Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 12
Predaj a distribúcia spotrebného tovaru švédskej firmy s 15-ročnou tradíciou.
Je to systém MLM - teda nejde o zamestnanie, ale partnersku spoluprácu.
Odmeňovanie je od Vášho výkonu a od výkonu Vášho tímu. Odmeňuje sa na týždennej báze.
Pozrite si video - oficiálne video firmy ZINZINO:
Benefity a ďalšie výhody:
Kariérny rast.
Osobnostný rast.
Dovolenky pri dosiahnutí niektorých kariérnych stupňov.
Príspevok na mobil vo výške 200,- .
Príspevok na auto vo výške 1000,- .
Bonusy pri jednotlivých kariérnych úrovniach.
Mesačné bonusy podľa množstva zákazníkov.
Príspevky sa vyplácajú pri splnení podmienok - dosiahnutia určitého kariérneho stupňa.
Sme stavebná spoločnosť a rozširujeme tím o pozíciu personalista/náborár.
Aktuálne predmetom práce je nábor na veškere stavebné profesie.
Potrebná prax na obdobnej pozícii aspoň 3 mesiace.
Práca je pre SZČO Dohoda/alebo TPP
Predmetom práce je nábor pracovníkov so Slovenska, Česka alebo Poľska podľa zadaných kritérií.
Poľský jazyk podmienkou.
Predmetom práce: telefonická komunikácia s pracovníkmi a podobne.
Osobnostné predpoklady:
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Mzda na začiatok 1.200 EUR brutto
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Do nášho tímu hľadáme administratívneho pracovníka na komunikáciu so živnostníkmi z Poľska. Jazyk treba ovládať aspoň komunikatívne slovom aj písmom. Pracuje sa v priestoroch kancelárie priamo v Prešove. Pracovná doba je od po-pia od 8:00-16:00.
Čo bude náplňou Vašej práce:
-aktívne hľadanie nových pracovníkov z Poľska na rôzne stavebné práce
-administratíva od začatia práce živnostníka až po ukončenie spolupráce
-komunikácia so živnostníkmi počas trvania projektu
-bežná administratíva na zaznamenávanie činnosti
Mzda môže byť aj vyššia v závislosti od produktivity.
Chorvátsky/Ukrajinský jazyk výhodou
???? Zmeňte Spôsob, Ako Podnikáte s NAŠÍM AI Asistentom! ????
Jeden malý krok pre Vás, jeden obrovský skok pre Váš biznis! Urobte váš podnikateľský život jednoduchším s nášho novým AI asistentom!
???? Získajte svojho vlastného AI asistenta - 24/7 podpora pre Vás a Váš tím. Bez ohľadu na časové pásmo alebo pracovné hodiny - náš AI asistent je tu, aby Vám pomohol.
???? Efektívnosť a Produktivita na Steroidoch - Náš AI asistent dokáže zvládať všetky tie zdĺhavé administratívne úlohy, ktoré Vás zdržujú od toho, aby ste sa mohli sústrediť na to, čo naozaj záleží - rast Vášho podniku.
???? Profesionálny & Flexibilný - Naplánovanie stretnutí, riadenie emailovej komunikácie, zostavovanie prezentácií, sledovanie fakturácie - náš AI asistent to zvládne s ľahkosťou a profesionalitou, ktorú očakávate.
⏰ Šetrite Čas, Peniaze a Úsilie - Už žiadne hodiny strávené riešením nudnej administratívy. Náš AI asistent zaistí, že budete mať viac času na to, čo je pre Vás najdôležitejšie.
???? Investujte do Budúcnosti Vášho Podniku - S našim AI asistentom dostávate nástroj, ktorý s Vami bude rásť. Konečne služba, ktorá sa prispôsobuje Vášmu biznisu a potrebám, nie naopak.
???? Dôvera a Bezpečnosť sú našou Prioritou - Súkromie a bezpečnosť Vašich dát je pre nás kľúčové. Náš AI asistent je navrhnutý tak, aby chránil vaše dáta a zaručoval ich bezpečnosť.
Nečakajte na to, až Vás konkurencia predbehne. Buďte pionierom vo svojom odvetví s pomocou nášho AI asistenta. Teraz je ten správny čas prekvapiť svoj biznis s touto inovatívnou službou!
