bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Administratíva

Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 12

obchodny zástupca
Predaj a distribúcia spotrebného tovaru švédskej firmy s 15-ročnou tradíciou. Je to systém MLM - teda nejde o zamestnanie, ale partnersku spoluprácu. Odmeňovanie je od Vášho výkonu a od výkonu Vášho tímu. Odmeňuje sa na týždennej báze. Pozrite si video - oficiálne video firmy ZINZINO: Benefity a ďalšie výhody: Kariérny rast. Osobnostný rast. Dovolenky pri dosiahnutí niektorých kariérnych stupňov. Príspevok na mobil vo výške 200,- . Príspevok na auto vo výške 1000,- . Bonusy pri jednotlivých kariérnych úrovniach. Mesačné bonusy podľa množstva zákazníkov. Príspevky sa vyplácajú pri splnení podmienok - dosiahnutia určitého kariérneho stupňa.
Personalista / Náborár - Poľsky hovoriaci
Sme stavebná spoločnosť a rozširujeme tím o pozíciu personalista/náborár. Aktuálne predmetom práce je nábor na veškere stavebné profesie. Potrebná prax na obdobnej pozícii aspoň 3 mesiace. Práca je pre SZČO Dohoda/alebo TPP Predmetom práce je nábor pracovníkov so Slovenska, Česka alebo Poľska podľa zadaných kritérií. Poľský jazyk podmienkou. Predmetom práce: telefonická komunikácia s pracovníkmi a podobne. Osobnostné predpoklady: - cieľavedomosť - komunikatívnosť - zodpovednosť Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Mzda na začiatok 1.200 EUR brutto V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Poľsky hovoriaci administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00. Čo bude náplňou Vašej práce: -aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce -administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce -komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu -bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity. Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
Superman J. A. R. V. I. S. - umelá inteligencia k dispozícií
???? Zmeňte Spôsob, Ako Podnikáte s NAŠÍM AI Asistentom! ???? Jeden malý krok pre Vás, jeden obrovský skok pre Váš biznis! Urobte váš podnikateľský život jednoduchším s nášho novým AI asistentom! ???? Získajte svojho vlastného AI asistenta - 24/7 podpora pre Vás a Váš tím. Bez ohľadu na časové pásmo alebo pracovné hodiny - náš AI asistent je tu, aby Vám pomohol. ???? Efektívnosť a Produktivita na Steroidoch - Náš AI asistent dokáže zvládať všetky tie zdĺhavé administratívne úlohy, ktoré Vás zdržujú od toho, aby ste sa mohli sústrediť na to, čo naozaj záleží - rast Vášho podniku. ???? Profesionálny & Flexibilný - Naplánovanie stretnutí, riadenie emailovej komunikácie, zostavovanie prezentácií, sledovanie fakturácie - náš AI asistent to zvládne s ľahkosťou a profesionalitou, ktorú očakávate. ⏰ Šetrite Čas, Peniaze a Úsilie - Už žiadne hodiny strávené riešením nudnej administratívy. Náš AI asistent zaistí, že budete mať viac času na to, čo je pre Vás najdôležitejšie. ???? Investujte do Budúcnosti Vášho Podniku - S našim AI asistentom dostávate nástroj, ktorý s Vami bude rásť. Konečne služba, ktorá sa prispôsobuje Vášmu biznisu a potrebám, nie naopak. ???? Dôvera a Bezpečnosť sú našou Prioritou - Súkromie a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčové. Náš AI asistent je navrhnutý tak, aby chránil vaše dáta a zaručoval ich bezpečnosť. Nečakajte na to, až Vás konkurencia predbehne. Buďte pionierom vo svojom odvetví s pomocou nášho AI asistenta. Teraz je ten správny čas prekvapiť svoj biznis s touto inovatívnou službou! ???? Pre viac informácií a registráciu, navštívte náš web: ???? AI asistent - budúcnosť podnikania je tu a čaká na Vás!
