Administratíva - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 8
Schopnosti a zručnosti: nemecky jazyk slovom aj písmom, anglicky jazyk základy, ms office, programy Money s3 a pohoda, jednoduché, podvojné a mzdové účtovníctvo, personalistika, precíznosť, spoľahlivosť, loajalnost. Nástup možný od 01.10.
Ponuka platná do zmazania.
Hľadáme asistenta asistentku
(pravú ruku e-shopu)
Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne.
Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje.
Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce
Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca.
Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na:
manager@
Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Hľadám prácu v administratíve, odbyte, špedícia, logistike, doprave, dispečing.
Skúsenosti s prípravou cenových ponúk, náborom ľudí, riadenie a koordinovanie projektov a zamestnacov, jednoduchá fakturácia - podklady k mzdám, preklady a príprava zmlúv vo FR jazyku, komunikácia s klientami.
V prípade záujmu upresnim viac. Poisťovníctvo, nevolať prosím.
Žilina a okolie
Hľadám si prácu. Mám desaťročné skúsenosti s komplexným vedením podvojného, mzdového účtovníctva, fakturácie a administratívnej činnosti. Ovládam niekoľko účtovných programov. Som zodpovedná,rýchlo sa učím.Prijmem akúkoľvek prácu, aj na živnosť.
Dobrý deň,
Hľadám si prácu v účtovníctve ako junior účtovník, alebo zatiaľ len výpomoc do kancelárie na pár hodín doobedu alebo poobede v Prešove. Som zamestnaná, no hľadám si niečo bokom na dohodu, aby som získala skúsenosti a prax v účtovníctve.
Mam ukončenú OA a čerstvo ukončený komplexný účtovnícky kurz.
Životopis pošlem obratom.
Hľadáte nemčinára na telefonické obchodné jednania a stretnutia , dohadovanie obchodných podmienok , vybavovanie mailov, sprostredkovanie ubytovania v nemecky hovoriacich krajinách a nechcete dlhodobo zamestnať ďalšiu osobu? Ak je prácu možné urobiť na diaľku, tak po vzájomnej dohode a podľa časovej náročnosti úloh ani nebudete musieť hľadať.
Ponúkam svoje dlhoročne skúsenosti aj vám a teším sa nových klientov.
Prijmeme kolegynu do mladého tímu na fakturacie a príjem zákaziek na prevádzku v Presove.Uprednostnujeme príjemné vystupovanie a komunikaciu.Blizsie info po telefóne.Poprosím len volať na sms nereagujem ďakujem.
Učiteľ si hľadá pracovné uplatnenie aj mimo svojej profesie. Som špeciálny pedagóg, pedagogika ment.postihnutých.Mám záujem o pracovné miesta v mestách Banská Bystrica, alebo Zvolen a okolie do 50 km.
Príjmeme brigádničky/brigádnikov na pracovnú pozíciu Recepčná.
Miesto práce : Administratívna budova, Rybničná 40 Bratislava Rača.
Mzda : 4,20/hod. netto. Pracovná doba : 06:00 – 18:00 hod., Po – Pi. Kontakt : .
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, DPH, daňové priznanie pre PO a FO, mzdy.
Cena dohodou.
Bližšie informácie poskytnem v správe. Ďakujem
Brigada na cca 8 - 15 hod tyzdenne v administrative v oblasti Spravy bytovych domov.
Idealne utorok a stvrtok poobede, pripadne aj ine dni sa da dohodnut v ramci moznosti.
Miesto prace: Bajkalska 25, Bratislava.
Odmena 4 - 5 EUR/hod.
Vyhodou student s ekonomickym/stavebnym zameranim, resp.ak pracujete na nizsi uvazok a chcete si privyrobit.
FAKTURACIA A PRAX V OBLASTI SPRAVA BYTOVYCH DOMOV VYHODOU.
Po zaskoleni v buducnosti moznost aj sirsieho uvazku.