???? Pre viac informácií a registráciu, navštívte náš web: ????
AI asistent - budúcnosť podnikania je tu a čaká na Vás!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegyňu, ktorá rada pracuje s ľuďmi a poskytuje prvotriedny servis kolegom a partnerom, vie si prácu zorganizovať a je doma v ovládaní PC a administratíve.
- Pracovná doba od Pon- Pia 6:30 - 16:00
- zabezpečenie chodu recepcie, komunikácia so zákazníkmi
- prijímanie návštev a udržiavanie poriadku
- podpora a príprava podkladov - podľa požiadaviek ekonomického oddelenia
- osobná, telefonická a elektronická komunikácia zo zákazníkmi a dodávateľmi, v prípade neprítomnosti kolegov preberanie odkazov
- evidencia a vystavovanie objednávok (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.);
- administratívna podpora každodenných činností (kopírovanie, skenovanie, zakladanie, triedenie a pod.),
- práca s pokladňou
- objednávanie a prijímanie vozidiel na STK, EK, KO
- vybavovanie telefonických rozhovorov,
- odovzdávanie vozidiel
- operatívne riešenie vzniknutých situácií a ďalšie úlohy podľa príkazu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie v spoločnosti s viac ako 32 ročnou tradíciou,
• príjemné pracovné prostredie, neformálna atmosféra a priateľský kolektív
• široká škála benefitov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a kultivované vystupovanie
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, zodpovedný prístup k pracovným úlohám
- odolnosť voči stresu
- systematickosť, presnosť
- organizačné schopnosti
- schopnosť učiť sa nové veci
- vodičský preukaz B
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pozíciu Recepčná nám, prosím, zašlite Váš životopis v slovenčine spolu s aktuálnou fotografiou na lajmexstk@ .
Za účelom osobného pohovoru budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Všetkým kandidátom ďakujeme za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť.
Odoslaním Vášho životopisu, motivačného listu a iných príloh súvisiacich s výberovým konaním dávate spoločnosti LAJMEX SLOVAKIA TRADING, spol. s r.o. Levočská 4557 058 01 Poprad, súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a žiadosti o prijatie a iných prílohách súvisiacich so žiadosťou o prijatie do zamestnania na účely výberového konania a evidencie v internej databáze uchádzačov o zamestnanie v našej spoločnosti.
Spoločnosť Person-steel s.r.o. ponúka nové pracovné miesto.
Asistentka v personálno-obchodnej spoločnosti
✅pracovná doba Pondelok - Piatok
✅pracovný čas 08.00-16.00
Náplň práce
archivácia, komunikácia s klientami, príprava podkladov, administratíva, práca na počítači
Zamestnanecké výhody a benefity
✅výhodné finančné ohodnotenie
✅možnosť profesionálneho zdokonalenia sa
✅práca v príjemnom kolektíve
✅výplata na čas
Požiadavky na zamestnanca
- vodičský preukaz
- práca s počítačom
- komunikatívnosť
- flexibilita
- anglický jazyk
Platové podmienky
na osobnom pohovore
NÁSTUP IHNEĎ!
V prípade záujmu nám neváhajte poslať Váš životopis na e-mailovú adresu
personsteelagency.sro@
Tel.č.
Spoločnosť Person - steel s.r.o. si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Mám 40r a dlhoročné skúsenosti s prácou asistentky, ekonómky, personalistky aj mzdárky. Mám VŠ ekonomickú, ovládam rôzne účtovné aj mzdové programy - KROS,Pohoda,Refis.. Som samostatná, flexibilná a rýchlo sa učím. Hľadám prácu na TPP/čiastočný úväzok/živnosť v BA a okolí. Ponúknite.
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA, AJ SAMOSTATNÉ PÓSOBIACÍCH REALITNÝCH MAKLÉROV.
Naplň práce:
Administratívne úkony, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony
- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce -PREŠOV, Košice.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA REALITNEJ KANCELÁRII- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Do našej spoločnosti príjmeme administratívnu pracovníčku na TPP. Sme dopravná spoločnosť zaoberajúca sa medzinárodnou kamiónovou prepravou.
Požadujeme:
-anglický alebo nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
-vodičský preukaz skupiny B (pozitívny vzťah k šoférovaniu)
-práca s PC
Mzda dohodou.
