bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Administratíva

Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 5

Čiastočný úväzok - Práca z domu- NUTNÁ ZNALOSŤ MAĎARČINY
Ponúkame prácu na čiastočný úväzok. FULL HOME OFFICE. Jedná sa o administratívnu prácu na PC, na doma (v zásade nie je nutné nikam dochádzať do práce, iba prípadne na zaškolenia a semináre - párkrát do roka). Práca spočíva v spracovaní objednávok a komunikácií s zákazníkmi v maďarskom jazyku (telefonická a e-mailová podpora) a spracovanie objednávok v našom internom systéme ktorý je iba v slovenčine. Požiadavky : Výborná znalosť maďarského jazyka (slovom aj písmom) a znalosť slovenského jazyka. Samozrejme požadujeme slušný a milý prístup k zákazníkom. Dobrá všeobecná počítačová gramotnosť. Časovo táto práca zaberie cca. 4-6 hodín do týždňa a cez sezónu (október-december) výrazne viac. Pracovný čas je flexibilný a viete si ho upraviť podľa vašich možností. Ponúkame: - zaujímavé finančné ohodnotenie - byť súčasťou stabilného tímu v silnej a dlhodobo rastúcej spoločnosti - Firemný telefón/ntb - Teambuildingy - Skvelý a mladý kolektív - Flexibilný prac. čas - Homeoffice V prípade záujmu môžete pracovať aj viac - viac info osobne alebo telefonicky. Pre viac informácií nás kontaktujte prosím mailom na jutiexpres@ na túto adresu môžete aj poslať Váš životopis. Ďakujeme veľmi pekne !
Administratíva práca Slovensko Poľsky
Ponúkame voĺné pracovné miesto Poliakovi žijúcemu na Slovensku alebo Slovákovi ktorý ovláda aktívne poľštinu Slovom aj písmom. Jedná sa o komunikáciu na zákazke so zákazníkom z Poľska, dlhodobo. Pracuje sa 4 dni do týždňa, možná práca z domu odkiaľkoľvek. Nástupná mzda 900€ brutto, možnosť rastu.
Hodinova sekretarka/asistent - ciastocny / plny uvazok
Ponukam sluzby v oblasti administrativnych sluzieb, ako sekretarka / asistentka pre manazerov, firmy, uctovnictvo, delegovanie prace, zastupovanie pre firmy/manazerov. 20 Eur/hod. Max. 100 Eur / tyzdenne.
Daňové priznanie za rok 2022
Ak neviete, či sa Vám oplatí podať DP, alebo či máte povinnosť DP podať, poradím zadarmo. Ak následne budete mať záujem o vypracovanie DP, cena: typ A = príjmy zo zamestnania (SR alebo zahraničie) od 10€, typ B = živnosť (paušálne výdavky) 25€ vrátane elektronického podania DP (je potrebné mať vybavenú elektronickú komunikáciu s daňovým úradom/ finančnou správou). Doklady nafotíte, zašlete mi emailom, takže táto ponuka platí pre celú SR. Kontaktujte ma emailom alebo telefonicky.
Asistentka
Stavebná spoločnosť prijme ihneď asistentku na 3 dni do týždňa. Náplň práce :vedenie korešpodencie, príprava podkladov pre účtovníčku, dobrá znalosť EXCEL, ostatné práce spojené s vedením v súkromej firme uvedieme na pohovore. Platové podmienky 500 € bude záležať od skúseností. Životopis zasielajte na ambramartin@
Práca v kancelárií ale aj možnosť osobnostného rozvoja
Ponúkam prácu v kancelárii. Keďže otvárame nové pobočky na strednom Slovensku (DT, ZV, LC). Príjem na HPP (600-1500€) v čistom, VPP (100-500€), práca je vhodná aj pre osoby na materskej dovolenke alebo popri štúdiu. Náplňou práce sú administratívne činnosti, práca s databázou, vypisovanie tlačív pre inštitúcie, telefonáty klientom a inštitúciám. Časovo flexibilná pracovná doba v zaujímavej sfére. Samozrejmosťou je možnosť kariérneho rastu a využite benefitov firmy a osobného rozvoja. V prípade záujmu posielajte životopis: katkapurdekova@ . Vybraní uchádzači budú telefonicky kontaktovaní.
