fotografiou!!Životopisy bez fotografie nebudú brané do úvahy.
Práca v kancelárií
Ponúkam prácu v kancelárií (DT a ZV) na HPP, VPP. Práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke, študentov a absolventov strednej a vysokej školy. Príjem závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 1500€). Jednou z možností je aj kariérny rast. V prípade záujmu pošlite životopis: gelienovaradoslava@ Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Asistentka
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante prijme do TPP asistentku vedenia spoločnosti. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom. Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania. Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného. Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia. Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie. Objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia. Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií. Informácie o výberovom konaní Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo zavolať iba tých uchádzačov, ktorý splnia všetky požiadavky. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti VP skupiny B - nutnosť Mzda: od 760€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného kandidáta) Kontakt: alebo pošlite svoj životopis na praca@
bazár, predaj, inzercia, predám, Administratíva