Financie a ekonomika - bazár, predaj, inzercia, predám
Zvažujete nad zmenou účtovníka? Spracujem jednoduché, podvojné účtovníctvo, mzdy externe vrátane komunikácie s finančnou správou, posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva pre živnostníkov a s.r.o. aj a.s.. Ponúkam zastupovanie pri komunikácii cez portál .
Účtovníctvu a poradenstvu sa venujem aktívne 23 rokov, zodpovednosť, lojálnosť a diskrétnosť je samozrejmosťou. Cenník zašlem na požiadanie.
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu.
Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom .
Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach.
Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch)
Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely.
Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€.
Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu na mail: andrea35@
Ponúkam vedenie účtovníctva pre start upy, malé a stredné podniky už od 40€/mesiac v rámci celého Slovenska. Mimo toho ponúkam aj spoluprácu pri zostavovaní reportov, či už to je nahadzovanie do excelovských tabuliek apod. Mojím cieľom je Vám pomôcť zvládnuť zložitosti účtovníctva a ušetriť Váš čas. Kontaktujte ma iba prostredníctvom e-mailu: Číslo je vymyslené z dôvodu nekorektných telefonátov.
Máš rád nové možnosti a si komunikatívny?
Myslíš, že tvoje schopnosti nie sú dostatočne ocenené?
Ak áno, zavolaj a mám pre teba viacero príležitostí.
Som zástupkyňa spoločnosti Profi+.
Firma sa zaoberá v oblasti financií, finančnej gramotnosti a inovatívneho vzdelávania. Spoločnosť má spoluprácu s dcérskou spoločnosťou Projekty+, ktorá ti dáva ďalšiu možnosť realizovať sa ako realitný maklér alebo predajca luxusných ojazdených áut. Samozrejme na začiatku, je možnosť fixu po splnení podmienok. A to na 6 mesiacov - 1000€/mesačne.
Ak pochádzaš z mesta Martin a okolie, Trenčín a okolie mám pre teba príležitosť, ktorá ti môže zmeniť život.
Ponúkam prácu formou brigády popri zamestnaní/štúdiu/MD. Možnosť pracovať z domu, flexibilný pracovný čas.
Možnosť zarobiť si 500-1500€/mesačne.
Náplň práce:
- administratíva, vybavovanie telefonátov, e-mailov
Podmienky:
- ukončené stredoškolské vzdelanie
V prípade záujmu o brigádu pošlite na seba telefonický kontakt.
Do pobočiek v Liptovskom Mikuláši a Ružomberku prijmem 4 šikovných ľudí na pozíciu Poradca klienta - obchodník.
Minimálne úplné stredoškolské vzdelanie, prax v obchode vítaná.
Priemerný príjem v prvom roku 1.800€
Ponúkame možnosť sťať sa jedným z nás.
Pracovná ponuka pre poradca klienta, klientsky pracovník počet miest 3
Asistent manažéra počet miest 1
Pracovná náplň: oslovovanie nových klientov, vypracovanie poistných zmlúv a návrhov poistenia, bežná administratíva, komunikácia s centrálou mailom či telefonicky, účasť na poraadách , vzdelávanie sa.
PLAT: FIX 500, 700 alebo 1 000 euro plus provízie najvyššie na trhu.
ZADARMO: tablet s internetom plus možnosť využívať naše kancelárie po celom SR
KARIERNY RAST každý qwartál môžeš rásť vyššie a tým mať vyššie provízie
Výhoda je že máš počas celej spolupráce následné provízie, čiže sa zobudíš a máš zarobené.
Hľadám šikovného, ambiciózneho, flexibilného a dochvíľneho kolegu, ktorý sa nebojí výziev, na vedenie podvojného účtovníctva a skladového hospodárstva
- evidencia a účtovanie dodávateľských faktúr
- monitorovanie záväzkov
- účtovanie bankových výpisov, interných dokladov, mzdy
- mesačné a ročné účtovné závierky
- spracovanie daňového priznania k DPH
- zodpovednosť za správnosť a včasnosť vykonávaných činností
Znalosť programu Pohoda vítaná
Dobrý deň!
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a personalistiky. Samozrejmosťou je spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania právnických aj fyzických osôb.
Ak hľadáte spoľahlivú účtovníčku som Vám k dispozícii.
Myslím si, že lokalita v dnešnej digitálnej dobe už nezohráva rolu, čiže klientom sa môžete stať aj VY .
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať!
Hľadáš zmenu?
Chceš pracovať u najlepšieho zamestnávateľa za rok 2023?
Máš rád/rada prácu s ľuďmi?
Odpovedal/odpovedala si si áno?
Náplň práce a zodpovednosti:
Využite príležitosť a staň sa súčasťou našej pobočky vo Zvolene.
