Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 4
Hľadám prácu ako personalistka. Prax, skúsenosť v danom odbore.
Spoľahlivá, časovo flexibilná. Ponuky poprosím zasielať na atosmt@
Hľadáme dynamických a komunikatívnych ľudí, ktorí majú radi prácu s klientami/dtb a chcú reprezentovať značku WEXO a pracovať v biznise digitálnych technológií - APLIKÁCIA DO SMARTFÓNU WEXO.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať prezentáciu aplikácie WEXO
- aktivovať zákazníkom konto WEXO
- zabezpečovať zákaznícku starostlivosť
- TELEFONICKY, ELEKTRONICKY a OSOBNE budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov.
Je ten správny čas, aby si AJ TY naštartoval svoju kariéru v DIGITÁLNOM MARKETINGU.
Ak sa Ti páči takáto práca, pošli nám životopis na:
pohovory@
a my Ťa budeme kontaktovať.
Mzda/plat: 1 000 fix+bonusy
Do novootvoreného e-shopu a showroomu v Bánovciach nad Bebravou, hľadáme pracovníka/čku na pozíciu operátor, s náplňou práce :
- prijem telefonických a e-mailových objednávok,
- zodpovedný prístup k práci,
- poskytovanie informácií o tovare
- kontrola objednávok a komunikácia so zákazníkom v eshope,
- administratívne a pomocné úlohy
- odbavenie objednávok
- prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť, zodpovednosť.
- Práca s PC- Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint – pokročilý
Jazykové znalosti: Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou.
Práca je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké výhody:
- istota fixného platu
- motivačné odmeny
- osobný a kariérny rozvoj a rast
- firemný mobil, notebook ...
- moderné pracovné prostredie.
Platové podmienky a ostatné výhody po osobnom pohovore.
Hľadáme dynamických a komunikatívnych ľudí, ktorí majú radi prácu s klientami/dtb a chcú reprezentovať značku WEXO a pracovať v biznise digitálnych technológií - APLIKÁCIA DO SMARTFÓNU WEXO.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať prezentáciu aplikácie WEXO
- aktivovať zákazníkom konto WEXO
- zabezpečovať zákaznícku starostlivosť
- TELEFONICKY, ELEKTRONICKY a OSOBNE budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov.
Je ten správny čas, aby si AJ TY naštartoval svoju kariéru v DIGITÁLNOM MARKETINGU.
Ak sa Ti páči takáto práca, pošli nám životopis na:
pohovory@
a my Ťa budeme kontaktovať.
Mzda/plat: 1 000 fix+bonusy
Dopravná spoločnosť v Trenčíne ihneď príjme Fakturanta/fakturantku na administratívne prace a vystavovanie faktúr.
Skúsenosti a prax sú výhodou.
Nástup možný ihneď.
Platove podmienky pri osobnom pohovore.
Možnosť pracovať aj na brigádu.
Obchodno-investičná spoločnosť s realitami v Poprade hľadá zodpovednú osobu so zmyslom pre poriadok na pozíciu osobná asistentka. Nástup ASAP. Mzda dohodou. Uchádzači prosím zasielať životopis s fotografiou na e-mailovu adresu pbauto13@ . Vybratí uchádzači budú oslovení. Ďakujeme za pochopenie.
Keď potrebujete vymyslieť originálnu báseň, ste na správnom mieste. Píšem prakticky od malička a veľmi ma to baví. Mám tvorivého ducha a básni som už napísala stovky. Ľudia si radi zaplatia za niečo neobvyklé - ako je napríklad báseň - hlavne keď ju oni sami napísať nevedia. Ja to spravím a s radosťou. Napíšem pár veršov pre Vašich rodičov, kamarátku/kamaráta, sestru/brata, priateľku/priateľa, starých rodičov či len tak susedovi, pre radosť.
Do 10 veršov = 4,00€
Inštrukcie:
Čím viac informácii mi dáte, tým lepšia báseň bude. Je dobre vedieť, čo má ten človek rád. Či mu chcete vyznať lásku, alebo len poďakovať za jeho kamarátstvo, oporu. Všetko je na Vás :-)
O ďalších podrobnostiach sa dohodneme mailom. Tam bude prebiehať celá naša komunikácia.
