Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 2
Príjmeme brigádnika na nahadzovanie produktov na eshop. Pracovná doba 7:45-16:00, ohodnotené 5€/hodina. Znalosť maďarského jazyka výhodou. V prípade záujmu pošlite životopis na karieraheliumking@
Cestovná kancelaria v Bratislave hladá posilu. Ak si mladý, pracovitý absolvent zaučíme do prace s rezervačným systémom AMADEUS.
Prax vítaná.Záujemca hlás sa na TEL: .
Som Nemčinár + AJ slovom a písmom.Hľadám pracovnú ponuku na Slovensku.
Keď nedvíham tel.prosím zaslať vašu ponuku na emal čo najskôr sa vám ozvem
Som nefajčiar,nealkoholik spoľahlivý.
Ponúkame pracovné miesto ( TPP ) pre ambicióznu pani, ktorá ovláda podvojné účtovníctvo, fakturáciu, mzdy, personálnu agendu.
Prax min. 10 rokov.
Životopis prosím zasielajte na adresu: hudakova@
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne
- vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine
- objednávky tovaru a preberanie tovaru
- skladové hospodárstvo
- objednávkový systém stravníkov
- tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny
- zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne
- kontrola čistoty na pracovisku
- práca s registračnou pokladnicou
- bežné administratívne práce
- doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce
- stravovanie zdarma - raňajky, obedy
- vianočný večierok
- vianočný balíček
Plat : 1000€
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne?
Tak ste na správnom mieste!
Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí.
Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy.
Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou.
Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu.
Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra.
Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť.
Miesto práce: Bratislava/Pezinok.
Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás!
Zamestnanecké výhody, benefity
Menší "rodinný" kolektív
Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup
Flexibilný pracovný čas
Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra)
Neplatíte žiadne poplatky za licenciu
Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu)
Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov.
Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku.
Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu.
Požiadavky na zamestnanca
Microsofr Word, Excel - Základy
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti:3
Počet rokov praxe:3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup
- obchodné zručnosti
Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Spracujem podvojné účtovníctvo, jednoduché účtovníctvo a mzdovú agendu.
Pracujem v programoch OMEGA a OLYMP.
V prípade záujmu má prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Ďakujem
Prijímeme do trvalého pracovného pomeru Sociálneho Pracovníka, s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
V prípade záujmu o prácu v spoločnosti DODS SYSTEM, s.r.o. prosím vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si spoločne dohodneme termín pracovného pohovoru.
Hľadáme obchodnú referentku, referenta. Náplň práce: vyhľadávanie klientov, práca s PC, komunikačné schopnosti. Vhodné aj pre absolventov SŠ, VŠ. Plat. podmienky na osobnom stretnutí. Životopis zasielajte na: simko@
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Spoločnosť KAŠEKO s.r.o.
Hľadá nového kolegu do tímu na pracovnú pozíciu Marketingový manažér
Ide o prácu na plný úväzok, kde bude vašou úlohou komunikácia zo zákazníkmi, spravovanie našich web stránok oslovovanie nových firiem všetko potrebné vás radi zaučíme stačí chuť pracovať
Jedinou podmienkou je ovládanie anglického jazyka znalosť nemeckého jazyka je vítaná
Práca je vhodná aj pre absolventa
Miesto výkonu práce je Považská Bystrica
V prípade záujmu prosím posielajte životopisy na kaseko@
Hľadám prácu, ktorú zvládnem vykonávať z domu.Mohlo by ísť o administratívne práce, správu eshopu atď
Nemám záujem o katalógový predaj!!
Súrne hľadám asistenta/asistentku brigádne, alebo aj popri zamestnaní.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...)
Platobné podmienky:4eur/hod.+dohoda
Životopis zasielať na k.pisonova@
Prijme do zamestnania pani ,ktorá ovláda prácu s počitačom,robenie faktúr,dodacich listov a prípravu podkladov pre externého ekonóma.
O záujem píšte na mail:pribulova@
Hľadáme telefonistku /tu, ktorí nemajú problém aktívne volať ľudom s ponukami práce. Vedia prijať aj odpoveď NIE a ísť ďalej...
Zákazky sú rôzne. Telefonista /tka vždy dostane informácie o zákazke a prístup do databázy.
Vhodné aj pre študentov, ktorí si chcú privyrobiť.
Podmienky:
- aktívne ovládanie francúzskeho jazyka
Platové podmienky:
od 4,52 €/h v hrubom
Kontaktujte nás prosím cez mail na: office@ / + 421907749777,al.
work@ /
Ponúkam Vám prácu na doma dá sa tu pekne zarobiť za týždeň 400euro.Pomienkou je ísť na osobný pohovor do Ba.V prípade záujmu ma kontaktujte ďakujem.
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc.
Náplň práce:
-administratíva
-práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel
-komunikácia- telefonická a mailová
-pošta/korešpondecia.
Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne.
Mzda v čistom 300-400€
Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.