Samostatný mzdový účtovník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie mzdového účtovníctva, príprava personálnych podkladov, súvisiace štatistické výkazy, - organizácia vzdelávania zamestnancov, - spracovanie poistných zmlúv, - príprava bankových prevodov, - vedenie účtovníctva dlhodobého majetku, - účtovanie zverených účtovných dokladov, - spolupráca pri inventarizácii záväzkov, pohľadávok a ďalších položiek majetku spoločnosti, - spolupráca pri mesačných/ročných účtovných uzávierkach, - sledovanie zmien v účtovnej legislatíve a súvisiacich predpisoch. Zamestnanecké výhody, benefity: - flexibilný pracovný čas, - parkovacie miesto, - vzdelávanie v odbore, - vysoká miera samostatnosti. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomické Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti - samostatnosť, zodpovednosť, - systematický a precízny prístup k práci, - zmysel pre detail, - znalosť podvojného účtovníctva podmienka, - znalosť programu firmy Compeko výhoda, - predchádzajúca skúsenosť na pozícii účtovníka a mzdového účtovníka podmienka, - schopnosť pracovať samostatne. Miesto výkonu práce: Bratislava - Petržalka
ADMINISTRATÍVNY REFERENT/ pol mesiaca možná práca z domu
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu? Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii. Nie je možné pracovať celý mesiac iba z domu. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Plat: 900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/ Nástup: dohodou Požiadavky: - SŠ s maturitou - pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa - spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, školenia V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
Administratívny pracovník s poľským jazykom POĽSKO/SLOVENSKO
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 900 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk je podmienkou. Práca z domu 4 dni do týždňa. Môžete bývať kdekoľvek. Ak máte už skúsenosti v oblasti sociálnych služieb, máte výhodu.
Hľadám si vedľajšiu prácu (iba HOME OFFICE)
Hľadám si vedľajšiu prácu ako privyrobenie popri hlavnému zamestnaniu. NEHĽADÁM ŽIADNE: - predaje (kozmetiky, výživových doplnkov atď.) - vypĺňanie dotazníkov/prieskumov/ankiet - telefonický support (call centrá a pod.) - poisťovníctvo ani nič, čo treba ľuďom núkať aby ste z nich mali províziu - ani žiadne podvodné činnosti, kde si treba niečo stiahnuť/klikať/pozerať videá/naháňať lajky a pod. Som spoľahlivá, seriózna, zodpovedná, a preto hľadám rovnako serióznu ponuku. Čo teda hľadám? Ideálne nejakú nekomplikovanú administratívnu prácu, ktorá vám zbytočne berie čas, no je nutné ju urobiť, a zároveň ju bez problémov viete zveriť niekomu ďalšiemu. Vyštudovala som právnickú fakultu, ale netrvám na tom, aby náplň práce bola nutne v tejto oblasti. Ovládam Word, Excel a pôsobím aj v oblasti scenáristiky, takže veľmi rada pomôžem v korektúre gramatiky či štylistiky v rámci slovenského jazyka, prípadne preložím stredne náročné texty z angličtiny do slovenčiny (napríklad titulky pod videá). Mám tiež skúsenosti s písaním článkov a pomerne kreatívnu myseľ. Mám záujem iba o prácu, ktorú môžem robiť z domu, a ktorej vykonávanie si budem vedieť flexibilne plánovať poďla môjho času. Na určitých časových kritériách a deadlineoch sa samozrejme vieme dohodnúť. Kontaktujte ma prosím mailom. Vopred ďakujem za vaše ponuky.
Čiastočný úväzok - Práca z domu- NUTNÁ ZNALOSŤ RUMUNČINY
Ponúkame prácu na čiastočný úväzok. FULL HOME OFFICE RUMUNSKÝ JAZYK. Jedná sa o administratívnu prácu na PC, na doma (v zásade nie je nutné nikam dochádzať do práce, iba prípadne na zaškolenia a semináre - párkrát do roka). Práca spočíva v spracovaní objednávok a komunikácií s zákazníkmi v rumunskom jazyku (telefonická a e-mailová podpora) a spracovanie objednávok v našom internom systéme ktorý je iba v slovenčine. Požiadavky : Výborná znalosť rumunského jazyka (slovom aj písmom) a znalosť slovenského jazyka. Samozrejme požadujeme slušný a milý prístup k zákazníkom. Dobrá všeobecná počítačová gramotnosť. Časovo táto práca zaberie cca. 4-6 hodín do týždňa a cez sezónu (október-december) výrazne viac. Pracovný čas je flexibilný a viete si ho upraviť podľa vašich možností. Ponúkame: - zaujímavé finančné ohodnotenie - byť súčasťou stabilného tímu v silnej a dlhodobo rastúcej spoločnosti - Firemný telefón/ntb - Teambuildingy - Skvelý a mladý kolektív - Flexibilný prac. čas - Homeoffice V prípade záujmu môžete pracovať aj viac - viac info osobne alebo telefonicky. Pre viac informácií nás kontaktujte prosím mailom na jutiexpres@ na túto adresu môžete poslať aj Váš životopis. Ďakujeme Vám veľmi pekne !