STK - Recepčná
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme kolegyňu, ktorá rada pracuje s ľuďmi a poskytuje prvotriedny servis kolegom a partnerom, vie si prácu zorganizovať a je doma v ovládaní PC a administratíve. - Pracovná doba od Pon- Pia 6:30 - 16:00 - zabezpečenie chodu recepcie, komunikácia so zákazníkmi - prijímanie návštev a udržiavanie poriadku - podpora a príprava podkladov - podľa požiadaviek ekonomického oddelenia - osobná, telefonická a elektronická komunikácia zo zákazníkmi a dodávateľmi, v prípade neprítomnosti kolegov preberanie odkazov - evidencia a vystavovanie objednávok (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.); - administratívna podpora každodenných činností (kopírovanie, skenovanie, zakladanie, triedenie a pod.), - práca s pokladňou - objednávanie a prijímanie vozidiel na STK, EK, KO - vybavovanie telefonických rozhovorov, - odovzdávanie vozidiel - operatívne riešenie vzniknutých situácií a ďalšie úlohy podľa príkazu nadriadeného. Zamestnanecké výhody, benefity • stabilné zamestnanie v spoločnosti s viac ako 32 ročnou tradíciou, • príjemné pracovné prostredie, neformálna atmosféra a priateľský kolektív • široká škála benefitov Osobnostné predpoklady a zručnosti - príjemné a kultivované vystupovanie - komunikatívnosť, spoľahlivosť, zodpovedný prístup k pracovným úlohám - odolnosť voči stresu - systematickosť, presnosť - organizačné schopnosti - schopnosť učiť sa nové veci - vodičský preukaz B Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o pozíciu Recepčná nám, prosím, zašlite Váš životopis v slovenčine spolu s aktuálnou fotografiou na lajmexstk@ . Za účelom osobného pohovoru budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Všetkým kandidátom ďakujeme za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť. Odoslaním Vášho životopisu, motivačného listu a iných príloh súvisiacich s výberovým konaním dávate spoločnosti LAJMEX SLOVAKIA TRADING, spol. s r.o. Levočská 4557 058 01 Poprad, súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o prijatie a iných prílohách súvisiacich so žiadosťou o prijatie do zamestnania na účely výberového konania a evidencie v internej databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto. Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti ✅pracovná doba Pondelok - Piatok ✅pracovný čas 08.00-16.00 Náplň práce archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači Zamestnanecké výhody a benefity ✅výhodné finančné ohodnotenie ✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa ✅práca v príjemnom kolektíve ✅výplata na čas Požiadavky na zamestnanca - vodičský preukaz - práca s počítačom - komunikatívnosť - flexibilita - anglický jazyk Platové podmienky na osobnom pohovore NÁSTUP IHNEĎ! V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu personsteelagency.sro@ Tel.č. Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Projekt. manažér- práca z domu, 5-8H , čas. flexi
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
HĽADÁM PRÁCU V ADMINISTRATÍVE
Mám 40r a dlhoročné skúsenosti s prácou asistentky, ekonómky, personalistky aj mzdárky. Mám VŠ ekonomickú, ovládam rôzne účtovné aj mzdové programy - KROS,Pohoda,Refis.. Som samostatná, flexibilná a rýchlo sa učím. Hľadám prácu na TPP/čiastočný úväzok/živnosť v BA a okolí. Ponúknite.
REALITNÝ ASISTENT + Realitný MAKLÉR/ KA KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV. Naplň práce: Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony - NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti príjmeme administratívnu pracovníčku na TPP. Sme dopravná spoločnosť zaoberajúca sa medzinárodnou kamiónovou prepravou. Požadujeme: -anglický alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni -vodičský preukaz skupiny B (pozitívny vzťah k šoférovaniu) -práca s PC Mzda dohodou. Miesto výkonu práce:SK-906 37,Sološnica Životopis poprosíme posielať mailom na: kancelaria@
Customer support/zákaznícka linka
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch, neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -customer support pre SR a ČR Stačí nám spisovný Slovenský jazyk, zodpovedný prístup k práci a samozrejme byť zdatný v ovládaní PC. Nehľadáme experta ale ani začiatočnika. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 700eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup možný ihneď Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “SR/ČR”) Vtenden.ke@
Projektový manažér- full/part time, čas. flexi, HO
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi. výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov 20-40 hodín týždenne podľa dohody. Praca z domu Výhody: - Práca z domu - možnosť rozložiť si čas práce Výhodou: - Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis. - náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku - počítač (nevyhnutný, povinné) - na faktúru Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Administratívna posila - technické znalosti
Naša spoločnosť sa zaoberá inštaláciu a predajom fotovoltických systémov a vlastných veterných turbín. Do nášho tímu hľadáme šikovnú kolegyňu / kolegu, ktorý vie samostatne rozmýšľať, má logické a logistické uvažovanie, pokročilé znalosti s prácou s PC - primárne excel a word, priestorovú predstavivosť, príjemné vystupovanie, atď.. Informácie o platobných podmienkach budú prejednané na osobnom pohovore. Viac info na osobnom pohovore
Ponúkam spracovanie účtovníctva cele Slovensko
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom.
manažér / manažérka
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice hľadá do svojho tímu posilu - rusky, alebo ukrajinsky hovoriaceho muža / ženu, na pozíciu personálny manažér / manažérka. Práca na TPP. Životopisy v prípade záujmu posielať na : info@ Bližšie info telefonicky.
Ponúkam spracovanie účtovníctva
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom.
Administratívny pracovník s NJ Bratislava
-práca v BA -komunikáci v nemeckom jazyku s klientmi -zmluva na TPP alebo IČO -firemné auto -telefon+paušal Požiadavky: Nemecký jazyk B2 Mzda: od 2000EUR/mesiac.
Kancelária
Dobrý deň, hľadáme administratívneho pracovníka do stavebnej firmy v Bardejove. Znalosť nemeckého jazyka.
Homeoffice
Som online 24/7 a pracujem zodpovedne. Mám skusenosti s riadením a mám analytické myslenie. Ak potrebujete pomôcť a mať 100% servis, bez vedenia a príkazov som k dispozícií.
Pomocný asistent v kancelárii vs.tipér
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná. Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod. Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho. PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B! Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v -hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia) - inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu) - pomocné práce v administratíve Tvoja práca v teréne: -nákupy, poslanie pošty, atď. -fotenie áut -keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer. Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-) Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme. Ďakujeme.
bazár, predaj, inzercia, predám, Administratíva