Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 13
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zodpovednosť za komplexné vedenie agendy vozového parku
• Nahrávanie a vyhodnocovanie nákladov na vozový park - následné prijímanie opatrení
• Obsluha logistického programu /plánovanie jázd vodičov/
• Zabezpečovanie a koordinovanie opráv, STK vozidiel – následná evidencia a kontrola
• Optimalizácia nákladov na vozový park
• Riadenie vodičov vrátane plánovania smien a dovoleniek
• Podieľanie sa na tvorbe interných smerníc, ktoré sa aktualizujú podľa potreby a následne po odsúhlasení zamestnávateľom uvedenie do praxe. Kontrola a dohľad nad dodržiavaním interných smerníc.
• Návrhy a príjem opatrení za účelom znižovania nákladov
• Príjem objednávok /výpomoc s pekárenským sortimentom/
• Príjem objednávok a zadávanie výroby na cukrárenský sortiment -zavedenie a spustenie objednávkového systému pre cukráreň
• Výpomoc s cukrárenskou výrobou /napr. tvorba katalógov, objednávanie obalového materiálu..atd./
• Zastupovanie manažéra odbytu v prípade neprítomnosti v práci /príjem objednávok, zadanie výroby/
• Vykonáva všetky zadané úlohy od zamestnávateľa, ktoré sú spojené s chodom vozového parku a cukrárne.
• Informuje zamestnávateľa o prípadných problémoch, aktívne navrhuje a realizuje riešenia.
• Aktívna účasť na každej porade, ktorú organizuje spoločnosť.
Požiadavky na kandidáta:
• MS office – min mierne pokročilý
• Skúsenosť s riadením tímu do 10 ľudí
• Logické a analytické myslenie
Zamestnanecké benefity:
• 2x mesačne masáže zdarma priamo vo firme
• Luxusne zariadené firemné fitnes k dispozícii 24 hod denne
• Finančná náhrada za stravné lístky
• Služobný mobil
Mzdové podmienky (brutto): od 1000 EUR/mesiac.
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Bližšie informácie k pracovnej ponuke prikladáme v linku
V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám životopis emailom na info@, prípadne sa informujte telefonicky na čísle +293.
Hľadám prácu v administratíve, obchodnej činnosti, zákazníckej podpore, prípadne vedenie e-shopu. Mám dlhoročné rôznorodé pracovné skúsenosti, ovládam plynule taliansky jazyk.
Lokalita Galanta, Trnava, Senec, Bratislava, Nitra
momentálne rozširujem priestory na pobočke v Skalici a dávam možnosť 2 mladým luďom pracovať v kancelárii.
ide o prácu obchodného konzultanta,
náplňou práce je prieskum trhu a teda komunikácia.
pracuje sa po-pia 8:00-17:00
Neoddeliteľnou súčasťou firmy sú bonusy,ktoré rád rozpoviem na osobnom pohovore.
miesto výkonu-Skalica
Ohodnotenie-Fix 1000€/mesiac+provízie(priemerný plat funkčného človeka 2250€).
Dobrý deň,
prijmeme posily na administratívno - klientské práce. Náplň práce: vybavovanie telefonátov, mailová komunikácia, audity, asistenčné práce, atď.
Flexibilná pracovná doba prípadne homeoffice - dohodou
Možnosť pracovať aj popri VŠ, MD - do budúcna možnosť trvalého PP
Životopisy prosím zasielať na mail: asistentka.nitra1@
Ponúkame Vám dlhodobú prácu asistentky riaditeľa.
Školenie poskytujeme úplne ZDARMA.
Možnosť začať pracovať ihneď alebo podľa dohody.
V prípade spokojnosti ponúkame dlhodobú spoluprácu.
Vyžadujeme ovládať základné programy - Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Banskobystrická spoločnosť hľadá sekretárku, sekretára na dva pracovné dni v týždni (pondelky a stredy) podmienka, ovládanie excel, word, internet, práca s PC.
odmena dohodou
Hľadám si administratívnu prácu v oblasti stavebnictva/developmentu, v ktorej mám skúsenosti 12 rokov. Pokojne aj ako výpomoc na pár hodín denne. Prípadne externe pri vybavovaní stavebných povolení.
Prosím, kontaktovať len podľa zadania, nie predaj, kozmetika, atď.
Hladám asistenta na riadenie našich stavebných projektov.Firma posobí na uzemí Slovenskej a Českej republiky.
Požiadavky:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- VP sk. B, aktívny vodič, ktorému nerobí problém šoférovane dlhých ciest ČR a SR
-Práca s PC a používanie rôznych softvérov
-schopnosti komunikácie s investormi
-Flexibilný pracovný čas
ostatne info na :hydroizomat1@
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.
Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@
V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Hľadáme na stavby v Rakúsku ( Vieden ) inštalatérov na montáž potrubia vody, kúrenia, podlahové kúrenie.
Na slovenskú pracovnú zmluvu
Náplň práce - inštalácia, montáž rozvodov kúrenia, vody
50h týždenne
Ubytovanie zabezpečujeme a hradíme my
Firemné autá
Mzda vyplácaná 2x mesačne
Pracuje sa od pondelka do piatku
Pracovné náradie zabezpečujeme my
Požadujeme:
znalosť v odbore
manuálna zručnosť
výhodou čítanie výkresovej dokumentácie - izometrie
ochota pracovať