Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 11
Firma AQUAMOL prijme do svojho tímu šikovných ľudí na viacero pracovných pozícií: montáž a servis, ale aj administratívnych pracovníkov. Administratívu je možné vykonávať z domu a vyžaduje si len 2-4 hod. denne. Práca je veľmi dobre finančne ohodnotená. Nutný je osobný pohovor na pobočke v Košiciach alebo v Bratislave.V prípade zájmu ma kontaktujte e-mailom
Hľadám šikovných ľudí na administratívnu prácu vhodná aj popri práci na 3 hodiny denne 15 hodín týždenne.
Jedná sa o bežnú administratívu, riešenie potreby klientov a analýza finančných zmlúv.
Nepredávame a neponúkame žiadne produkty. Práca vhodná aj pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke. Neváhaj ozvi sa a možno práve toto bude pre teba.
Možes si privyrobiť aj okolo 600€
Spoločnosť Capitol a.s ponúka prácu administratívny pracovník Štúrovo,Komárno,Bratislava,Trenčín a Nové Zámky.
Náplň práce vypracovávanie zmlúv,podpora obchodu.
Príjem 1000€
Hľadáme administratívneho pracovníka do firmy zaoberajúcej sa správou krátkodobých prenájmov. Náplň práce je z 80% homeoffice. Odpisovanie na správy a e-maily, vypĺňanie štatistík, nákup tovaru, posielanie rozpisu brigádnikom... Občasná kontrola apartmánov... V prípade záujmu pošlite email so životopisom a telefónnym kontaktom na sprava.comfy@
Prijmeme ekonómku z okresu MI.
Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú, PO – PIA 8:00 – 16:30h.
Pracovná náplň:
Príprava podkladov pre ekonomické oddelenie, spracovanie dochádzky zamestnancov, účtovanie podvojného účtovníctva
Požadujeme:
vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
samostatnosť, komunikatívnosť, iniciatívnosť, organizačné schopnosti
Benefit – stravné lístky
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Robím korektúry textu - pravopis, gramatika, štylistika, chyby v texte. Správnosť slovosledu, plynulosť textu, zrozumiteľnosť textu, jednotná terminológia. V prípade potreby aj formálna úprava textu - rozdelenie do logických celkov/odstavcov, číslovanie kapitol, odvolávky v texte, obsah, poznámky pod čiarov, hypertextové odkazy, ...
Najrôznejšie druhy textov - záverečné a odborné práce, prezentácie, blogy, články, literárne texty, návody, manuály, informačné materiály, ...
Rýchlo, profesionálne, texty odovzdané v elektronickej podobe (doc, pdf).
Cena od 3,50€ za normostranu (1800 znakov vrátane medzier) podľa náročnosti textu a požadovaných korektúr. Cena je vždy dohodnutá vopred.
Celoslovenská pôsobnosť, komunikujeme elektronicky.
Do stabilnej logistickej spoločnosti hľadáme kolegynku na pozíciu administratívnej pracovníčky, mzda 800-2000 EUR podľa skúseností a potenciálu, nástup do zamestnania - dohodou
Ahojte, ponukame pracu alebo aj brigadu pre studentov, studentky, mladych, nezamestnanych, ale i zamestnanych, ktori si hladaju zarabanie si. Sami tak pracujeme a uzivame si hlavny prijem, z ktoreho si platime studium i vsetky vydavky. Pre blizsie informacie nam mozte napisat odpoved na inzerat. Dakujem.
Do nášho tímu prijmeme novú posilu na pozíciu špeditér/dispečer/disponent .
Vašou náplňou práce bude plánovanie, organizácia a logistika vnútroštátnych a medzinárodných prepráv .Plynule plánovanie nakladania a vykladania vozidiel . Komunikácia s vodičmi a kontrola priebehu prepravy . Komunikácia s obchodnými partnermi a so zákazníkmi, spracovanie cenových ponúk, preberanie objednávok a ich evidencia.
Minimálne jazykové znalosti : Anglicky jazyk (B2)
prax v špedičných programoch ( RAAL , TimoCom etc.) výhodou .
Mzdové ohodnotenie od 1300 EUR , avšak nebránime sa ani dohode , prípadne si radi vypočujeme Vašu predstavu .
Moje profesijne zameranie je orientované predovšetkým ako podporný asistent pre malých a stredných podnikateľov. Služby, ktoré ponúkam, zahŕňajú administratívu, marketing a zákaznícku podporu. Môžete sa na mňa, ako na univerzálnu virtuálnu asistentku obrátiť s každou úlohou, na ktorú nemáte dostatočný čas popri Vašej profesií. Budete sa tak môcť venovať dôležitým obchodným stretnutiam, tvorbe a rozvoju vlastného podnikania, ale aj vlastným koníčkom a rodine.
Viac o mne a mojej práci sa dozviete na mojom webe
Neváhajte ma kontaktovať! info@
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Dobrý deň,
hľadám si extra zárobok popri súčasnej práci ONLINE, prípadne prácu na plný úväzok.
Ak hľadáte virtuálnu asistentku rada vám pomôžem.
Mám 6 ročné skúsenosti s online prácou pre e-shopy. Starám sa o sociálne siete, komunikujem prostredníctvom mailov, telefonujem so zákazníkmi, riešim reklamácie, fakturácie, tvorím texty a píšem blogy.
Rada pomôžem aj s bežnými činnosťami, ako bookovanie letov, hotelových izieb atď.
Ovládam anglický jazyk na úrovni B2.
Verím, že vás to zaujalo a budem sa tešiť na spoločnú spoluprácu.
Hľadám prácu v oblasti jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy. Pracujem v programe ALFA+,OMEGA a mzdy OLYMP a MRP. Aj externe.
evidencia a spracovanie pošty
- administratívne práce
- spracovanie a párovanie platieb
- spracovanie písomností
- telefonická komunikácia
- vedenie pokladne
- príprava podkladov pre externého účtovníka
- mzdová a personálna agenda
žiadame uchádzačov aby posielali životopis s fotografiou!!Životopisy bez fotografie nebudú brané do úvahy.
Ponúkam prácu v kancelárií (DT a ZV) na HPP, VPP.
Práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke, študentov a absolventov strednej a vysokej školy.
Príjem závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 1500€). Jednou z možností je aj kariérny rast.
V prípade záujmu pošlite životopis: gelienovaradoslava@
Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante prijme do TPP asistentku vedenia spoločnosti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom.
Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného.
Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia.
Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
Objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia.
Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií.
Informácie o výberovom konaní
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo zavolať iba tých uchádzačov, ktorý splnia všetky požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
VP skupiny B - nutnosť
Mzda:
od 760€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného kandidáta)
Kontakt: alebo pošlite svoj životopis na praca@