Financie a ekonomika - bazár, predaj, inzercia, predám - strana 5
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Predaj a distribúcia spotrebného tovaru švédskej firmy s 15-ročnou tradíciou.
Je to systém MLM - teda nejde o zamestnanie, ale partnersku spoluprácu.
Odmeňovanie je od Vášho výkonu a od výkonu Vášho tímu. Odmeňuje sa na týždennej báze.
Pozrite si video - oficiálne video firmy ZINZINO:
Benefity a ďalšie výhody:
Kariérny rast.
Osobnostný rast.
Dovolenky pri dosiahnutí niektorých kariérnych stupňov.
Príspevok na mobil vo výške 200,- .
Príspevok na auto vo výške 1000,- .
Bonusy pri jednotlivých kariérnych úrovniach.
Mesačné bonusy podľa množstva zákazníkov.
Príspevky sa vyplácajú pri splnení podmienok - dosiahnutia určitého kariérneho stupňa.
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
- kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny
- zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch
- pridelenie už existujúcich klientov
- teambuildingové akcie
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
- výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- zázemie jednej z najväčších spoločností
- možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita
- všetky školenia úplne bezplatné
- finančné a materiálne benefity
- podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné
- flexibilná zložka výplaty
- bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore
V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis :
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti predaja je vítaná
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- empatia
- cieľavedomosť
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Spracujeme daň. evidenciu, jednoduché aj podvojné účtovníctvo. Zostavíme a podáme za Vás rôzne priznania, závierky, hlásenia, prehľady, štatistiky... Všetko v súlade s platnou legislatívou, včas a zodpovedne. Cena za služby - dohodou podľa rozsahu prác.
Ponúkam komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické a právnické osoby, daňového priznania PO, FO, miezd a personalistiky, DPH, DzMV. Komunikácia s DU, SP, ZP. Celá SR
Hľadám predajcu / obchodníka na predaj finančných produktov (poistenie, úvery, ...). Fixná mzda 1000 + variabilná zložka
Do ďalšej kancelárie, ktorú budem teraz otvárať v septembri na Myjave hľadám 3 posily.
Jedná sa o pozície
-asistent/ asistentka -1x
-finančný sprostredkovateľ/ ka - min 2 pozície
V prípade záujmu ma kontaktuje
remesicmilan@
Skarab o.z. pôsobiace v oblasti finančnej gramotnosti a sociálneho poradenstva, ponúka pre zodpovedného uchádzača, možnosť spolupráce na skrátený VPP alebo HPP. Požiadavky : ochota a motivácia sa vzdelávať, zodpovednosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, oceňujeme z časti aj samovzdelávanie.
Možnosti spolupráce: absolventská prax, stáž, SZČO, VPP, HPP.
Ponúkame bezplatné vzdelávanie k príprave vlastného podnikania/uplatnenia sa na pracovnom trhu, podporu marketingu, podporné semináre, teambuildingové aktivity.
Ak vás zaujala niektorá časť ponuky a máte záujem sa dozvedieť ako predísť alebo sa vyhnúť osobnému finančnému krachu, informácie ako si zabezpečiť vyplatenie hypotéky alebo iného úveru za vlastné bývanie do 3.rokov, osamostatniť sa od zamestnávateľa z hľadiska príjmu, sú vám blízke motivácia, sloboda, odvaha, zašlite svoje CV na adresu: infoskarab@
Ponúkam komplexné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdovej agendy, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov, DPH, daň z motorových vozidiel, účtovné závierky pre malé a stredné firmy a živnostníkov. Ponúkam profesionalitu a diskrétnosť. Cena dohodou.
- komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby
- miezd a personalistiky
- elektronickú komunikáciu s úradmi a spracovanie všetkej zákonnej dokumentácie
a ďalšie ...
Vaša spokojnosť je prioritou.
Celá SR
Prijmem ľudí zo Žiliny a okolia .
Ponúkam prácu v najsilnejšej a najväčšej poisťovni na našom trhu .
Výborná príležitosť pre komunikatívnych ľudi každého veku.
Práca je možná aj popri materskej dovolenke alebo VŠ.