Dobrý deň,do nášho tímu hľadáme šikovnú a spoľahlivú a administratívnu pracovníčku zo znalosťou práce s PC.
Náplň práce:
Vytváranie zmlúv a objednávok
Evidencia faktúr
Administratívne činnosti
Komunikácia v nemeckom jazyku so zahraničnými klientami- telefonicky a e-mailom
Pracovný čas od 8:00 do 16:00 hod.( pon- pia)
Dohodnutie platových podmienok poskytneme telefonicky.
Práca môže byť na živnosť, dohodu aj na TPP.
V prípade záujmu nás môžte kontaktovať
Hľadáme do nášho tímu zodpovedného človeka s komunikatívnou nemčinou!
práca v kancelárii v PO
po-pia, prac. doba 8-16
plat 1200-2000€
nástup ASAP
Náplň práce:
Komunikácia s nemeckými stavebnými firmami, hľadanie nových stavebných projektov v Nemecku, hľadanie ubytovania pre pracovníkov v Nemecku.
Pre viac informácii ma kontaktujte na tel. č.
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva
Druh pracovného pomeru
- HPP, miesto výkonu práce: Turzovka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva,
- komunikácia s daňovým úradom,
- účtovanie a kontrola došlých faktúr,
- príprava a účtovanie odberateľských faktúr,
- účtovanie bankových výpisov,
- účtovanie interných dokladov,
- kontrola a príprava daňových priznaní k DPH,
- kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia,
- spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 ročná prax v účtovníctve,
- vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca
- dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve
- zodpovednosť, logické a analytické myslenie,
- práca v programoch Omega alebo MRP K/S.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam.
Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom.
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
životopis poslať: furdan.fmpartners@
Nástup: ASAP alebo po dohode i neskôr
Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého administratívneho pracovníka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- práca s programami Word, Excel
- komunikácia so šoférmi
- cenotvorba
Zamestnanecké výhody, benefity:
-mobilný telefón
-notebook
-vodičský preukaz sk. B
Platové podmienky dohodou.
Životopis prosíme zasielať na e-mail: info@
Poprosíme uchádzačov o telefonické kontaktovanie len v pracovných dňoch od 8:00 - 17:00.
Hľadám nové pracovné príležitosti v oblasti administratívy. V prípade iných, zaujímavých pracovných pozícii, ktoré ma zaujmú, sa dokážem všetko potrebné zaškoliť, nakoľko ma baví získavať nové skúsenosti a posúvať sa v živote. Som komunikatívna, maximálne zodpovedná, mám dlhoročnú skúsenosť ako fakturantka.
NEMÁM ZÁUJEM O PRÁCU V OBLASTI FINANČNÍCTVA, POISŤOVNÍCTVA A PREDAJA KOZMETIKY A PODOBNE.
ĎAKUJEM ZA POCHOPENIE!
V prípade záujmu o moje CV a odoslanie pracovnej ponuky ma neváhajte kontaktovať.
Hľadám si prácu v administratíve,najlepšie v kombinácii Homeofficu s prácou v kancelárii .prosím písať alebo volať len ponuky ohľadom administratívy , nie predaj kozmetiky a dotazníky
Prijmeme šikovných ľudí na prácu, ktorá Vám zaberie 2 hodiny denne. Ide o veľmi jednoduchú administratívnu prácu asistenta/asistentky, alebo aj prácu obchodno - technického zamerania, ktorá je veľmi dobre ohodnotená (800-1600 eur) pre firmu Aquamol. Nástup možný ihneď. Bližšie info na mydlovaterezia41@
Firma AQUAMOL prijme do svojho tímu šikovných ľudí na viacero pracovných pozícií: montáž a servis, ale aj administratívnych pracovníkov. Administratívu je možné vykonávať z domu a vyžaduje si len 2-4 hod. denne. Práca je veľmi dobre finančne ohodnotená. Nutný je osobný pohovor na pobočke v Košiciach alebo v Bratislave.V prípade zájmu ma kontaktujte e-mailom vladislavpznk@