Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 7
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou
Hľadám si prácu na doma - administratívny pracovník alebo niečo podobné. Ovládam prácu v systéme SAP, Word, Excel, Power point, Skicár, Google dokumenty, tabuľky, emailová komunikácia. Nie som držiteľom vodičského oprávnenia a neovládam cudzí jazyk. Vašu ponuku Vás prosím zaslať na email. Prácu na doma hľadám z dôvodu, že som po zlomenine nohy nie som fyzicky schopná dochádzať do zamestnania.
Prosím o kontaktovanie emailom
Prosím o finančné sprostredkovanie alebo poisťovníctvo nemám záujem. Ďakujem za pochopenie.
Prijmem admin.personal pracovnika do obchodnej firmy s nastupom ihned!Praca je dobre ohodnotena 2000 EURO Mes.
Zabehnutá firma hľadá administratívnu pracovníčku, fakturácia, sklad, ALFA, OMEGA. Ponúkame možnosť karierného postupu na vyššiu funkciu. Vyžadujeme pracovitosť, spoľahlivosť, dôslednosť. VP-B a prax vítaná.PROSÍM LEN PÍSOMNÉ ODPOVEDE NA MAIL. NIE SMS !!!
Hľadám si prácu v administratíve. Som VŠ, ovládam strojopis, auto B- aktívne. Len rannú smenu, BN- širšie okolie. Za každú ponuku ďakujem.
Chránená dielňa - vydavateľstvo elektronických kníh ponúka možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer v oblasti administratívnych prác / polygrafia
V súčasnosti 2 voľné pozície
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku Pre bližšie info. volajte
Hľadáme asistentku:
Náplň práce: administratíva firmy, vybavovanie telefonátov a osobných termínov. Podmienky: vodičský preukaz sk. B, pozitívne myslenie .Výhody: nástupný plat 1000,-€ v čistom na prvý mesiac ,firemný mobil na súkromné účely firemné auto na súkromné účely, notebook na súkromné účely. Prosíme poslať životopis iba mailom na
Práca po celom SK. Cudzí jazyk vítaný , nie je však podmienkou
Príjmeme Obchodníčku, alebo obchodníka. Na predaj tieniacej techniky, prístreškov a podobných stavebných prvkov.
Výkon práce Kancelaria Nové mesto nad Váhom, alebo Trnava.
Požadujeme Vysokoškolské vzdelanie Technického smeru, prípadne strednú školu+ prax.
Ponúkame nadpriemerné platového ohodnotenie .
TPP, alebo ŽL
Motivačné prémie.
Ponukam pracu z domu, mimoriadna ponuka 4 hodiny denne dobre ohodnotenie prace 1000 euro mesacne s nastupom ihned.
Ponúkame prácu pre sociálneho pracovníka, s praxou v zariadení sociálnych služieb a vodičským preukazom. Viac informácií na pohovore.
V prípade záujmu o pracovnúp ozíciu vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Hľadáme kolegyňu/kolegu na pozíciu náborový pracovník - personalista do našej kancelárie v Bardejove.
Ideálny kandidát musí byť komunikatívny a schopný zvládať viacero úloh naraz.
Náplň práce:
- zadávanie inzercie, aktívne vyhľadávanie a selekcia vhodných kandidátov
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- príprava postov na sociálne siete,
- pracovné pohovory
- zabezpečovanie včasnej obsadenosti zákaziek u pridelených klientov,
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. - výhodou sú skúsenosti v oblasti personalistiky
Ponúkané výhody
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ nemecký / anglický jazyk výhodou.
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 6 mesiacov
Vodičské oprávnenie: Skupina B
Všeobecné spôsobilosti:
komunikácia (jednanie s ľuďmi), analyzovanie a riešenie problémov,
motivovanie ľudí, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa, kultivovaný písomný prejav
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - vysoká
Osobnostné predpoklady
cieľavedomosť
komunikatívnosť
pozornosť
Hľadám Administrátorka e-shopu / Predavačka
Mesto: Bardejov
-predaj oblečenia a doplnkov pre motorkárov
-starostlivosť o zákazníka, komunikácia so zákazníkom
-telefonická komunikácia so zákazníkmi
-aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov
-udržiavanie kontaktov s existujúcimi zákazníkmi
-administratívna činnosť
- inzercia
- vypracovávanie cenových ponúk
- fakturácia
- vybavovanie telefonických hovorov a mailovej korešpondencie
-reprezentatívne vystupovanie
Pracovný čas jednosmenný:
Pondelok - Piatok 8:00 - 16:30
Plat + provízia z predaja
Viac info telefonicky !!!
Prijmeme šikovných ľudí na administratívnu prácu so zaujímavým ohodnotením, flexi pracovný čas, práca z domu na plný úväzok alebo privyrobenie
Dobrý deň, hľadám si prácu v administratívnej oblasti v meste Nové Zámky. Prax v administratíve mám, ovládam rýchly strojopis a mám vyštudovanú strednú ekonomickú, za všetky ponuky Vám vopred ďakujem:-) Poprosím kontaktovať mailom a prosim nie ponuky na živnosť, ďakujem
Dobry deň. Zháňam firmu alebo účtovníčku ktora by ma zaučila do praxe. Momentalne externe studujem na sukromnom gymnaziu odbor Obchodna akademia. Mam kurz jednoduche uctovnictvo. Momentálne navstevujem kurz mzdy a personalistka a podvojne uctovnictvo. Zháňam niekoho pri kom sa môžem zaučit. Ďakujem poprosim kontaktovat emailom alebo telefonicky.
Kludne Žiar nad Hronom, Zvolen, Žarnovica, Banska Bystrica
Ponúkam prácu asistenta/asistentky manažérky na pobočke Allianz v Bratislave.
Náplň práce:
spravovanie diára manažéra a obchodnikov
- aktívne telefonovanie
- inzercia a aktualizácia pracovných ponúk
- príprava podkladov pre personálne oddelenie
- príprava podkladov na zazmluvnenie uchádzačov
- spracovanie reportov obchodníkov (denné/týždenné/mesačné)
- príprava podkladov na porady, školenia, workshopy
- organizácia firemných teambuildingov a iných kultúrnospoločenských akcií
Zamestnanecké výhody, benefity:
- motivačné finančné ohodnotenie
- 13ty plat
- možnosť kariérneho rastu
- pracovný čas podľa dohody s nadriadeným
- práca v moderných priestoroch
- bezplatné školenia hradené spoločnosťou
- účasť na teambuildingoch
- príjemný kolektív
- možnosť sebarealizácie
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dochvíľnosť, ambicióznosť, zmysel pre detail
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu o pohovor prosím zasielať životopis na: