bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Administratíva

Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 3

ASISTENT/ Realitný MAKLÉR/ KA  KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA. Naplň práce: Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony. PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii, aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom - návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia - stretnutie s klientmi - prehliadky so záujemcami - aktívne sledovanie realitného trhu. - motivujúci provízny systém - poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Finančne a časovo flexibilný zdroj príjmu
Do dlhodobo zabehnutého, mladého a dynamického kolektívu, hľadám nového spolupracovníka či spolupracovníčku. Sme medzinárodná obchodná firma, ktorá sprostredkuje riešenia na potreby a požiadavky klientov. Voľné pracovné pozície sú pre mestá: Trenčín Nové Mesto nad Váhom Bánovce nad Bebravou Partizánske Topoľčany Nitra Náplň činností: - starostlivosť o vytvorený kmeň klientov - aktívna komunikácia s klientmi a spoločnosťami - osobnostný rozvoj - pravidelné vzdelávanie - homeoffice ( po kompletnom zaškolení možnosťou ) Platové podmienky: - možnosť budovať až 6 zložiek príjmu od začiatku nástupu - možnosť budovať si fixné zložky príjmu Pre viac informácií ma kontaktujte telefonicky na: alebo mailom na hlatky.jakub13@
Dispečer/ka  taxislužby
Prijmeme s nástupom ihneď do našej zavedenej taxislužby dispečera. Potrebne aspoň základne ovládanie práce s počítačom, znalosť bratislavského miestopisu. práca je v príjemnom prostredí, v samostatnej kancelárii. práca je na smeny pri výhodnom finančnom ohodnotení v závislosti od odpracovaných hodín. Vhodne aj pre bystrého študenta, pripadne pre invalidného dôchodcu. neskúseného zaučíme... Ideálne pre niekoho, kto býva v štvrtom bratislavskom obvode. V prípade potreby vieme zabezpečiť aj ubytovanie. Pre viac informácií volajte .
ADMINISTRATÍVNE práce - angličtina
Ak máš prax v nákupe je to výhodou, nie však podmienkou. Dôležité sú tvoje jazykové schopnosti - aktívna angličtina. Ide o administratívne práce v oblasti nákupu. Miesto výkonu ILAVA Možný nástup IHNEĎ Mzda: od 1000 €/mesiac Kontakt:
Sociálny pracovník s praxou
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka, s praxou u poskytovateľa sociálnych služieb. Znalosť ovládania práce s informačným systémom DODS sú výhodou ale nie nutnosťou. V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru. Veľmi štedré odmeny - o tom osobne.
Práca
Hľadám si prácu ktorú môžem vykonávať z domu na pc ako administratívny pracovník, fakturantka Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, ,financovanie.Preferujem administratívu, prácu s Pc , word ,excell,práca v e- shope formou Home office . Poprosím o ponuky iba ohľadom administratívy.Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii .Nástup kedykoľvek
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Predajca nových vozidiel Hyundai
Príjmeme predajcu vozidiel Hyundai Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu. Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.
HĽADÁM PRÁCU V ADMINISTRATÍVE
Hľadám prácu v administratíve na skrátený úväzok, VŠ, som ZŤP. Za každú ponuku ďakujem. Číslo je vymyslené. Píšte na mail tima35@
telemarketing
Práca pre študentku alebo mamičku na MD v rámci telemarketingu v oblasti jazykového vzdelávania, denne 4-5 hod. telefonovania, mesačná odmena 240€ čistá mzda. Tel.