Personálny manažér / manažérka
Personálna agentúra so sídlom v centre mesta Košice prijme do svojho tímu posilu na pozíciu : personálny manažér / manažérka. Platové podmienky: dohodou Nástup možný ihneď. Požiadavky : vodičský preukaz sk.B - aktívny vodič, minimálne SŠ vzdelanie s maturitou, práca na PC pokročilý, slovenský jazyk plynule slovom aj písmom, vítané: ovládanie AJ, alebo RJ, UKRJ alebo NJ. bližšie info : telefonicky, mailom
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme šikovného mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami i opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Asistent / asistentka - Bratislava
Miesto práce: Bratislava – na čiastočný pracovný úväzok – nástup ihneď možný Ako rakúska rodinná firma s dlhoročnou skúsenosťou s upratovaním budov a domácností sme si vybudovali veľmi spokojnú základňu zákazníkov, ktorí sa spoliehajú na naše služby. Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme k čo najskoršiemu dátumu nástupu - asistenta/asistentku čiastočný pracovný úväzok – miesto práce: Bratislava Vaše úlohy - Pracujete v kancelárii v Bratislave a vediete pracovné pohovory s uchádzačmi. Objem práce - Na začiatku 15 hodín týždenne (neskôr aj viac hodín). Ponúkame - 700,00 € v hrubom/mesiac Máte záujem? Tešíme sa na Vašu žiadosť o prijatie, ktorú prosíme poslať so životopisom na adresu: christian.benz@ Váš tím HeldenKind HeldenKind Facility Service - Kristina Benz Pilzgasse 11/3 1210 Wien Österreich christian.benz@
Business manager - práca v Bardejove
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu business manager. Práca priamo v Bardejove. Požiadavky : - zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti - znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1) - vodičský preukaz "B" - vítaný Mzdové podmienky : 1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe 2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe Nástup : možný ihneď alebo po dohode Kontakt : (len vážny záujem)
Samostatný účtovník/účtovníčka
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je: - vedenie komplexnej účtovnej agendy . - spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy - práca v ekonomickom software Navision - spracovanie účtovných a daňových výkazov - zadávanie platieb - styk s finančnými a štátnymi inštitúciami - reporting (príprava podkladov pre vedenie) Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka mzdy do 300 Eur Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu. Nástup možný ihneď. Ďalšie požiadavky: V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Home office
Hľadám si skrátený úväzok na 2 max.4 hodiny denne home office - okrem call centra a nejaký predaj, iba férové ponuky. Dakujem Lucia
Práca v kancelárii na HPP/VPP Lučenec/Detva
❗️PONUKA PRÁCE ❗️ •Ponúkam prácu v kancelárií na HPP (700-1500€) a VPP (250-500€) •Miesto výkonu práce: Lučenec •Náplň práce: administratíva, vybavovanie telefonátov, práca s PC, vypisovanie tlačív... •Práca aj pre absolventov, študentov, rodič na MD... •Nástup: ihneď •Obsadzujeme viacero voľných pracovných miest. •V prípade záujmu pošlite životopis na emailovu adresu: patrik.mag@ •Kontaktovaní budú vybraní uchádzači.
Pracovná ponuka na TPP – Administratívny pracovník
Do nášho tímu hľadáme šikovného, pracovitého a zodpovedného človeka so zmyslom pre tímovú prácu a dynamiku. Podmienkou je vodičský preukaz, znalosť práce v MS Word a MS Excel. Vyžaduje sa fyzická prítomnosť v kancelárii (Štefánikova Trieda 84, Nitra), avšak niektoré úkony sa budú riešiť mimo kancelárie (napríklad realizovanie obhliadok na nájomných bytoch a iné). Práca je vhodná aj pre absolventa. Ponúkaný plat je 750€ v hrubom + príspevok na stravu. V prípade záujmu volajte na t.č. . Informácie o našej spoločnosti nájdete na stránke
Business manager - práca v Bardejove
Ponúkame voľné pracovné miesto na pozíciu business manager. Práca priamo v Bardejove. Požiadavky : - zodpovednosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti - znalosť nemeckého jazyka - pokročilý (C1) - vodičský preukaz "B" - vítaný Mzdové podmienky : 1500,00 €/mesiac brutto v skúšobnej dobe 2000,00 €/mesiac brutto po skúšobnej dobe Nástup : možný ihneď alebo po dohode Kontakt : (len vážny záujem) Životopisy zasielať : f.billy@
bazár, predaj, inzercia, predám, Administratíva