bazár, predaj, inzercia, predám
Domov > Administratíva

Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 6

ODBORNÝ ASISTENT
Hľadám asistentku / asistenta, ktorá /ktorý mi bude pravou rukou a pridal by sa k nášmu tímu Marián MÁLEK - Broker Consulting v Poprade. Firma sa zaoberá finančným plánovaním a poskytovaním služieb pre klientov v oblasti financií a realít. Hľadám niekoho, kto má skúsenosti s prácou na podobnej pozícii, ale rád by som dal príležitosť aj začínajúcim adeptom. Náplň práce zahŕňa: • Administratívna podpora a vybavovanie úradov spojených s realitami a financiami • Vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej korešpondencie s klientmi • Správu kalendára a plánovanie stretnutí • Asistencia pri realizácii obchodov a koordinácia s ostatnými oddeleniami • Pomáhanie s prípravou prezentácií a ponúk pre klientov • Komunikácia so zákazníkmi a konzultácie v oblasti realít a financií • Práca s PC a používanie rôznych softvérov • Starostlivosť o chod kancelárie Požadujem: • Skúsenosti v oblasti administratívy a podpory • Skúsenosti v oblasti realít a financií sú výhodou, ale nie nutnosťou • Zodpovednosť, presnosť a dôslednosť • Vynikajúce schopnosti komunikácie a organizácie • Vysoko spoľahlivá osobnosť so schopnosťou byť samostatný a zvládať stresové situácie • Schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s klientmi • Znalosť práce s počítačom a programom MS Office • Kreatívneho človeka, ktorý sa zaujíma aj o oblasť marketingu a práce so sociálnymi sieťami. • Ochota sa vzdelávať a rozvíjať sa • Vodičské oprávnenie typu B Ponúkam: • Prácu v príjemnom prostredí s odborným a skúseným tímom • Možnosť kariérneho rastu a rozvoja • Po zapracovaní nadštandardné finančné ohodnotenie • Flexibilný pracovný čas • Možnosť pravidelného vzdelávania • Počas zapracovania 6 € / hodina Ak Vás táto pracovná ponuka zaujala a hľadáte nové výzvy, pošlite mi Váš životopis a motivačný list na náš email marian.malek@ a teším sa na Vašu odpoveď.
Koordinátor projektov - nástup ihneď
Do nášho tímu hľadáme mladého, šikovného a skúseného koordinátora projektov Náplň práce: koordinácia zahraničných projektov, príprava, spustenie, dohľad nad priebehom až po úspešné zavŕšenie komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, slovenskými i zahraničnými inštitúciami, s vysielanými pracovníkmi proaktívna spolupráca s náborovým oddelením spoločnosti, s ekonomickým oddelením spoločnosti, s obchodným oddelením a vedením spoločnosti Výhody, benefity : firemný telefón, notebook, služobné cesty realizované v rámci EÚ ako aj do lukratívnych destinácií ( ostrovy Karibiku a zámorské departmenty Francúzska ), bonusový systém Vzdelanie v odbore : strojárskeho priemyslu/ stavebníctva - výhodou Jazykové znalosti: Francúzsky jazyk- C1 Nemecký jazyk - B2/C1 Anglický jazyk - B2 - výhodou Vítaná je prax s koordináciou pracovníkov na stavebných a strojárskych projektoch min 1 rok. Osobnostné predpoklady: samostatnosť, precíznosť, aktívny a kreatívny prístup pri hľadaní riešení úloh a problémov, výborné komunikačné zručnosti, analytické myslenie, profiremná a prozákaznícka orientácia, tímový hrač. V prípade záujmu o uvedenú pozíciu nás kontaktujte prostredníctvom mailu : office@ , tel: al. na work@ , tel .:
Sociálna Práca
Ponúkame voľné pracovné miesto pre absolventa vysokej školy, odbor Sociálna Práca, požiadavky vodičský preukaz. Prax v zariadení sociálnych služieb je výhodou. V prípade záujmu vyplňte dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne si s Vami dohodneme termín pracovbného pohovoru.
