Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 6
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom.
Náplň práce zahŕňa:
• Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami
• Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi
• Správu kalendára a plánovanie stretnutí
• Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami
• Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov
• Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií
• Práca s PC a používanie rôznych softvérov
• Starostlivosť o chod kancelárie
Požadujem:
• Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory
• Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou
• Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť
• Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie
• Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie
• Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi
• Znalosť práce s počítačom a programom MS Office
• Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami.
• Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa
• Vodičské oprávnenie typu B
Ponúkam:
• Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom
• Možnosť kariérneho rastu a rozvoja
• Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť pravidelného vzdelávania
• Počas zapracovania 6 € / hodina
Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Do nášho tímu hľadáme mladého, šikovného a skúseného koordinátora projektov
Náplň práce: koordinácia zahraničných projektov, príprava, spustenie, dohľad nad priebehom až po úspešné zavŕšenie
komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, slovenskými i zahraničnými inštitúciami, s vysielanými pracovníkmi
proaktívna spolupráca s náborovým oddelením spoločnosti, s ekonomickým oddelením spoločnosti, s obchodným oddelením a vedením spoločnosti
Výhody, benefity :
firemný telefón, notebook, služobné cesty realizované v rámci EÚ ako aj do lukratívnych destinácií ( ostrovy Karibiku a zámorské departmenty Francúzska ), bonusový systém
Vzdelanie v odbore : strojárskeho priemyslu/ stavebníctva - výhodou
Jazykové znalosti:
Francúzsky jazyk- C1
Nemecký jazyk - B2/C1
Anglický jazyk - B2 - výhodou
Vítaná je prax s koordináciou pracovníkov na stavebných a strojárskych projektoch min 1 rok.
Osobnostné predpoklady:
samostatnosť, precíznosť, aktívny a kreatívny prístup pri hľadaní riešení úloh a problémov, výborné komunikačné zručnosti, analytické myslenie, profiremná a prozákaznícka orientácia, tímový hrač.
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu nás kontaktujte prostredníctvom mailu : office@ , tel:
al. na work@ , tel .:
Ponúkame voľné pracovné miesto pre absolventa vysokej školy, odbor Sociálna Práca, požiadavky vodičský preukaz. Prax v zariadení sociálnych služieb je výhodou.
V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.
Príjmem účtovníčku,účtovníka na administratívne práce -90% zahraničie-evidencie dochádzky,bločky,faktúry,freistelungi-potvrdenia a iné,10%-slovensko.Požadujem zodpovednosť,samostatnosť a prax v programe Kros.
Do firmy Konnex s.r.o., prijmeme študenta /študentku na výpomoc do kancelárie. Jedná sa o nenáročnú administratívnu prácu.
Plat: 4,00 / hodina
Životopis zasielajte na zakaznickyservis@
Dobrý deň,
hľadám prácu ideálne v administratíve ale rada vyskúšam aj iný druh práce, ideálne na skrátený uväzok, flexibilný alebo fixný pracovný čas, práca na doma a pod. Som zodpovedná, usilovná, pracovitá, rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, doma optika internet , Ms office . Trenčin
Miesto práce: 7210 Mattersburg, Burgenland (v blízkosti maďarskej hranice a Neziderského jazera)
HĽADÁME
PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU
(NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG)
Vaše povinnosti:
- Príjem našich pacientok a pacientov
- Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov
- Administratívne úlohy v našej ordinácii
- Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa.
Očakávame od vás:
- Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie
- Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme
- Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny
- Priateľskosť a odolnosť voči stresu
- Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie
- Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára.
Ponúkame:
- Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii
- Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený
- Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta
- Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie.
Mzdové podmienky
1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať.
Kontakt:
Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@
Zahnarztpraxis Dr. Leidl
Brunnenplatz 10
7210 Mattersburg
office@
Som majiteľom 2 obchodných miest v Bratislave a Senci.
Zaoberáme sa poisťovacou činnosťou a do svojho tímu hľadám 2 nových kolegov.
Služba pre spoločnosť Uniqa pojišťovna a.s. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytnúť najlepšiu kvalitu produktov a služieb prostredníctvom profesionálneho, motivovaného personálu. UNIQA znamená nie len meno našej spoločnosti , ale vyjadruje aj jej kódex - dlhoročné skúsenosti, spoľahlivosť, vysoká odbornosť podporená medzinárodným know-how koncernu UNIQA.