Miesto výkonu práce:SK-906 37,Sološnica
Životopis poprosíme posielať mailom na: kancelaria@
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch, neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu:
-customer support pre SR a ČR
Stačí nám spisovný Slovenský jazyk, zodpovedný prístup k práci a samozrejme byť zdatný v ovládaní PC. Nehľadáme experta ale ani začiatočnika. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 700eur netto.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Nástup možný ihneď
Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne.
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “SR/ČR”)
Vtenden.ke@
Hľadáme kolegyňu/kolegu o nášho tímu na zhotovovanie administratívnych a iných častí webových stránok podľa videomanuálov, iná drobná práca na pc, emailová komunikácia s klientmi.
výhody: flexibilný pracovný čas, homeoffice, sebarozvoj v oblasti manažovania projektov
20-40 hodín týždenne podľa dohody.
Praca z domu
Výhody:
- Práca z domu
- možnosť rozložiť si čas práce
Výhodou:
- Príjemné vystupovanie, hlas a pravopis.
- náhradný mobil (aj starý), prípadne mobil na dvojsimku
- počítač (nevyhnutný, povinné)
- na faktúru
Mzda je na úkol no dlhodobo sa viete bez problemov pohybovať cca. 9€ v hrubom (na FA) /cca. 6,5€ v čistom
Prosím kontaktovať prostredníctvom emailu. V prípade záujmu Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Naša spoločnosť sa zaoberá inštaláciu a predajom fotovoltických systémov a vlastných veterných turbín. Do nášho tímu hľadáme šikovnú kolegyňu / kolegu, ktorý vie samostatne rozmýšľať, má logické a logistické uvažovanie, pokročilé znalosti s prácou s PC - primárne excel a word, priestorovú predstavivosť, príjemné vystupovanie, atď.. Informácie o platobných podmienkach budú prejednané na osobnom pohovore.
Viac info na osobnom pohovore
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom.
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice hľadá do svojho tímu posilu - rusky, alebo ukrajinsky hovoriaceho muža / ženu, na pozíciu personálny manažér / manažérka.
Práca na TPP.
Životopisy v prípade záujmu posielať na : info@
Bližšie info telefonicky.
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom.
-práca v BA
-komunikáci v nemeckom jazyku s klientmi
-zmluva na TPP alebo IČO
-firemné auto
-telefon+paušal
Požiadavky: Nemecký jazyk B2
Mzda: od 2000EUR/mesiac.
Dobrý deň, hľadáme administratívneho pracovníka do stavebnej firmy v Bardejove. Znalosť nemeckého jazyka.
Som online 24/7 a pracujem zodpovedne.
Mám skusenosti s riadením a mám analytické myslenie.
Ak potrebujete pomôcť a mať 100% servis, bez vedenia a príkazov som k dispozícií.
Do nášho servisu hľadáme multifunkčnú osobu, ktorá ma rada dynamickú prácu a je zodpovedná.
Miesto výkonu práce je Malé Zálužie, pracovná doba Pondelok-Piatok, od 9-17hod.
Nejedná sa o úplne kancelársku prácu občas treba vybehnúť aj do terénu a zariadiť veci na pokyn vedúceho.
PODMIENKOU JE VODIČSKÝ PREUKAZ SK.B!
Tvoja práca v kancelárii bude spočívať v
-hľadaní áut vhodných na kúpu(za každé nájdené auto, ktoré kúpime ťa čaká provízia)
- inzercia áut na portáloch (vytvorenie inzerátu)
- pomocné práce v administratíve
Tvoja práca v teréne:
-nákupy, poslanie pošty, atď.
-fotenie áut
-keď bude potrebné ísť pre auto budeš druhým šoférom
Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala určite sa ozvi, nudiť sa v práci rozhodne nebudeš, naučíš sa kopec nových vecí/zaškolenie je samozrejmosťou. Nejedená sa o brigádu, ale o dlhodobú prácu na pracovný pomer.
Jediné čo vyžadujeme je chuť pracovať, svižné pracovné tempo, nebáť sa nových vecí :-)
Práca je vhodná skôr pre mužov. Všetky ostatné informácie poskytneme na osobnom pohovore, prosím kontakt výhradne telefonicky na SMS reagovať nebudeme.
Ďakujeme.