Prijmem účtovníčku,účtovníka
Príjmem účtovníčku,účtovníka na administratívne práce -90% zahraničie-evidencie dochádzky,bločky,faktúry,freistelungi-potvrdenia a iné,10%-slovensko.Požadujem zodpovednosť,samostatnosť a prax v programe Kros.
Administratívny pracovník
Do firmy Konnex s.r.o., prijmeme študenta /študentku na výpomoc do kancelárie. Jedná sa o nenáročnú administratívnu prácu. Plat: 4,00 / hodina Životopis zasielajte na zakaznickyservis@
hľadám prácu na skrátený uväzok - flexibilný alebo fixný čas
Dobrý deň, hľadám prácu ideálne v administratíve ale rada vyskúšam aj iný druh práce, ideálne na skrátený uväzok, flexibilný alebo fixný pracovný čas, práca na doma a pod. Som zodpovedná, usilovná, pracovitá, rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, doma optika internet , Ms office . Trenčin
Pracovník / pracovníčka na recepciu do zubárskej ambulancie
Miesto práce: 7210 Mattersburg, Burgenland (v blízkosti maďarskej hranice a Neziderského jazera) HĽADÁME PRACOVNÍKA / PRACOVNÍČKU NA RECEPCIU (NA ČIASTOČNÚ PRACOVNÚ DOBU / MATTERSBURG) Vaše povinnosti: - Príjem našich pacientok a pacientov - Telefón, poskytnutie termínov a organizácia termínov - Administratívne úlohy v našej ordinácii - Dobré znalosti práce s počítačom, resp. chuť učiť sa. Očakávame od vás: - Skúsenosť s prácou na recepcii, resp. vedením ordinácie - Talent na komunikáciu a schopnosť pracovať v tíme - Veľmi dobré, písomné a rečové znalosti nemčiny - Priateľskosť a odolnosť voči stresu - Upravený zovňajšok a sebaisté vystupovanie - Optimálne špecializované vzdelanie asistentky zubára. Ponúkame: - Pevné zamestnanie v modernej, rodinnej ordinácii - Prostredie, v ktorom bude váš výkon skutočne ocenený - Vlastnú miestnosť na prestávky pre zamestnankyne a zamestnancov - Možnosti ďalšieho vzdelávania - Veľmi dobré spoje a linky hromadnej dopravy a ponuka parkovacieho miesta - Atraktívny plat sa odvíja od pracovných skúseností a kvalifikácie. Mzdové podmienky 1950,- € brutto mesačne na plný úväzok. Ochota preplácať. Kontakt: Tešíme sa na vašu žiadosť o zamestnanie, ktorú prosíme poslať emailom na: office@ Zahnarztpraxis Dr. Leidl Brunnenplatz 10 7210 Mattersburg office@
účtovníctvo pre živnostníkov
spracujem účtovníctvo pre malých a stredných podnikateľov, 20-ročná prax - okolie Námestova
spracovanie účtovníctva a miezd
spracujem mzdy,účtovníctvo jednoduché, podvojné,dph,daňové priznania- slovenské, české
Administratívny pracovník-obchdný poradca poisťovne
Som majiteľom 2 obchodných miest v Bratislave a Senci. Zaoberáme sa poisťovacou činnosťou a do svojho tímu hľadám 2 nových kolegov. Služba pre spoločnosť Uniqa pojišťovna a.s. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s cieľom poskytnúť najlepšiu kvalitu produktov a služieb prostredníctvom profesionálneho, motivovaného personálu. UNIQA znamená nie len meno našej spoločnosti , ale vyjadruje aj jej kódex - dlhoročné skúsenosti, spoľahlivosť, vysoká odbornosť podporená medzinárodným know-how koncernu UNIQA. Benefity: perspektíva, stabilita a silné meno spoločnosti, notebook či internet k dispozícií, nadštandardné finančné ohodnotenie so vstupnou podporou so zarobkom podľa skuseností od 1300€ vyššie, bonifikačné odmeny, bezplatné zaškolenia v priestoroch 4 hviezdičkových hoteloch,možnosť učasti na zájazdoch, flexibilný pracovný čas, práca a sebarealizácia široké produktové portfólio,práca formou podnikania. Pre osobný pohovor a zaslanie životopisu ma prosím kontaktujte na: +42
Správa budov - administratívny pracovník / ekonóm
Spoločnosť z Vysokých Tatier ponúka prácu administrativneho pracovníka v oblasti správy bytových domov na čiastočný pracovný úväzok. Činnosť je vykonávaná na základe zákona č.182/1993 Z.z. Požadujeme skúsenosti v danej problematike. Platové ohodnotenie podľa zručností. Náplň práce: - vedenie účtovníctva domov - distribúcia zálohových predpisov a vyúčtovaní - príprava domových schôdzí - riešenie podnetov, komunikácia s vlastníkmi Možnosť práce z domu.