Benefity:
perspektíva, stabilita a silné meno spoločnosti, notebook či internet k dispozícií, nadštandardné finančné ohodnotenie so vstupnou podporou so zarobkom podľa skuseností od 1300€ vyššie, bonifikačné odmeny, bezplatné zaškolenia v priestoroch 4 hviezdičkových hoteloch,možnosť učasti na zájazdoch, flexibilný pracovný čas, práca a sebarealizácia široké produktové portfólio,práca formou podnikania.
Pre osobný pohovor a zaslanie životopisu ma prosím kontaktujte na:
+42
Spoločnosť z Vysokých Tatier ponúka prácu administrativneho pracovníka v oblasti správy bytových domov na čiastočný pracovný úväzok. Činnosť je vykonávaná na základe zákona č.182/1993 Z.z.
Požadujeme skúsenosti v danej problematike. Platové ohodnotenie podľa zručností.
Náplň práce:
- vedenie účtovníctva domov
- distribúcia zálohových predpisov a vyúčtovaní
- príprava domových schôdzí
- riešenie podnetov, komunikácia s vlastníkmi
Možnosť práce z domu.
Príjmeme účtovníčku na TPP
Vystavovanie faktúr a administratívne práce s tým súvisiace.
Pracovná doba od 8-15.30 hod.
Hľadám prácu pre ženu v administratíve, obchode, alebo službách. Je možnosť ju zamestnať cez projekt ÚPSVaR, má viac, ako 50 r.
Má skúsenosti z obchodu (predaj ND v autoservise a prijímanie zákaziek), administratívy a vedenia ubytovacieho zariadenia.
Ak ste firma z SP, SK, ML, BJ, ktorá potrebuje novú posilu a chceli by ste využiť príspevok na preplácanie miezd tejto zamestnankyni, určite ma kontaktujte na .
Mám vyštudovanú Obchodnú akadémiu.
A hľadám si prácu v oblasti administratívy, poprípade asistentka predaja. Najviac by mi vyhovovala práca bez víkendov. Bližšie informácie na telefónom čísle.
Do dopravnej spoločnosti hľadáme spoľahlivého, kreatívneho, pracovitého kolegu. Jedná sa hlavne o kancelársku prácu, spracovávanie objednávok, prepravných dokladov, komunikácia so zamestnancami a klientmi. Príprava podkladov pre externú účtovnú firmu. Zriedka naloženie vyloženie návesov, pripadne zavezenie kamiónov do servisu.
Požiadavky: práca s PC, znalosť problematiky, chuť učiť sa. AJ/NJ/ RJ - pokročilý výhodou, vodičský preukaz B-podmienka, C+E-výhodou, pracovitosť, zvládanie stresu. Životopis zasielajte na
Nástup: ihneď.
Mzda: dohodou
Ahoj, si zo Serede alebo z blízkeho okolia? Hľadáš si novú prácu, prípadne bočný zárobok popri zamestnaní? Hľadám nových mladých ľudí do dynamického kolektívu. Neváhaj ma kontaktovať
Hľadám komunikatívnych, zodpovedných a samostatných študentov denného štúdia na vykonávanie administratívnych prác v Trnave (komunikácia so zákazníkmi, vyplňovanie dotazníkov prevažne v nákupných centrách). Pracuje sa každú sobotu v mesiaci od 10:00 do 16:00. Odvoz na miesto výkonu práce ako aj pitný režim zabezpečený. Hodinová čistá mzda je 6,25€ + výkonnostný bonus až do výšky 20€/deň.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať na e-maily: nikolas.siskaa@
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 17.7.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Hľadáme šikovnú pracovníčku, - ka na prácu z domu. Jedná sa o administratívne práce - preklad stránok zo slovenského jazyka do maďarského, polského, nemeckého. Ovládanie minimálne dvoch vybraných jazykov slovom i písmom ako aj práca s PC je nevyhnutnosť. Mzda je vyplácaná týždenne. Po dohode možná aj práca na TPP - z domu. Plat 4,5€/hod. Viac informácií na tel. čísle