Chcete dobre zarábať, organizovať si sám svoj pracovný deň a zároveň mať možnosť kariérneho postupu? Ak áno, ozvite sa.
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-vizitky, propagačné predmety
-flexibilný pracovný čas,
-finančná aj osobná podpora 2 roky
-možnosť kariérneho rastu
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .
V prípade záujmu napíšte na mail alebo zavolajte .
Našu firmu tvorí tím mladých a cieľavedomých ľudí, ktorí majú viacročné skúsenosti.
Každodenne riešime zaujímavé situácie, ktoré nastanú v logistickom svete.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) - s týmito úkonmi pomáha asistentka
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov - taktiež výpomoc asistentky
-spracovanie našej štatistiky - s pomocou asistentky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Zamestnanecké výhody, benefity
Účtovník/čka nepracuje sama, pri určitých úkonoch (zakladanie faktúr, skenovanie bločkov, zakladanie štatistík a pod.) je výpomocná asistentka.
-prispevok na šport, stravu a iné.
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonomika, matematika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac
všetko je samozrejme o vzájomnej dohode
Ak máš rád/a zaujímavú a nie nudnú prácu, tak naša firma je pre teba tá správna voľba
Ponúkame pracovné miesto na TPP - podvojné účtovníctvo, práca v programe OMEGA, fakturáciu, mzdy, personálnu agendu...Práca je v Nitre, preferujeme pani s praxou. Bližšie informácie a platové podmienky na telefonickom čísle alebo pri osobnom stretnutí.
Do nášho tímu na pobočku v Bratislave hľadám zodpovedného človeka s komunikačnými schopnosťami. Náplň práce:
- práca s pridelenými databázami klientov
- starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom,
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
- účasť na školeniach, poradách, tréningoch
- akvizícia nových klientov
požiadavky: príjemný vzhľad, komunikačné zručnosti, cieľavedomosť, dochvíľnosť, ambicióznosť
vzdelanie: min SŠ, ideálne ekonomické zameranie, ale nie je podmienkou.
Práca je časovo flexibilná
Miesto práce: pobočka Allianz, Račianska ulica Bratislava a možnosť aj práce z domu
Vynikajúci kolektív, príjemná atmosféra v práci, veľmi motivačné ohodnotenie
Minimálny plat: 1200 Eur - 2000 Eur (závisí od skúseností kandidáta)
Ponúkame: kvartálny bonus, ročný bonus, 13.plat a iné benefity.
V prípade záujmu prosím zasielať životopis na:
Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na administratívne, obchodnícke a manažérske pozície.
Firma sa zaoberá sprostredkovávaním služieb na finančnom a realitnom trhu.
Skúsenosti nevyžadujeme. Vedenie aj zaškolenie je bezplatné a zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa.
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.
V prípade záujmu o osobný pohovor a zistenie bližších informácii ma kontaktujte na tel. čísle alebo prostredníctvom emailu.
Hľadáme šikovného, zodpovedného, spoľahlivého kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním do modernej agentúrnej kancelárie v Hlohovci.
Pozícia je zameraná na
- komplexné vybavovanie požiadaviek klienta s využitím digitálnych nástrojov
- poskytovanie informácií k poistným zmluvám našich klientov
- nahlasovanie poistných udalostí
- komplexné riešenie potrieb klienta - poskytnúť zabezpečenie klienta v rôznych oblastiach poistenia
Zamestnanecké výhody a benefity
- komplexné zaškolenie produktov a predajných zručností
- veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
- kvartálne a ročné bonusy
- príspevok na poistenie seba a svoju rodinu
- flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, kultivovaný slovný prejav
- samostatnosť, zodpovednosť
Druh pracovného pomeru
- na základe zmluvy o obchodnom zastúpení- živnosť
Požadované vzdelanie
- úplné stredné odborné vzdelanie
Vodičský preukaz
- skupina B - výhodou
Ostatné znalosti
- Microsoft Office 365 - základy
- práca s PC
Informácie pre záujemcu: Zašlite prosím životopis mailom na kontaktnú e-mailovú adresu:
husarovicovae@
Následne sa Vám ozveme ohľadne dohodnutia konkrétneho termínu pohovoru.