bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Administratíva

Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 2

Hľadáme pomocného admina eshopu
Príjmeme brigádnika na nahadzovanie produktov na eshop. Pracovná doba 7:45-16:00, ohodnotené 5€/hodina. Znalosť maďarského jazyka výhodou. V prípade záujmu pošlite životopis na karieraheliumking@
Referent cestovnej kancelárie
Cestovná kancelaria v Bratislave hladá posilu. Ak si mladý, pracovitý absolvent zaučíme do prace s rezervačným systémom AMADEUS. Prax vítaná.Záujemca hlás sa na TEL: .
Hľadám si pracu
Hľadám si prácu v sfére administratívny pracovník. Mam dlhoročnú prax v stavebnej firme.
Nemčinár + AJ
Som Nemčinár + AJ slovom a písmom.Hľadám pracovnú ponuku na Slovensku. Keď nedvíham tel.prosím zaslať vašu ponuku na emal čo najskôr sa vám ozvem Som nefajčiar,nealkoholik spoľahlivý.
Ekonómka s praxou
Ponúkame pracovné miesto ( TPP ) pre ambicióznu pani, ktorá ovláda podvojné účtovníctvo, fakturáciu, mzdy, personálnu agendu. Prax min. 10 rokov. Životopis prosím zasielajte na adresu: hudakova@
Administratívna pracovníčka
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne - vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine - objednávky tovaru a preberanie tovaru - skladové hospodárstvo - objednávkový systém stravníkov - tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny - zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne - kontrola čistoty na pracovisku - práca s registračnou pokladnicou - bežné administratívne práce - doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce - stravovanie zdarma - raňajky, obedy - vianočný večierok - vianočný balíček Plat : 1000€
Asistentka/maklérka pre realitnú kanceláriu
Zaujímajú Vás nehnuteľnosti? Ste dobrý/á v komunikácii? Máte rád/a obchod? Hľadáte prácu, kde môžete zarobiť aj viac tisíc mesačne? Tak ste na správnom mieste! Sme menšia realitná kancelária, ktorá pôsobí na trhu od r. 2002. Ak Vám vyhovuje skôr práca v menšom tíme, máme pre Vás ponuku.Pôsobíme v okresoch Bratislava, Pezinok, Senec. Momentálne nám chýba asistentka realitnej kancelárie, ktorá by bola aj maklérkou pre Bratislavu. Asistentské práce sú do 20hod. týždenne, platené hodinovou sadzbou. Maklérske práce sú platené % z provízie. Ide o prácu na živnosť. Obhliadky by sa realizovali prevažne v Bratislave, preto hľadáme niekoho, kto býva v Bratislave príp. v Pezinku a blízkom okolí. Realitná asistentka bude mať na starosti aktualizáciu našich realitných ponúk, bude komunikovať s klientmi. Pripravovať pre nich informácie, inzerciu, ponukové listy. Ideálne, ak má skúsenosť aj s grafikou a vedela by robiť aj jednoduché propagačné podklady pre sociálne siete. Znalosť práce s fotkami a videami je výhodou. Asistentskú prácu je možné vykonávať z domu. Asistentka bude čiastočne robiť aj maklérsku prácu a chodiť na obhliadky (cca.. 1x do týždňa). Bude mať na starosti obhliadky našich ponúkaných nehnuteľností v Bratislave. Má možnosť kariérneho rastu a postupne prejsť na pozíciu makléra. Ponúkame profesionálny rast, zaškolenie. Podmienkou sú dobré komunikačné schopnosti a dobrá znalosť práce s počítačom. Ide o prácu na živnosť. Miesto práce: Bratislava/Pezinok. Ak Vás zaujímajú nehnuteľnosti, práca so sociálnymi sieťami, ste komunikatívny človek, hľadáme práve Vás! Zamestnanecké výhody, benefity Menší "rodinný" kolektív Školenia pre maklérov (viď. ), individuálny prístup Flexibilný pracovný čas Motivačné ohodnotenie (čím vyššia provízia pre kanceláriu, tým vyššia provízia pre makléra) Neplatíte žiadne poplatky za licenciu Práca v etablovanej realitnej kancelárii (už 21 rokov na trhu) Používame realitný program pre maklérov Back office, ktorý výrazne uľahčuje prácu maklérov. Mame novú modernú web - stránku, ako jedna z mála kancelárii na Slovensku, aj v anglickom jazyku. Tieto benefity výrazne uľahčujú prácu. Požiadavky na zamestnanca Microsofr Word, Excel - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti:3 Počet rokov praxe:3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie,zodpovedný prístup - obchodné zručnosti Ak Vás takáto práca zaujíma, prosím, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis a fotku na mail
Spracujem podvojné/jednoduché účtovníctvo, mzdovú agendu
Spracujem podvojné účtovníctvo, jednoduché účtovníctvo a mzdovú agendu. Pracujem v programoch OMEGA a OLYMP. V prípade záujmu má prosím kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Ďakujem
Sociálny pracovník
Prijímeme do trvalého pracovného pomeru Sociálneho Pracovníka, s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. V prípade záujmu o prácu v spoločnosti DODS SYSTEM, s.r.o. prosím vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne si spoločne dohodneme termín pracovného pohovoru.