Hľadáme kolegu/kolegyňu ktorého hlavnou úlohou bude:
• Pomáhanie klientom prekonať zložité životné situácie
• Riešenie servisných požiadaviek klientov
• Komunikácia s klientom, zisťovanie jeho potrieb
• Osobná, telefonická aj e-mailová komunikácia s klientami k správnemu nastaveniu ich poistenia, sporenia, investovania, dôchodku
• Kompletná starostlivosť o klientov
• Budete mať pridelených klientov aj z našej databázy
Požiadavky na uchádzača:
• úplne stredoškolské vzdelanie s maturitou
• znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
• samostatnosť, flexibilita, výborné komunikačné schopnosti
• zákaznícka orientácia, schopnosť zabezpečiť kvalitný servis pre klientov
•
Platové podmienky: priemerný mesačný príjem 1500 eur / mesačne + atraktívny provízny systém
Ak máš záujem pošli životopis na email:
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a personalistiky. Samozrejmosťou je spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania právnických aj fyzických osôb.
Myslím si, že lokalita v dnešnej digitálnej dobe už nezohráva rolu, čiže klientom sa môžete stať aj VY .
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať!
Hľadám na výpomoc človeka pri rozbehnutom projekte - administratívna práca. Nenáročná práca, vhodná najmä pre študenta ekonomického smeru (nie je však podmienka) - popri škole - získavanie praxe v obore a informovanosti.
Požadované:
stredoškolské vzdelanie - maturita + vek min. 19 rokov.
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Výpomoc - nielen NR, ale aj mestá TO, BN.
Hľadám ľudí, ktorí sa neboja skúsiť niečo nové, sú cieľavedomí, vytrvalí, chcú byť finančne nezávislí a mať nadštandardné príjmy.
Práca sa týka finančného poradenstva vo firme s dlhoročnými skúsenosťami a istotou.
Viac informácií poskytnem na osobnom stretnutí.
Fixný príjem min. 700 € za prvé 3 mesiace.
Prosím životopisy zasielať na mailovú adresu:
Teším sa na Vás! ☺️
Do nášho tímu hľadáme odborníka v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je:
- vedenie komplexnej účtovnej agendy .
- spracovanie účtovnej agendy
- práca v ekonomickom software Helios
- spracovanie účtovných a daňových výkazov a podkladov pre potrebu ostatných daňových priznaní, spracovanie súhrnného výkazu k DPH
-spracovanie štatistických výkazov (NBS, Intrastat )
- zadávanie platieb
- styk s finančnými a štátnymi inštitúciami
- príprava podkladov pre vedenie -reporting
pracovné podmienky: 1 300 EUR/mesiac
v závislosti od odborných znalostí, praxe a schopností, možnosť bonusov nad rámec základného platu
požiadavky pre uchádzačov:
prax v oblasti spracovania účtovníctva min. 5 rokov, precíznosť a samostatnosť.
Životopisy nám prosím posielajte elektronicky na mailovú adresu:
info@
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich požiadavky na postúpenie k osobnému pohovoru
Sme start-up a hľadáme hlavnú účtovníčku na 1/4-tinu úväzku na homeoffice (remote). Mimoriadne vhodné pre MD/RD.
Budeme si rozumieť ak:
- máte ukončenú VŠ na ekonomickej fakulte a minimálne 1 rok praxe na obdobnej pozícii
- Skúsenosť s rekonštrukciami účtovníctva veľkou výhodou
- Samostatnosť, kreativita, analytické myslenie
- Obchodný duch, skúsenosť s predajom služieb vítaná
- Ochota pracovať on-line (pre začiatok vlastný notebook + telefón, po skúšobnej dobe pridelíme služobné zariadenia)
O pozícii:
- Budete sa u nás venovať účtovaniu, rekonštrukciám účtovníctva a komunikácii s daňovým úradom
- Druhou oblasťou je obchodná činnosť – akvizícia nových klientov
- pozícia je prípravou na manažérsku funkciu, ako sa naša firma bude rozrastať, prevezmete niektoré úlohy konateľky
Mzdové ohodnotenie:
- ¼-tina úväzku formou remote – od 175 € mesačně počas skúšobnej doby; po skúšobnej dobe navýšenie základu na 250 € brutto
- Bonusy už od prvého dňa – až 30% z predaja účtovnických služieb, výsledná mzda sa kľudne môže pohybovať na úrovni 400-500 € za cca 40h/mesačne.
Benefity:
- 13. a 14. plat, Vianočné odmeny
- Relax pass, príspevky na okuliare
- Bonusy/prémie
- Reálny kariérny rast
- Flexibilný pracovný čas v najvyššej miere - môžete kľudne pracovať o polnoci, jedine raz za týždeň si dáme on-line meeting
Nástup:
Od 1.9.2023, prípadne dohodou
Životopisy prosím posielajte na e-mail monosolar.obchod@, pohovor bude prebiehať on-line prostredníctvom MS Teams.
Príjmem spoľahlivú,šikovnú účtovníčku. Znalosť podvojného účtovníctva Pohoda vítaná. Nástup možný ihneď .Ostatné pri osobnom stretnutí.