Miesto práce: Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Hľadáme dynamických a komunikatívnych ľudí, ktorí majú radi prácu s klientami/dtb a chcú reprezentovať značku WEXO a pracovať v biznise digitálnych technológií - APLIKÁCIA DO SMARTFÓNU WEXO.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať prezentáciu aplikácie WEXO
- aktivovať zákazníkom konto WEXO
- zabezpečovať zákaznícku starostlivosť
- TELEFONICKY, ELEKTRONICKY a OSOBNE budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov.
Je ten správny čas, aby si AJ TY naštartoval svoju kariéru v DIGITÁLNOM MARKETINGU.
Ak sa Ti páči takáto práca, pošli nám životopis na:
pohovory@
a my Ťa budeme kontaktovať.
Mzda/plat: 1 000 fix+bonusy
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR a Zahraničia
Požadujeme:
- Maďarský jazyk pokročilý
- Anglický jazyk komunikatívne
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
-Ubytovanie zabezpečíme
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.
Dobrý deň,
do okresnej kancelárie v Bánovciach n/Bebr a pripravovanej kancelárie v TN a PE hľadáme človeka na výpomoc. (ideálne pre absolventa alebo študenta VŠ)
Náplň práce:
-administratíva
-práca na tablete/PC - emaily, pracovný portál, kalkulačky.
-komunikácia- telefonická a mailová
Všetko čo bude potrebné vedieť osobne zaučíme a zaškolíme.
interný vzdelávací systém, lektor.
Výhodou je flexibilný pracovný čas. Ideálne pre človeka popri škole/ popri práci.
Časovo 5-10 hodín týždenne. perspektíva kariérne rásť pokiaľ je záujem a ochota.
- Mzda v čistom 300-500€
- po zaškolení a odbornom vzdelaní cca 6-12mesiacov 1000 - 1500€
Poprosím kontakovať na tel. čisle , alebo zaslať životopis na mail.
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou.
Hľadám ženu so znalosťou ruštiny a Internetového vyhľadávania, práca pre Rakúsku pracovnú agentúru - medicínsky zamestnanci , telefonovanie, Office , Karlova Ves . Znalosť jazykov výhoda.
Dobrý deň prajem.Hľadám si prácu respektíve brigádu v Košiciach,alebo v okolí Košíc.Malo by to byť niečo v administratíve,alebo niečo fyzický nenáročné keďže som plný invalid a držiteľ preukazu ŤZPs.Pre zamestnávateľa veľké výhody,keďže mi nemusí platiť odvody,alebo to môže využiť aj na získanie príspevku od úradu práce.Poprosím informovať ma iba e-mailom.Poprosim iba serióznu prácu a serióznu ponuku a nie predaj cez internet a podobné nereálne ponuky.ĎAKUJEM veľmi pekne.Marek-Košice
Hľadáme dynamických a komunikatívnych ľudí, ktorí majú radi prácu s klientami/dtb a chcú reprezentovať značku WEXO a pracovať v biznise digitálnych technológií - APLIKÁCIA DO SMARTFÓNU WEXO.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať prezentáciu aplikácie WEXO
- aktivovať zákazníkom konto WEXO
- zabezpečovať zákaznícku starostlivosť
- TELEFONICKY, ELEKTRONICKY a OSOBNE budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov.
Je ten správny čas, aby si AJ TY naštartoval svoju kariéru v DIGITÁLNOM MARKETINGU.
Ak sa Ti páči takáto práca, pošli nám životopis na:
pohovory@
a my Ťa budeme kontaktovať.
Mzda/plat: 1 000 fix+bonusy
Stavebná spoločnosť vo Valalikoch príjme na polovičný úväzok administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:asistentka konateĺa, administratívne práce, vybavovanie emailovej komunikácie, príprava podkladov na fakturáciu, príprava dokladov pre účtovníčku.
Pracovný čas po vzájomnej dohode min.4 hod denne. Nástup hneď.
Ponúkame prácu ideálmne pre Poliaka žijúceho na Slovensku, alebo Slováka ktorý ovláda poľštinu aktívne Slovom aj písmom.
Uzavreli sme obchod v poľsku a potrebujeme managera, ktorý nám zabezpečí komunikáciu s našim poľským klientom.
Možnosť práce z domu 4 dni do týždňa, preklad textov a komunikácia emailom a telefonicky.
Kdekoľvek na Slovensku.