GVS Energie GmbH-Asistentka/Asistent Slovenského Tímu
Spoločnosť GVS Energie GmbH Hľadá Asistentku/Asistenta Slovenského tímu. Úlohy: -Získavanie a výber zamestnancov na Slovensku v spolupráci s nemeckými kolegami -podpora Slovenských zamestnancov v úradných záležitostiach na Slovensku -preklady vnútropodnikových listov -komunikácia s nemeckými kolegami v otázkach slov.zamestnancov Čo požadujeme: -flexibilita -komunikatívnosť -Nemecký jazyk na profesionálnej úrovni slovom aj písmom(Úroveň C1) -povinná návšteva Nemeckej kancelárie na 2 dni každých 14 dní Čo ponúkame: -25 hod./týždenne a 15,00 eur Brutto/hod. -21 dní Dovolenky pri 25 hod.pracovnom týždni -90 % Home Office -Nemecká prac.zmluva Volať na telefónne číslo dole,priamo majiteľovi spoločnosti
Administratívne práce
do našej spoločnosti zaoberajúcej sa montážou určených meradiel a vodoinštalačnými prácami hľadáme kolegyňu na TPP: Náplň práce: - komunikácia so zákazníkmi aj dodávateľmi , vyhotovenie cenovej kalkulácie - prijímanie objednávok od zákazníkov - naplánovanie harmonogramu prác - spracovanie montážnych podkladov, fakturácia Pracovný čas: Pon.- Pia. 8:00-16:00 Miesto výkonu práce: Bratislava Kramáre Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom Word, Excel, obchodná korešpondencia., zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť. Prax v administratíve výhodou. Mzda: 1000 eur brutto Životopisy zasielajte na email: vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Ponuka administratívnej práce
Hľadáme nového kolegu do nášho ekonomického tímu. Náplň práce: zakladanie a triedenie účtovných dokumentov. Práca je vhodná aj pre absolventa alebo dôchodcu. Práca v ekomickej sfére vítaná. Flexibilný pracovný čas, práca na dohodu/TPP/živnosť. Platové podmienky, budú upresnené na pracovnom pohovore. Lokalita: Bratislava - Nové Mesto
Pracovná príležitosť, príležitosť na zmenu
Pracovná pozícia zahŕňa: Po zaškolení : - prácu v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - práca s interným systémom, - aktívna práca s klientom, - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Ponúkame: - zaujímavé platové možnosti, (viac možností príjmu), - pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť, - možnosť kariérneho rastu, - rôzne iné benefity spoločnosti. Osobnostné predpoklady: - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: mnkcervena@
Administratívny pracovník na zastupovanie počas dovoleniek
Ponúkame brigádu na 2mesiace v oblasti administratívy (august,september) - evidencia a objednávanie ubytovania - kontrola ubytovaných zamestnancov - príprava dokladov na cudzineckú políciu - objednávanie termínov na polícii - objednávanie a koordinácia dopravy - vybavovanie žiadostí na štátnych úradoch - vybavovanie prechodných pobytov na cudzineckej polícii (skoro ráno, spolu aj s cudzincami chodíte na políciu) - komunikácia s cudzincami (je to možné aj bez znalosti cudzieho jazyka ale ak nejaký jazyk ovládate, budete to pre Vás jednoduchšie) Hľadáme lojálneho, komunikatívneho, samostatne mysliaceho zamestnanca, ktorý je zároveň tímovým hráčom. Podmienkou je vodičský preukaz skupiny B. Znalosť jedného z týchto jazykov je výhodou (rusky, ukrajinsky, anglicky). Zastupovanie je počas mesiacov august a september (nie je možná dohoda že iba jeden z týchto mesiacov, oba mesiace musí byť kandidát k dispozícii) Zamestnanecké výhody, benefity - služobné auto, služobný telefón, služobný notebook - finančný príspevok na stravu Pre viac informácií nám neváhajte poslať Váš životopis na mail : nabor@
Vaša online asistentka
Ponúkam Vám svoje služby ako online asistentka. Ak potrebujete ušetriť čas, aby ste sa mohli plnohodnotnejšie venovať dôležitým pracovným úlohám, alebo chcete mať viac času pre Vašich blízkych, či na voľnočasové aktivity, som tu pre Vás. Služby z mojej ponuky: - správa eshopu (aktualizácia a správa produktov, email marketing, tvorba príspevkov pre sociálne siete) - zákaznícky servis (mail, telefón, messenger) - tvorba jednoduchého dizajnu (oznámenia, vizitky, letáky, bannery a iné) - gramatická a štylistická úprava textov - tvorba a úprava dokumentov - fakturácia a bežná administratíva - internetový prieskum a tvorba formulárov Mám niekoľkoročné skúsenosti ako asistentka v administratíve a tiež s prácou v eshope. Cena za hodinu mojich služieb je 5€, alebo na dohode pri náročnejších úlohách. V prípade záujmu ma kontaktujte emailom (číslo nie je platné) kajasist@
Výpomoc s administratívou
Dobrý deň, hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme. Ponúkam výpomoc s administratívou- nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do Vášho systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo vo Vašom softwére, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu.... Mám prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom. Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte. Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.
Práca z domu
Jednoduchá administratínva práca na 4 hodiny denne Privyrobenie si popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku pre komunikatívnych ľudí Nástup ihneď Práca z domu Osobný pohovor podmienkou (Bratislava alebo Košice) Ak máte záujem kontaktujte ma výhradne emailom
Hladam pracu pre ID
Som ID (60%), hľadám prácu, som zručná na PC, ovládam strojopis, administratívne práce. Mám pracovné skúsenosti v administratívnej práci, a pracovala som aj v stávkovej kancelárii. Mám VŠ. Práca môže byť aj na skrátený pracovný úväzok. Som spoľahlivá, presná. Miesto výkonu práce - Žiar nad Hronom a okolie, Zvolen.
Mzdová účtovníčka
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo) - Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel) - doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce - stravovanie zdarma - raňajky, obedy - vianočný večierok - vianočný balíček Plat : 1000€
bazár, predaj, inzercia, predám, Administratíva