Financie a ekonomika - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 4
Hľadáme mzdovú účtovníčku a personalistku na trvalý pracovný pomer do spoločnosti Montrúr s.r.o. Košice.
Bližšie info:
Prijmem do pracovného pomeru do auditorskej kancelárie v BA Stare mesto, administratívnu pracovníčku, s možnosťou postupu
Podmienka ekonomicke vzdelanie, znalost excel
Nastupny plat podľa schopností uchádzača.
V rámci expandovania hľadáme do novej pobočky v Komárne nových kolegov. Vzdelanie, minimálne maturita. Baví ťa práca s ľuďmi, si dynamický, flexibilný, s obchodným duchom? Tak hľadáme práve teba!
Pracovný čas je flexibilný- kombinácia homeoffice s kanceláriou. Ponúkaný príjem >1400€ po zaškolení.
V prípade záujmu pošlite Váš životopis na mail rudolf.danics@
Následne Vás budeme kontaktovať telefonicky
Ponúkam prácu v oblasti ekonómie, účtovníctva.
Podmienky:
- VŠ ekonomická fakulta – najlepšie so zameraním na účtovníctvo
- minimálne 1 rok praxe na obdobnej pozícii
- skúsenosť s rekonštrukciami účtovníctva veľkou výhodou
- samostatnosť, kreativita, analytické myslenie
- dobré komunikačné schopnosti (príjemné vystupovanie)
- obchodný duch, skúsenosť s predajom služieb vítaná
- ochota pracovať on-line
- vlastný notebook + telefón
Náplň práce:
- učtovná a daňová agenda
- účtovanie, rekonštrukcia účtovníctva, komunikácia s daňovým úradom,
-obchodná činnosť – akvizícia nových klientov
Mzda dohodou na uvedenom telefónnom čísle alebo maile.
Pre koho je práca vhodná?
Práca je vhodná popri zamestnaní, ideálna počas MD alebo RD, brigádne
Benefity
- 13.ty plat
- Relax pass
- Bonusy/prémie
- Kariérny rast
- veľmi fexibilný pracovný čas
Nástup:
- Od 1.9.2023, prípadne dohodou
Záujemcov prosíme, aby nás kontaktovali mailom na nikol.zec@ alebo telefonicky na telefónnom čísle , kde poskytneme viac informácii o ponúkanej pracovnej pozícii.
Hľadáme do nášho tímu účtovníka alebo účtovníčku na TPP, prax od 3 rokov, pozícia vhodná aj pre šikovnu dohodkinu i
Hľadáme nového kolegu do nášho ekonomického tímu.
Náplň práce: jednoduché a podvojné účtovníctvo, práca s MRP, základné znalosti Microsoft office, práca v kolektíve.
Pracovný čas: 8hod, pri daňových uzávierkach/DPH platené nadčasy, práca na dohodu/TPP/živnosť.
Platové podmienky, budú upresnené na pracovnom pohovore.
Lokalita: Bratislava - Nové Mesto
Ponúkam kompletné spracovanie jednoduchého, podvojného účtovníctva a mzdovej agendy malej a strednej firmy, Detva, Zvolen, Banská Bystrica, Lučenec a okolie. Dlhoročná prax, vyzdvihnutie a odovzdanie dokladov vo Vašej firme, komunikácia s úradmi. Kontakt: .
Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni?
Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení.
Hľadáme šikovného a ambiciózneho kolegu, na pozíciu finančného konzultanta , ktorí posilní náš tím.
Pozícia vhodná aj pre absolventa vš.
Tvojou náplňou bude starostlivosť o nových aj existujúcich klientov.
Prácu je možné vykonávať aj z domu
Možnosť fixného zárobku do 2000€ ( podľa predchádzajúcich skúseností) + atraktívne provízne odmeňovanie a kvartálne bonusy
V prípade záujmu pošli svoj životopis na e-mail:
Pozícia Obchodný zástupca, provízie 20-50%, sporiace produkty, práca na doma, online aj v teréne, príp. kombinácia, možnosť kariérneho rastu, viac info osobne/telefonicky
Do našej "rodinnej firmy" hľadáme účtovníka/čku,sme firma ktorá je na trhu od roku 1998. Venujeme sa vedeniu účtovníctva pre firmy a živnostníkov. Do nášho tímu hľadáme kolegyňu alebo kolegu ktorému nerobí problém znalosť podvojného účtovníctva. Je to zároveň aj podmienka, prijatia do zamestnania, práca môže byť na HPP alebo živnosť, všetko po vzájomnej dohode. Pracuje sa v programe od spoločnosti sofcom - basic a MRP.Pracovný čas je od 08:00 do 15:00. Platové podmienky 800 brutto na HPP. Je to nástupný plat a všetko závisí od schopností uchádzača o zamestnanie. Plus sú odmeny za daňové priznania.
Ponúkam spracovanie účtovníctva pre s.r.o.
Spracovanie dokladov, miezd, DPH,KV.
Cena od 50€ paušálne prípadne podľa množstva dokladov.
V prípade záujmu ma kontaktujte emailom.
Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Fix 500€ +provízia z predaja.
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:
Poskytujem služby externého spracovania podvojného a jednoduchého účtovníctva v programe POHODA pre Vašu spoločnosť alebo pre živnosť. Profesionalita a odbornosť zaručené.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať na tel. číslo .
Dobrý deň, hľadáme kolegov/kolegyne do maldého kolektívu. Ide o prácu s ľudmi, spolupracovník sa venuje klientom a ich potrebám a službám na finančnom trhu a rieši ich s obchodnými partnermi. Viac info na pohovore. Ak si mladý a máš rád výzvy a prácu v kolektíve tak neváhaj nás kontaktovať na telefonom čísle
Plat si každý určuje sám podľa šikovnosti(300-1500EUR na začiatku)
Ponúkam spracovanie jednoduchého, podvojného účtovníctva vrátane DPH, miezd, personalistiky, štatistiky a hlásenia INTRASTAT.
Mám dlhoročnú prax v obore.
Poľnohospodársky podnik hľadá účtovníčku s praxou na vedenie podvojného účtovníctva, práca v Bj. Platove podmienky dohodou.
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom.Nestaráte sa o nič.Od prihlásenia zamestnanca až po zápočtový list.Od vystavenia výkazu pre SP,ZP,DU až po prípravu príkazov na úhradu. Cena dohodou.
Poskytujeme účtovné služby v jednoduchom a podvojnom účtovníctve pre SZČO a S.R.O., prípadne OZ, NO a pod.
Účtovníctvo vedieme v systéme MK-SOFT. Vykonávame:
- štandardné účtovné služby
- mzdy a styku s finančným úradom a poisťovňami.
- daňové priznania FO - typ A/B a PO
- optimalizáciu daňového základu
- podnikateľské poradenstvo a finančné sprostredkovanie
Účtujeme cenu dohodou, resp. v závislosti podľa počtu účtovných položiek.