Príjmeme účtovničku
Príjmeme účtovníčku na TPP Vystavovanie faktúr a administratívne práce s tým súvisiace. Pracovná doba od 8-15.30 hod.
Hľadám prácu cez projekt ÚPSVaR (SP, SK, BJ, ML)
Hľadám prácu pre ženu v administratíve, obchode, alebo službách. Je možnosť ju zamestnať cez projekt ÚPSVaR, má viac, ako 50 r. Má skúsenosti z obchodu (predaj ND v autoservise a prijímanie zákaziek), administratívy a vedenia ubytovacieho zariadenia. Ak ste firma z SP, SK, ML, BJ, ktorá potrebuje novú posilu a chceli by ste využiť príspevok na preplácanie miezd tejto zamestnankyni, určite ma kontaktujte na .
Hľadám si prácu
Mám vyštudovanú Obchodnú akadémiu. A hľadám si prácu v oblasti administratívy, poprípade asistentka predaja. Najviac by mi vyhovovala práca bez víkendov. Bližšie informácie na telefónom čísle.
Administrativny pracovnik + priležitostný vodič
Do dopravnej spoločnosti hľadáme spoľahlivého, kreatívneho, pracovitého kolegu. Jedná sa hlavne o kancelársku prácu, spracovávanie objednávok, prepravných dokladov, komunikácia so zamestnancami a klientmi. Príprava podkladov pre externú účtovnú firmu. Zriedka naloženie vyloženie návesov, pripadne zavezenie kamiónov do servisu. Požiadavky: práca s PC, znalosť problematiky, chuť učiť sa. AJ/NJ/ RJ - pokročilý výhodou, vodičský preukaz B-podmienka, C+E-výhodou, pracovitosť, zvládanie stresu. Životopis zasielajte na Nástup: ihneď. Mzda: dohodou
Administratíva / odborná činnosť
Ahoj, si zo Serede alebo z blízkeho okolia? Hľadáš si novú prácu, prípadne bočný zárobok popri zamestnaní? Hľadám nových mladých ľudí do dynamického kolektívu. Neváhaj ma kontaktovať
BRIGÁDA NA LETO V TRNAVE
Hľadám komunikatívnych, zodpovedných a samostatných študentov denného štúdia na vykonávanie administratívnych prác v Trnave (komunikácia so zákazníkmi, vyplňovanie dotazníkov prevažne v nákupných centrách). Pracuje sa každú sobotu v mesiaci od 10:00 do 16:00. Odvoz na miesto výkonu práce ako aj pitný režim zabezpečený. Hodinová čistá mzda je 6,25€ + výkonnostný bonus až do výšky 20€/deň. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať na e-maily: nikolas.siskaa@
Hľadáme práve teba Veľkosklad s prémiovým alkoholom
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Remeselné Produkty - Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na csokas@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 17.7.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Hľadám ženu so znalosťou maďarčiny
V Bratislave hľadáme pracovníčku do personálnej agentúry so znalosťou maďarčiny, ochotnú cestovať.
Práca z domu  - znalosť minimálne 2 cudzích jazykov nutnosť
Hľadáme šikovnú pracovníčku, - ka na prácu z domu. Jedná sa o administratívne práce - preklad stránok zo slovenského jazyka do maďarského, polského, nemeckého. Ovládanie minimálne dvoch vybraných jazykov slovom i písmom ako aj práca s PC je nevyhnutnosť. Mzda je vyplácaná týždenne. Po dohode možná aj práca na TPP - z domu. Plat 4,5€/hod. Viac informácií na tel. čísle
bazár, predaj, inzercia, predám, Administratíva