hľadáme obchodnú referentku
Hľadáme obchodnú referentku, referenta. Náplň práce: vyhľadávanie klientov, práca s PC, komunikačné schopnosti. Vhodné aj pre absolventov SŠ, VŠ. Plat. podmienky na osobnom stretnutí. Životopis zasielajte na: simko@
Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Hľadám prácu
Hľadám prácu Administratívny pracovník, veduca predajne, pripadne zástupca vedúceho, teamleader,
Účtovníčka.
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Práca v Marketingu
Spoločnosť KAŠEKO s.r.o. Hľadá nového kolegu do tímu na pracovnú pozíciu Marketingový manažér Ide o prácu na plný úväzok, kde bude vašou úlohou komunikácia zo zákazníkmi, spravovanie našich web stránok oslovovanie nových firiem všetko potrebné vás radi zaučíme stačí chuť pracovať Jedinou podmienkou je ovládanie anglického jazyka znalosť nemeckého jazyka je vítaná Práca je vhodná aj pre absolventa Miesto výkonu práce je Považská Bystrica V prípade záujmu prosím posielajte životopisy na kaseko@
Súrne hľadám
Hľadám prácu, ktorú zvládnem vykonávať z domu.Mohlo by ísť o administratívne práce, správu eshopu atď Nemám záujem o katalógový predaj!!
Asistent/asistentka
Súrne hľadám asistenta/asistentku brigádne, alebo aj popri zamestnaní.V prípade spokojnosti je možnosť dlhodobej práce(dohoda,prac.pomer...) Platobné podmienky:4eur/hod.+dohoda Životopis zasielať na k.pisonova@
Firma Eurogastrop v Kapušanoch
Prijme do zamestnania pani ,ktorá ovláda prácu s počitačom,robenie faktúr,dodacich listov a prípravu podkladov pre externého ekonóma. O záujem píšte na mail:pribulova@
Telefonista/tka do personálnej agentúry - nástup ihneď
Hľadáme telefonistku /tu, ktorí nemajú problém aktívne volať ľudom s ponukami práce. Vedia prijať aj odpoveď NIE a ísť ďalej... Zákazky sú rôzne. Telefonista /tka vždy dostane informácie o zákazke a prístup do databázy. Vhodné aj pre študentov, ktorí si chcú privyrobiť. Podmienky: - aktívne ovládanie francúzskeho jazyka Platové podmienky: od 4,52 €/h v hrubom Kontaktujte nás prosím cez mail na: office@ / + 421907749777,al. work@ /
Super praca na doma
Ponúkam Vám prácu na doma dá sa tu pekne zarobiť za týždeň 400euro.Pomienkou je ísť na osobný pohovor do Ba.V prípade záujmu ma kontaktujte ďakujem.
Asistent / Administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej pobočky v TN hľadám k sebe človeka na výpomoc. Náplň práce: -administratíva -práca na PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky, word, excel -komunikácia- telefonická a mailová -pošta/korešpondecia. Všetko čo bude potrebné osobne zaučím a zaškolím Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci. Časovo 5-10 hodín týždenne. Mzda v čistom 300-400€ Poprosím vás kontakovať na telefonnom čisle uvedenom dole, ideálne zaslať životopis na mailovú adresu.
bazár, predaj, inzercia, predám, Administratíva
123456 .. 13